W grach prezentowanych na GMCLANie najbardziej brakuje

1. dobrej grafiki

22%
31%

2. dobrego AI

7%
6%

3. dobrej fabuły

5%
15%

4. grywalności

13%
10%

5. świeżości i oryginalności

14%
0%

6. menu po Polsku

1%
8%

7. możliwości gry przez sieć

4%
6%

8. ładu i składu

26%
13%

9. dobrych recenzji

3%
0%

10. wszystkiego

5%
12%
Komentarze (łącznie 54, wyświetlam 16 - 30):
london (Pią., 17 Sie. 07, 23:59)
#16

Gołe kobiety!

Tymon (Sob., 18 Sie. 07, 09:05)
#17

+ stringi i mini? :P

k
kryniak (Sob., 18 Sie. 07, 10:24)
#18

string(x);
Wyświetla x stringów. Zadowolony? B)

Tymon (Sob., 18 Sie. 07, 10:29)
#19

Powiedzmy, że wolę zobaczyć je na realu:
real( string( x ) );
xD

Ranmus (Sob., 18 Sie. 07, 10:34)
#20

Gnysek, no w takim przypadku to wiadome, że grywalności, bo bez tego co mi po reszcie? Gra nie musi mieć pięknej grafiki, ai cyborga, epickiej fabuły czy też pachnieć oryginalnością. Wystarczy, że będzie się w nią świetnie grało i dzięki temu sama się obroni.

m
miki77 (Sob., 18 Sie. 07, 10:36)
#21

Nie ma opcji "wszystkiego" to głosuję na "ładu i składu" :]

Ranmus (Sob., 18 Sie. 07, 10:36)
#22

Tymon, zdefiniuj jeszczej jakoś zmienną x, aby nie było przykrych niespodzianek. ;)

Tymon (Sob., 18 Sie. 07, 10:41)
#23

To tak jak dla informatyka wymiary: x = 1024x768; xD

gnysek (Sob., 18 Sie. 07, 11:23)
#24

a y=640x480, żeby za gruba nie była :P

M
Maxpayn (Sob., 18 Sie. 07, 11:33)
#25

Powinno być na odwrót bo teraz będzie za niska i za gruba... :P

Misztrzunio (Sob., 18 Sie. 07, 17:06)
#26

for( i = 0; i <= 1000; i += 1; )
for( j = 0; j <= 1000; j += 1; )
for( x = 0; x <= 1000; x += 1; )
for( y = 0; y <= 1000; y += 1; )
x_string = i * j;
y_string = x * y;
Stringi dla każdego!

p
pablo1517 (Sob., 18 Sie. 07, 20:05)
#27

exit;
juz sie pobawiliście xD?

M
Maxpayn (Nie., 19 Sie. 07, 12:10)
#28

game_restart();
Jeszcze raz chcemy. :]

p
pablo1517 (Nie., 19 Sie. 07, 13:52)
#29

show_message('Game Over');
game_end();
:P

Y
Yoda (Nie., 19 Sie. 07, 15:27)
#30

A ja zagłosowałem na grywalnośc... mauahahahha! Sataaaan!

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
45 użytkowników online na discordzie:
Papaj, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Voytec, Grela, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, fervi, Sevitaus, Kalor, r..., LadyLush, Skini, Chell, MR.PEkinczyk (El rasista), MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, Korodzik, Morro, ZYGZAK, Miłosz, LeD, m..., bagno, Tidżi, Danieo, l..., Alkapivo, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.