Linki do ciekawych stron

Wielkanoc 2011

Z okacji bieżących świąt Wielkiej Nocy, w imieniu całej redakcji życzę wam wszystkiego najlepszego, tudzież kończenia własnych projektów oraz jak najszybszych premier nowych wersji Game Makera z pododawanymi cudami na kiju. A tak poza tym, to miłego spędzenia czasu w rodzinnym gronie jak i przyjaciół. Wesołych Świąt! :)
                Grafika: upload/screens/news/wielkanoc_2011.png

Komentarze (łącznie 13):
baca (Nie., 24 Kwi. 11, 13:15)
#1

I na wzajem!

Roki (Nie., 24 Kwi. 11, 13:35)
#2

Jaki fajny obrazeczek :3

Muuuuczek567 (Nie., 24 Kwi. 11, 14:03)
#3

Nie wiem, kto maluje jajka na logo GMClanu :P

eltix (Nie., 24 Kwi. 11, 19:23)
#4

nawzajem jak już :)

gnysek (Nie., 24 Kwi. 11, 19:27)
#5

Wyczuwam podtekst życzeń...

C
xnxn390 (Nie., 24 Kwi. 11, 20:35)
#6

Nawzajem!
A będzie zajączek na gmclanie? :P

d
dzelo3 (Nie., 24 Kwi. 11, 20:52)
#7

ta... z młotkami zamiast uszu :D

I
iamthelaw (Nie., 24 Kwi. 11, 22:20)
#8

i YXE'm zamiast twarzy

Ranmus (Nie., 24 Kwi. 11, 22:41)
#9

@gnysek: Pisząc życzenia nie miałem na myśli żadnych podtekstów (to są szczerze, normalne życzenia), ale jak tak chcesz... :P

@muczek: To akurat nie jest jajko, tylko własnie gmclanowa kula, o!

@ferrari: Zajączek jest wymysłem zachodniej popkultury, więc mówimy mu stanowcze nie! U nas będą tylko kurczaczki tudzież baranki, jako właściwe nam symbole religijne. :)

Jaklub (Nie., 24 Kwi. 11, 23:06)
#10

kurczak symbolem religijnym? musiałem coś przegapić na lekcji religii

Ranmus (Pon., 25 Kwi. 11, 11:11)
#11

Jaklub niedokładnie kurczak, a jajko, z czego kurczak naturalnie wiąże się z jajkiem. Zając nie ma żadnego powiązania z Wielkanocą.

Jaklub (Pon., 25 Kwi. 11, 11:19)
#12

to, że zając nie ma, to wiem.

Ranmus (Pon., 25 Kwi. 11, 11:53)
#13

Wejdź sobie na wiki i poszukaj symboliki jajka w kulturze, tam będzie też o kurczaku w chrześcijańswie.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  2 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 200 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
41 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, krzychu, Wielki Druid, Kowu, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, Filyps, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Chell, VanhGND, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, MagnusArias, Dyno, Korodzik, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, Ulti, bagno, Tidżi, Mtax, g..., Danieo, HappyOrange, l..., d..., Nikas, Krzysiek1250, Shockah, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?