Linki do ciekawych stron

Ogłoszenie parafialne

Jak pewnie wiecie (lub nie) od lutego tego roku pracowałem w YYG jako programista. Niestety, nasze wizje niektórych rzeczy trochę się różniły i w związku z tym zrezygnowałem z pracy tam - myślę, że jako użytkownicy GM / GM:Studio sami dobrze wiecie, gdzie firma nawala i nie muszę tego nawet komentować. Oczywiście ukazanie się GM:Next z polską dokumentacją i polskim tłumaczeniem GUI wciąż jest aktualną rzeczą, nie mniej z YYG od wczoraj nie jestem już zwiazany.

Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
bedziom (Nie., 05 Sie. 12, 02:35)
#1

No i coś ty narobił?

Robert Prus (Nie., 05 Sie. 12, 09:42)
#2

Po prostu gnysek chciał zrobić tak żeby GM działał za szybko a to nie leżało w interesie firmy :D

gnysek (Nie., 05 Sie. 12, 13:42)
#3

Po prostu nie chciałem pracować z ludźmi, którzy nie wiedzą jak działa SVN, czym jest dziedziczenie i parenty, że obiektów nie nazywa sie jak sie komuś podoba dodając randomowe litery (objSPLUNKENfinalFINAL00101010XXUUHhh) i że nie zostawia się w projekcie spritów i obiektów których sie jednak nie chce uzyć (a takich skasowałem z ostatniego projektu... 150). Nie bede robił darmowych nadgodzin przez to, ze ktoś kompletnie nie umie programować i nie przestrzega żadnych zasad, oraz co 5 minut mnie pyta gdzie w kodzie znajdzie to i tamto, albo jaka jest funkcja od tego i tamtego...

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 14:27)
#4

Ej. Weźmy sami napiszmy program do tworzenia gier, co?

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 15:00)
#5

ja juz to robie. chce ktos dolaczyc? :D

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 15:28)
#6

Z tym C# to możesz spadać. :P

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 15:49)
#7

samo IDE w .net jak najbardziej, czemu niby nie?

gnysek (Nie., 05 Sie. 12, 15:54)
#8

GM:Next też będzie mieć IDE w C#... a runnery w C++, te które obecnie już są, tylko trochę poprawione i dopieszczone.

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 15:55)
#9

IDE ok, ale nie runner.

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 18:13)
#10

tymon, a kto owiedzial, ze ja niby runner w c# robie? :D

X
Black (Pon., 06 Sie. 12, 23:42)
#11

A wziąłeś coś sobie na pamiątkę z firmy? Np. długopis czy jakieś tajne projekty?:D

P
PsichiX (Wto., 07 Sie. 12, 00:09)
#12

wziął - traumę

baca (Wto., 07 Sie. 12, 16:00)
#13

kod źródłowy IDE :d

Shocker51374 (Wto., 07 Sie. 12, 21:25)
#14

@baca: Tylko po co, skoro tak badziewny jest? :P

gnysek (śro., 08 Sie. 12, 02:37)
#15

@baca: do tego dostępu nie miałem :(

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?