Jakiej przeglądarki używasz?

1. Internet Explorer

27%
26%

2. Mozilla Firefox

54%
53%

3. Opera

15%
15%

4. Netscape

0%
1%

5. Konqueror

1%
1%

6. Inna

4%
4%
Komentarze (łącznie 61, wyświetlam 61 - 75):
M
Markos (Nie., 10 Gru. 06, 01:34)
#61

Pietrus teraz moje pytanie kto korzystra z seamonkey`a?
*glucha cisza :P, martwa, niema na dodatek z down`em :P*
FF rlz (no Opera tez spoko :P)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
10 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, Draczeq, p..., Kowu, Moldis, Dyno, LeD, Tidżi, HappyOrange
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.