Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 68MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
bieeda.png 2 96KB 10.07.17
teren22.gif 2 678KB 9.07.17
teren2.gif 2 94KB 1.07.17
teren.gif 6 491KB 2.06.17
KnockOutLITE_YXY.zip 84 4508KB 22.04.15
HELL_YXY2015.zip 105 9518KB 22.04.15
scr1.jpg 81 202KB 22.04.15
Untitled_1.jpg 55 96KB 5.04.15
Inverted_YXY2015_adam014.rar 88 3323KB 1.03.15
screen2.jpg 92 200KB 1.03.15
screen1.jpg 100 117KB 1.03.15
kinetic.jpg 80 225KB 25.08.14
zrzutekranu.png 80 1742KB 25.08.14
zrzut_ekranu1.png 89 672KB 25.08.14
zrecznosciowkaengine2.gm6 70 8KB 25.08.14
zrecznosciowkaengine.gm6 86 8KB 25.08.14
zegar.gm6 79 5KB 25.08.14
ytplay.png 73 41KB 25.08.14
xscorch02_beta1.rar 93 7221KB 25.08.14
xscorch.rar 80 1127KB 25.08.14
xrp.zip 81 709KB 25.08.14
x_pas.rar 101 1059KB 25.08.14
x.rar 92 1282KB 25.08.14
version.txt 65 0KB 25.08.14
uploader.png 66 28KB 25.08.14
ucieczka.rar 57 1229KB 25.08.14
tuba.png 82 33KB 25.08.14
teren.gm6 69 9KB 25.08.14
szubienica2012_test.jpg 99 91KB 25.08.14
szablon.png 111 0KB 25.08.14
sygnab53e5.png 65 126KB 25.08.14
sygna_binary.png 99 43KB 25.08.14
sygna.png 100 54KB 25.08.14
sygna.jpg 92 11KB 25.08.14
splash.jpg 74 48KB 25.08.14
smoke.gm6 73 4KB 25.08.14
sloty.gm6 111 5KB 25.08.14
sig.png 114 84KB 25.08.14
shil_boxing.png 95 55KB 25.08.14
scrolled_text.gm81 92 3KB 25.08.14
screen2.png 114 686KB 25.08.14
screen1.png 94 551KB 25.08.14
scr_menu.png 102 597KB 25.08.14
scr2.png 117 32KB 25.08.14
scr1.png 77 3KB 25.08.14
samochod.gm6 62 7KB 25.08.14
robaki_nowe.rar 69 1324KB 25.08.14
quick_battle.jpg 63 84KB 25.08.14
pulpit2.png 108 152KB 25.08.14
pulpit1.png 79 250KB 25.08.14
pulpet1.jpg 82 169KB 25.08.14
przyklad_rozdzielczosc.gm6 90 6KB 25.08.14
przezroczystosc.gm6 65 52KB 25.08.14
pleag_ub.png 86 15KB 25.08.14
pleag_scr2.png 73 10KB 25.08.14
pleag_scr1.png 102 17KB 25.08.14
pleag_0_38b.rar 73 41KB 25.08.14
pl_sic.png 86 1KB 25.08.14
pl2_screen3.png 74 4KB 25.08.14
pl2_screen2.png 86 2KB 25.08.14
pl2_screen1.png 96 3KB 25.08.14
pauzapl.jpg 89 42KB 25.08.14
patrzenie.gm6 58 5KB 25.08.14
patch_17_1.txt 59 0KB 25.08.14
parkour2.png 102 1KB 25.08.14
ots3D.rar 93 1801KB 25.08.14
original.png 84 2KB 25.08.14
onthespeedv5.rar 81 5153KB 25.08.14
okladki.rar 63 3870KB 25.08.14
odswierzacz.rar 91 948KB 25.08.14
odsw_03_beta.rar 59 904KB 25.08.14
obracanie.gm6 57 6KB 25.08.14
no_name.rar 76 1054KB 25.08.14
new_logo2.png 87 5KB 25.08.14
nanowarelogo.png 95 24KB 25.08.14
myfile.gif 87 277KB 25.08.14
mordeczki.png 101 45KB 25.08.14
mon.png 91 3KB 25.08.14
menu.png 88 324KB 25.08.14
market_example.gm6 66 12KB 25.08.14
madman_demo_v0_2.rar 75 1316KB 25.08.14
madman2_update1.rar 65 931KB 25.08.14
lol.png 109 128KB 25.08.14
logo_c.png 87 418KB 25.08.14
logo_2012.png 79 9KB 25.08.14
logo.jpg 89 40KB 25.08.14
loading.gif 93 3KB 25.08.14
lights.jpg 76 55KB 25.08.14
licznik.rar 74 2KB 25.08.14
konew.jpg 119 119KB 25.08.14
kolor.gm6 68 7KB 25.08.14
ko_devscreen1.jpg 84 77KB 25.08.14
knockout2.jpg 69 149KB 25.08.14
knockout1.jpg 88 178KB 25.08.14
kliczko_test.gif 82 124KB 25.08.14
kliczko.png 87 91KB 25.08.14
inventory.png 65 157KB 25.08.14
hockey.rar 90 1081KB 25.08.14
health.rar 78 2KB 25.08.14
haye.png 110 38KB 25.08.14
halflife.gm6 65 6KB 25.08.14
hakv2.rar 90 963KB 25.08.14
hak.rar 85 966KB 25.08.14
gra_html5.rar 86 129KB 25.08.14
gmc_avatar.png 63 15KB 25.08.14
gmc.jpg 107 12KB 25.08.14
gadzet.jpg 113 125KB 25.08.14
gadget.jpg 82 13KB 25.08.14
fotelszefa.jpg 103 63KB 25.08.14
edytor.jpg 88 189KB 25.08.14
dev_screen3.png 91 308KB 25.08.14
clown_down.rar 100 980KB 25.08.14
ceg_y.rar 73 1068KB 25.08.14
bounceeffect.gm6 83 7KB 25.08.14
arenaa333.jpg 67 1303KB 25.08.14
almora.png 99 1900KB 25.08.14
Pulpit311.png 82 201KB 25.08.14
Obrazek_1.png 73 922KB 25.08.14
MadMan2_full1_1.rar 72 941KB 25.08.14
71f52816d1.gm6 81 9KB 25.08.14
1.jpg 71 67KB 25.08.14
optymalizacja.rar 86 2KB 1.01.70
cd.rar 64 966KB 1.01.70
2.jpg 76 78KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
155 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 154, userów: 1, ukrytych: 0
aewlabudihid

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
MaxGaming (0:24, 28.07.17):
A najlepiej żeby nawet gdy wpiszę http ręcznie to przechodziło na https?
MaxGaming (0:23, 28.07.17):
Co zrobić żeby moja stronka domyślnie odpalała się przez https a nie http?
Chell (23:01, 27.07.17):
teamwork is important
I am vader (17:37, 27.07.17):
Whew, to było ciężkie, ale wspólnymi siłami się udało! Wielki dzięki! Jestem mocno zaskoczony tym jak dużą pomoc od Was otrzymałem!
Threef (22:31, 26.07.17):
c:\android było po to aby pełna ścieżka do folderów + argumenty kompilacji były krótsze niż 255 znaków
hgter (21:19, 26.07.17):
Rzeczywiście, masz rację. Czyli powinno dać się gdziekolwiek.
I am vader (21:15, 26.07.17):
proponowali c:\android zeby nie bylo spacji
hgter (21:12, 26.07.17):
Przy 1.4 "silnie rekomendowali" c:\android bo mogły być problemy z aktualizacją - może się zmieniło. Co do rozmiaru u mnie udało się zejść do 5gb (trzeba ręcznie obrazy wywalać)
Ignatus (21:09, 26.07.17):
Nie musi byc na C , ja mam na D i dziala elegancko, choc zajmuje mi to chyba z 20-30gb
I am vader (21:05, 26.07.17):
Na C nie mammeijsca
hgter (20:57, 26.07.17):
Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś było, że to ma być C. W dodatko najlepiej C:\Android (i tu dwa katalogi z ndk i sdk)
hgter (20:55, 26.07.17):
Napiszę Ci więcej w wątku, który dodałeś (tym o błędach bo tu niezbyt wygodnie)
I am vader (20:55, 26.07.17):
To ścierwo android studio mi pobiera na C zamiast na F mimo bycia zainstalowany na F, co do K***&%^*&^*%*(
hgter (20:54, 26.07.17):
W tym artykule o gm2 jest też jak zainstalować ndk i sdk ręcznie. I cały ten artykuł w 90% powinien być zgodny z gm1.4.
I am vader (20:52, 26.07.17):
Wszystko wskazuje na to ze tamten sdk manager odszedl w zapomnienie i go usuneli. Z nowego nie wiem jak skorzystac aby pobrac pewne stare wersje ktorych 1.4 wymaga
I am vader (20:50, 26.07.17):
Artykul dotyczacy game makera 2 mowi jak to zrobic uzywajac nowego managera ktory jest wbudowany w android studio, a o to mi nie chodzi. Linki juz wczesniej sprawdzalem i nic mi z tego nie wyszlo.
hgter (20:40, 26.07.17):
Tam jest wszystko: co wybrać przy instalacji i jak potem konfigorować Gm2.
hgter (20:39, 26.07.17):
O tu masz dużo o tym: help.yoyogames....-Up-For-Android
hgter (20:36, 26.07.17):
doświadczeń z dotykaniem czegokolwiek odnośnie Androida w GM - zawsze się wysypie a potem schodzą godziny na naprawę.
hgter (20:35, 26.07.17):
Z tego co wynika ze strony googla powinno być chyba zawarte w android studio: developer.andro...tml#sdk-manager Ale kurde mam wrażanie, że jak ja to konfigurowałem, spory czas temu, to trzeba było ściągnąć ndk oraz sdk i zainstalować bez samego Studio. Natomiast wydaje mi się, że na dole strony: developer.andro...ddingComponents jest możliwość ściągnięcia gołego sdk. Ale nie sprawdzę tego u siebie - ma za dużo koszmarnych doświadcze
I am vader (20:09, 26.07.17):
Wie ktos jak pobrac SDK Managera? Nic w sieci nie mowi jak to pobrac/aktywowac a w instalce Android Studio tego nie bylo
Chell (17:34, 26.07.17):
zartowalem, ale dobra robota xD
I am vader (17:08, 26.07.17):
Smutne troche ze taka propozycja w ogole byla wzieta pod uwage. Trzeba zapraszac uzytkownikow a nie ich wypedzac.
Uzjel (14:55, 26.07.17):
Done
Uzjel (14:52, 26.07.17):
Can do, chyba i tak już zmniejszałem to kiedyś
Chell (12:30, 26.07.17):
proponuję zmienić żeby ikona tematu zmieniała się na hot topic po 2 odpowiedziach
Chell (12:29, 26.07.17):
akurat Shill by się śmiała
nowy_user (10:36, 26.07.17):
Nie mówie już o tym, że wielu nowych userów może odnieść wrażenie , że korzystanie z GMa źle wpływa na męską sprawność.
nowy_user (10:34, 26.07.17):
Hej, czy moglibyśmy zrobić coś z tymi botami? Reklamy specyfików na pobudzenie nie wzburzają mnie jakoś szczególnie( choć prywatnie ich nie stosuję), ale pomyślmy o tym że na nasze forum zaglądają też kobiety i dzieci. Pomyślcie sobie, co musi czuć np. Shill, gdy przypadkiem wejdzie na temat promujący takie specyfiki. Pomyśli sobie że jesteśmy męskimi szownistycznymi osłami.
I am vader (0:50, 26.07.17):
Nie zajmuje sie GM'em 8.0, w zyciu go nie tknalem, a 7.0 i starszych juz nie pamietam. Sam widziales ile problemow bylo przy poprzednim temacie, pomysl ile bedzie przy tym.
LolikZabijaka (0:18, 26.07.17):
A czytałeś drugi post ?
I am vader (23:54, 25.07.17):
Da, ale jeżeli chodzi o Twoj problem to nie dam rady pomoc.
LolikZabijaka (23:49, 25.07.17):
Jest tutaj ktoś ?
Chell (21:15, 25.07.17):
patrze na te wszystkie viagra boty i mysle jak gmclan jest otagowany
ANtY (8:51, 25.07.17):
bodajze 1500 pln
Ignatus (21:53, 24.07.17):
orientuje sie ktos jaki jest koszt mini stoiska indie na PGA?
Chell (21:19, 24.07.17):
zbilbym fortune na tym twoim jednorekim bandycie
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
i jak nieznosze JSa, tak uwazam, ze niestety bedzie on przyszloscia gier i apek mobilnych :<
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
a ja pochwale sie zrobieniem przykladowej gry w jednorekiego bandyte w 3 dni w JavaScriptcie od zera - silnik powstal wraz z gra github.com/Psic...slots-in-3-days
tramur (12:28, 24.07.17):
Powiedziałem z niską barierą wejścia, bo stworzenie shoot em upa jest troszke trudniejsze niż w GM'ie na kodach, a co do optymalizacji to nie wiem co masz na myśli.
tramur (12:26, 24.07.17):
;P powiedzoałem
Threef (6:02, 24.07.17):
Nie ma niskiego poziomu wejścia. I wymaga masy optymalizacji
tramur (21:33, 23.07.17):
Ja bym optował za czymś zgoła odwrotnym: PICO-8. Ciekawy koncept mitycznej retro konsolki z niską barierą wejścia, ale jak najbardziej z programowaniem.
Ignatus (17:13, 23.07.17):
Raczej nie
exp (16:21, 23.07.17):
a klocki w game makerze traktujecie jako programowanie?
Fervi  (11:29, 23.07.17):
Jasne, że najlepiej jest nauczyć się ich języka itd. Natomiast coś na kształt uproszczonego Dooma (powiedzmy - w skrócie) można zrobić (teoretycznie) bez żadnej linijki kodu dodatkowej. Bardziej to nie tyle Game Maker typowy co edytor map z językiem programowania
Danielus (10:37, 23.07.17):
Prawda ale chodzi raczej o coś innego. Chodzi o prostotę, im coś prościej zrobić tym łatwiej estymować pracę i tym łatwiej to potem utrzymać. Dlatego firmy ciągnie do języków takie jak C# czy Java. Pamiętaj że to tylko narzędzia i zawsze trzeba wybierać odpowiednie narzędzia jeśli możesz zrobić coś w rok w c# to wybierasz c# niż 5 lat w C nawet kosztem 50% spadku wydajności. Chyba że wydajność jest punktem krytycznym projektu.
Wojo (10:22, 23.07.17):
Aż mnie krew zalewa ale to jest nowe pokolenie programistów - idiotów
Wojo (10:22, 23.07.17):
Czytałem blog jakiegoś barana, który pisał, że C# pomimo, że jest mało wydajny to i tak warto się go uczyć bo teraz RAM bez problemu można dokupić
Wojo (10:21, 23.07.17):
No mniej więcej o to mi chodziło. O uproszczenie, co wiąże się z tym, że ludzie nawet nie myślą o optymalizacji
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.00814 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev