Czy pierwsze informacje o GM:S 2.0 zostaną ujawnione zgodnie z zapowiedzią w wakacje? (informacje, tj. screeny lub wersja alpha)

1. Tak

26%
28%

2. Nie, YYG jak zwykle się spóźni

74%
72%
Komentarze (łącznie 5):
M
MaxGaming (Czw., 30 Kwi. 15, 18:39)
#1

Jakieś tak, ale jakie to inna kwestia. Pewnie żadnych konkretów, bo nie zdążą ;)

ANtY (Czw., 30 Kwi. 15, 19:54)
#2

dodać "Mam to w dupie" opcje

PatrykPlayingPOLSKA (Sob., 27 Cze. 15, 09:58)
#3

ta opcja by się przydała :D

art22pl (Wto., 15 Wrz. 15, 15:53)
#4

Dobrze że nie jest napisane w które wakacje .... Choć wynik był wiadomy .

gnysek (śro., 16 Wrz. 15, 08:25)
#5

W sumie to pokazała się taka mała informacja - robocza nazwa 2.0 to Project:Zeus - gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=675597

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
18 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., Add92, 21Lancz, Kowu, Tival, LadyLush, Chell, Arrekin, Dyno, Morro, LeD, l..., Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.