Shoutbox - Archiwum
Wszystkie wpisy w shoutboxie (249281)
Mif@
(11:54, 05.06.04)
Ja już sobie gmclan na strone startową ustawiłem a wy ? ![:D](/data/skins/1/images/emot2.gif)
![:D](/data/skins/1/images/emot2.gif)
Marmot
(20:43, 03.06.04)
Jak można wymyślić nowszą wersję AntyAliasingu? JOKE
. No ale wyczepisty ten americasarmy
![:D](/data/skins/1/images/emot2.gif)
Ranmus
(19:31, 03.06.04)
Dobra, forum jeszcze nie ten teges ![;)](/data/skins/1/images/emot3.gif)
![;)](/data/skins/1/images/emot3.gif)
Piotr
(13:53, 03.06.04)
Ludzie!! Ludzie !! Nowa wersja AA ! Hooah!! americasarmy.com
Ranmus
(21:32, 02.06.04)
Z cyklu ambitnych stronek: cookiethievery.com jest tez podkatalog old. To trzeba miec zryty mozg. ![:]](/data/skins/1/images/emot4.gif)
![:]](/data/skins/1/images/emot4.gif)
Ranmus
(20:45, 02.06.04)
A jednak nie bedzie zmian w SB. XHTML 1.0 Strict nie obsluguje iframe, (robi to Frameset, ale tego standardu nie mam zamiaru robic). A textarea to tylko czysty tekst.
Marmot
(20:02, 02.06.04)
Dzięki Ranma. To kodowanie mi się bardzo przydało ::D
Ranmus
(19:27, 02.06.04)
Tak, ale spozniles sie o jeden dzien. Zrobie z tego archiwum. ![:)](/data/skins/1/images/emot1.gif)
![:)](/data/skins/1/images/emot1.gif)
Palmaero
(19:24, 02.06.04)
aha Ranma. Dostałeś bazę?
Palmaero
(19:20, 02.06.04)
so moze to i ładnie wygląda ale jest niefunkcjonalne. Textarea rulz ![:]](/data/skins/1/images/emot4.gif)
![:]](/data/skins/1/images/emot4.gif)
Ranmus
(19:19, 02.06.04)
A z gecko korzystaja wlasnie Mozilla, Galeon i pochodne.
Ranmus
(19:17, 02.06.04)
Powiem tak, pomyliłem XHTML wersje 1.0 i 1.1 i myślałem, że nie można używać pływających ramek. Okazało się, że w 1.0 są dopuszczalne, dlatego też planuję zrobić alternatywę lub całkowicie normalnie. A szybkosc js, to jest juz wina engine'u gecko
p
~pal (19:11, 02.06.04)
nie wiem (moze to specjalnie) ale tak pod galeonem,konqerorem i mozilla przesuwa sie tak samo wolno i nie da się przeglądać shoutów
Ranmus
(19:05, 02.06.04)
Niestety, ale pod Galeonem nie mialem okazji ostatnio sprawdzac strony. Zobacz pod Konquerorem.
Ranmus
(18:54, 02.06.04)
Podpowiem: Liczby sprawdzaj zawsze za pomoca is_numeric(liczba), ' zamieniaj na ' a " na " to pozwoli zabezpieczyc zapytanie do bazy przed atakami typu SQL INJECTION
Marmot
(18:16, 02.06.04)
Zgodzę się. Sam teraz chcę zabezpieczyć bazy moich skryptów co jest strasznie ciężkie.
Ranmus
(18:02, 02.06.04)
PHP jest spoko, najgorzej to zawsze jest z zabezpieczeniami. Pełno pułapek czycha na każdym rogu.
Marmot
(13:00, 02.06.04)
Super stronka Ranma! Chyba sam muszę coś napisać w PHP niż robić moją nową stronkę na JP
.
![:P](/data/skins/1/images/emot9.gif)
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.06.2.162 • 2024.6.1.208
wydana 12 dni temu
wydana 12 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 284 dni temu
wydana 284 dni temu
Beta
2024.800.0.597 •
wydana 2 dni temu
2024.800.0.620
• 0.11.0
wydana 2 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
Chell (~ostatnie 15 minut)
Discord
19 użytkowników online na discordzie:
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?