1. Tak
2. Nie
3. Jeszcze nie wiem
postarać się to jedno, a znać gml to drugie ( jak nie zna - nie poradzi sobie ze zrobieniem czegos chocby sie "staral" ) ;p a jak wiemy startują tam mastahy, wiec robienie takiej gierki to conajwyzej dla frajdy ;d
Jak nie gml to klocki , jak sie nie myle to Propaganja robil/robi gry na klockach . No i chyba nie trzeba wiecej tlumaczyc i przekonywac co do ich dobrej jakosci . ;p
Dobra, można robić rozbudowane gry na klocach.... ale pomyśl : wyobrażasz sobie jakiś rozbudowany system AI na klocach ? tutaj trzeba mieć jeszcze większą głowę niż kodzenie na gml. Takie o beztroskie ustawianie klocków "Move fixed" nie wystarczy, żeby zrobić dobrą grę - krótko mówiąc - jak ktoś robi dobre gry jak propa, to po prostu musi dobrze się znać na gml, a spowalniać ino swoją pracę babrając się w klockach ( przyzwyczajenie, itd xD ). Poza tym klocki to nic innego, jak najprostsze funkcje gml przedstawione w sposób graficzny, klocki == gml ;d
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu