Uploader - Vlad_Dracula

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 10.16 MB (10%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
toxic.gmk 410 1.53 MB 01.04.2014 13:17:37
rayman.gmk 386 2.98 MB 01.04.2014 13:17:36
zelda.gmk 394 2.43 MB 01.04.2014 13:17:34
Bartek.rar 434 3.21 MB 01.04.2014 13:17:33
Spritesy.rar 450 12.06 KB 01.04.2014 13:17:33
char_2.png Podgląd 450 1.15 K 01.04.2014 13:17:31
char.png Podgląd 447 1.14 K 01.04.2014 13:17:31
Posta__sprite.rar 466 1.79 KB 01.04.2014 13:17:31
96f9fb3d3f.rar 433 1.64 KB 01.04.2014 13:17:31
Sprite.rar 455 70.00 B 01.04.2014 13:17:30
10 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  5 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 203 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 7 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?