Czy interesuje Cię 5PICE - GameMaker eksportujący gry do HTML5 ?

1. Tak

49%
43%

2. Nie

29%
42%

3. Jeszcze nie wiem

22%
16%
Komentarze (łącznie 20, wyświetlam 1 - 15):
HuderLord (Wto., 09 Sie. 11, 19:13)
#1

Nie, bo jestem przeciwny grania w przeglądarce internetowej. Ucieszył bym się gdyby pewnego dnia flashe i tym podobne cuda znikły :D

edie1995pl (Wto., 09 Sie. 11, 19:20)
#2

O.0 WHYYY?!?

gnysek (Wto., 09 Sie. 11, 19:27)
#3

Zastanawiam się jaka jest różnica między EXE, a tym samym w przeglądarce. Poza wydajnością. HM, to nadal gra w oknie? :D

Sernat19 (Wto., 09 Sie. 11, 19:32)
#4

Nie. To "<canvas>", którego możliwości są fajnie ograniczone. Jako, że mam za sobą napisanie silnika gier MMO z użyciem tej technologii - masakra. Nawet wyświetlanie animacji trzeba sobie napisać. A to wszystko w JS, które ma składnię najgorszą z możliwych. Ciekaw jestem do dziś jak to będzie działać.

bedziom (Wto., 09 Sie. 11, 19:39)
#5

no i na tym wszystko się kończy. Sernat wszystkich zgasił.

@topic - oczywiście. Lubię wynalazki :3

HuderLord (Wto., 09 Sie. 11, 19:54)
#6

"O.0 WHYYY?!?"
Bo tych dupnych gier wychodzi miliard dziennie a w żadną nie da się pograć dłużej niż dzień. A według niektórych psują rynek gier.

k
karolo320 (Wto., 09 Sie. 11, 20:09)
#7

Są gry na przeglądarce, w które da się grać długo

gnysek (Wto., 09 Sie. 11, 21:04)
#8

@Bedziom. Ciebie ktoś powinien zgasić. Akurat moim zdaniem SPICE w połączeniu z Ajaxem może pozwolić na tworzeni naprawdę ciekawych produkcji - ja sam mam już pomysł na coś nie będącego grą.

TeeGee (Wto., 09 Sie. 11, 21:05)
#9

Fajna opcja to demko gry bezpośrednio w przeglądarce. To by mogło dawać radę.

k
karolo320 (Wto., 09 Sie. 11, 21:12)
#10

TiDżi, fajny pomysł :)

Ok, to zarejestrowałem się do beta testów, zostałem dodany do kolejki i co dalej?

gnysek (Wto., 09 Sie. 11, 21:15)
#11

Czekasz na wrzesień.

Muuuuczek567 (Czw., 11 Sie. 11, 15:17)
#12

Nie wiem, jakie możliwości oferuje HTML5. Jestem zupełnie nieobeznany w tematyce gier internetowych i przeglądarkowych. Tak więc - nie interesuje mnie to.

k
karolo320 (Czw., 11 Sie. 11, 16:51)
#13

A mnie interesuje projekt :) Zapisałem się na testy i skonwertujesobie gry na przeglądarkę za darmo(płatnych testów chyba nie będzie...) :D

HuderLord (Czw., 11 Sie. 11, 17:32)
#14

Zapewne będzie to samo zabezpieczenie co kiedyś dali dla bety GM8
Czyli po okresie testowym gry w tym skompilowane przestaną działać :P

gnysek (Czw., 11 Sie. 11, 19:05)
#15

No akurat w JavaScripcie będzie ciężko to zrobić - mimo, że kod jest dość dobrze zabrudzony, to można będzie na pewno datę przestawić sobie po dłuższej analizie.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  wczoraj
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 199 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  3 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
36 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, Draczeq, Grela, Wielki Druid, Add92, Kowu, Filyps, fervi, Sevitaus, Kalor, r..., antek, LadyLush, Chell, lethian, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, MagnusArias, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Korodzik, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, m..., bagno, HappyOrange, l..., d..., Krzysiek1250, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL
Shoutbox
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.