‘еXRд |ЉXœeH№ППэБyXџџџџџО Ј( @€ЯаРПпрАяЏ  я(№/№/я(я рŸ 0№/8џ0@џ0?џ/8№ 0я(р п?Gџ@PџOWџOXџOPџ?Hџ0@№/7я@Oџ_`џ`hџ_hџPXџ 0р(пP_џopџpxџowџ_gџ@O№/8я'п'р 7№pџ€џ‡џ`oџ?Gя/7р Я€0?№€ˆџ?Hя/8р`/пo?G№OX№@Hя0?р/аpOW№?Hр/8п 7яOPя?Gр/7п(Я РP0@яPX№@Oя0@п 0аO а@H№/Я@'а 0п0@р@P№0?п'Я_OP№@Hр(а 7п/7а'Р Пџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ^^^^^^^^^^џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ^^^^^^^^^^^^^^џџџџџџџџџџџџџџџџ^^TeeBBBBeTT^^^^^^џџџџџџџџџџџџџ^eBDJ33333JJDBeZ^^^^џџџџџџџџџџџTD33==#####==3JDBT^^^^џџџџџџџџџeJ=###=3DeZ^^TџџџџџџџB3# #=3JBZ^^Tџџџџџџ3#  #=JBT^^џџџџџJ# Sll #=JBZ^Tџџџџ# %,68??86,/@A*< ##џџџџ45('.6787-9%:;*<=#џџџџџ$+&,--.,/01)2 3џџџџџџ $%&&'%($!)* ##џџџџџџџ  !"#џџџџџџџџџ  џџџџџџџџџџџ  џџџџџџџџџџџџџ џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџРџџџќџј№?рРР€€€€РРр№?јќџџџџРџdl32Fу@sprite0€ @  |xœэаЁТ@DбЃ‹ШШHд€ЇЇ”–вИ!є№яЭЌZї_яљ_sэX;зіЕЧиюуїѓW."њЗєoщпвПЅKџ–ў-§[њЗєoщпвПЅKџ–ў-§[њЗєoщпвПЅKџ–ў-§[њЗєoщпвПЅkPћ,ь=,Єfont0Arial єobject1Ўіџџџœџџџџџџџ И[џџџџТinfo="To jest przycisk 1"; //tekst po nasunieciu dlugosc_pola=138; //dlugosc pola informacyjnego przycisk_name="Przycisk 1" //Nazwa przycisku mouse_enter=false; //czy jest nasuniety kursor0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ И[џџџџ+mouse_enter=false //Kursor opuscil przycisk0000000 И[џџџџ$mouse_enter=true; //Kursor nasunieto0000000И[џџџџIinfo=get_string('Podaj komunikat',''); //Zmiana komunikatu informacyjnego0000000џџџџџџџџИѕaction_draw_spriteџџџџ0xy-10000И action_font џџџџ01000000И  action_color џџџџ00000000И[џџџџ/draw_text(x,y,przycisk_name); //Nazwa przycisku0000000И[џџџџTif mouse_enter=true //Jesli nasunieto myszke { draw_set_alpha(0.8) //Pole informacyjne ma byc troszke przezroczyste draw_set_color(c_yellow) //Zmiana koloru na zolty draw_set_halign(fa_left) //Wyrownanie czcionki w lewo draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,false) //Rysowanie zoltego pola draw_set_color(c_black) //Zmiana koloru na czarny draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,true) //Rysowanie obramowania czarnego draw_set_alpha(1) //Zmiana na pelna przezroczystosc draw_text(mouse_x+12,mouse_y,info); //Pisanie informacji }0000000џџџџџџџџџџџџobject2Ўіџџџœџџџџџџџ И[џџџџТinfo="To jest przycisk 2"; //tekst po nasunieciu dlugosc_pola=138; //dlugosc pola informacyjnego przycisk_name="Przycisk 2" //Nazwa przycisku mouse_enter=false; //czy jest nasuniety kursor0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ И[џџџџ+mouse_enter=false //Kursor opuscil przycisk0000000 И[џџџџ$mouse_enter=true; //Kursor nasunieto0000000И[џџџџIinfo=get_string('Podaj komunikat',''); //Zmiana komunikatu informacyjnego0000000џџџџџџџџИѕaction_draw_spriteџџџџ0xy-10000И action_font џџџџ01000000И  action_color џџџџ00000000И[џџџџ/draw_text(x,y,przycisk_name); //Nazwa przycisku0000000И[џџџџTif mouse_enter=true //Jesli nasunieto myszke { draw_set_alpha(0.8) //Pole informacyjne ma byc troszke przezroczyste draw_set_color(c_yellow) //Zmiana koloru na zolty draw_set_halign(fa_left) //Wyrownanie czcionki w lewo draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,false) //Rysowanie zoltego pola draw_set_color(c_black) //Zmiana koloru na czarny draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,true) //Rysowanie obramowania czarnego draw_set_alpha(1) //Zmiana na pelna przezroczystosc draw_text(mouse_x+12,mouse_y,info); //Pisanie informacji }0000000џџџџџџџџџџџџobject6Ўіџџџœџџџџџџџ И[џџџџТinfo="To jest przycisk 3"; //tekst po nasunieciu dlugosc_pola=138; //dlugosc pola informacyjnego przycisk_name="Przycisk 3" //Nazwa przycisku mouse_enter=false; //czy jest nasuniety kursor0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ И[џџџџ+mouse_enter=false //Kursor opuscil przycisk0000000 И[џџџџ$mouse_enter=true; //Kursor nasunieto0000000И[џџџџIinfo=get_string('Podaj komunikat',''); //Zmiana komunikatu informacyjnego0000000џџџџџџџџИѕaction_draw_spriteџџџџ0xy-10000И action_font џџџџ01000000И  action_color џџџџ00000000И[џџџџ/draw_text(x,y,przycisk_name); //Nazwa przycisku0000000И[џџџџTif mouse_enter=true //Jesli nasunieto myszke { draw_set_alpha(0.8) //Pole informacyjne ma byc troszke przezroczyste draw_set_color(c_yellow) //Zmiana koloru na zolty draw_set_halign(fa_left) //Wyrownanie czcionki w lewo draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,false) //Rysowanie zoltego pola draw_set_color(c_black) //Zmiana koloru na czarny draw_rectangle(mouse_x+10,mouse_y,mouse_x+dlugosc_pola,mouse_y+16,true) //Rysowanie obramowania czarnego draw_set_alpha(1) //Zmiana na pelna przezroczystosc draw_text(mouse_x+12,mouse_y,info); //Pisanie informacji }0000000џџџџџџџџџџџџЄroom0€рџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџА€Ё†ААЄ†АрЅ†Ѕ†€–˜XџGame InformationџџџџџџџџX“{\rtf1\ansi\ansicpg1250\deff0\deflang1045{\fonttbl{\f0\fnil Arial;}} {\colortbl ;\red0\green0\blue0;} \viewkind4\uc1\pard\cf1\f0\fs24 \par } єSpritessprite0Sounds BackgroundsPathsScripts Fonts font0 Time LinesObjectsobject1object2object6Roomsroom0 Game Information Global Game Settings