Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 50MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
zapalki.zip 28 1919KB 22.07.17
sprites.zip 93 20KB 28.02.16
wormhole.zip 92 543KB 28.02.16
worm_scr01.jpg 74 167KB 28.02.16
worm_escape_end.jpg 72 446KB 28.02.16
worm_escape.jpg 81 451KB 28.02.16
wielokaty.zip 88 970KB 28.02.16
wielokaty.png 88 7KB 28.02.16
tuck.rar 100 5332KB 28.02.16
top_hat_acv.png 72 64KB 28.02.16
strip2.png 68 76KB 28.02.16
strip.png 64 161KB 28.02.16
str.png 75 20KB 28.02.16
sprites.gm6 77 5KB 28.02.16
spectrum.rar 92 390KB 28.02.16
sklep.png 86 40KB 28.02.16
runnn.png 80 1KB 28.02.16
milion.zip 86 11KB 28.02.16
miko_bomber.rar 81 1654KB 28.02.16
menu2.rar 74 47KB 28.02.16
logical.zip 111 2027KB 28.02.16
klocki.gm6 61 13KB 28.02.16
itm.png 87 15KB 28.02.16
inwentarz.png 70 29KB 28.02.16
gooo.png 79 29KB 28.02.16
goomba.gm6 80 5KB 28.02.16
fraktal.png 89 25KB 28.02.16
fraktal.gm81 75 10KB 28.02.16
fluid.png 83 9KB 28.02.16
fizyk.rar 78 975KB 28.02.16
fizyk.gm6 75 15KB 28.02.16
deep4.png 84 72KB 28.02.16
deep3.png 79 141KB 28.02.16
deep2.png 78 159KB 28.02.16
deep1.png 79 242KB 28.02.16
czesc.png 69 8KB 28.02.16
creator.jpg 83 116KB 28.02.16
cp.rar 81 1303KB 28.02.16
chess.gm81 112 40KB 28.02.16
Worm_Escape.rar 94 5111KB 28.02.16
TOP_HAT_BETA.rar 71 3292KB 28.02.16
RPG_Structure_System.rar 111 95KB 28.02.16
4.jpg 69 263KB 28.02.16
3.jpg 64 249KB 28.02.16
2.jpg 79 253KB 28.02.16
1.jpg 70 240KB 28.02.16
zaznaczanie.gm6 108 11KB 1.01.70
z.gm6 71 5KB 1.01.70
wormhole.mp3 99 19186KB 1.01.70
wielokaty.gm6 73 7KB 1.01.70
system_pozycyjny.gmk 73 10KB 1.01.70
surf.gm6 72 8KB 1.01.70
inventory.rar 77 1983KB 1.01.70
accel.gm81 81 10KB 1.01.70
XM.rar 91 1575KB 1.01.70
Labgen.rar 78 3KB 1.01.70
Labgen.png 79 4KB 1.01.70
IcyLand.rar 85 1736KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 0, ukrytych: 0
Użytkownicy na czacie discord
Chell (14:43, 20.01.18):
ja bym z tą decyzją poczekal do poniedziałku (stay tuned)
BanDa (12:56, 20.01.18):
Dawno mnie tu nie było, jak wygląda aktualna sytuacja z GM? Warto teraz zrobić zakup czy lepiej wkuwać jave (głównie pytam o androida)
gnysek (12:03, 18.01.18):
Akurat Nintendo nie zawodzi nigdy w takich sprawach.
I am Lord (11:37, 18.01.18):
i pewnie 90% nie działa bo to efekt montażu
Uzjel (0:57, 18.01.18):
Switch jest genialny, a to wygląda zajebiście
Chell (0:26, 18.01.18):
damn, jednak nintendo to nintendo
PsichiX (21:02, 17.01.18):
no i w tym roku nie bedzie nagrody za przyklad roku
MaxGaming (20:33, 16.01.18):
JUŻ MAM XD
MaxGaming (20:29, 16.01.18):
robię jakiś podstawowy błąd bo to jest banalna strona ale ja nigdy nie rozumiałem cssa, uczę się go bardziej na pamięć bo gdybym ja robił cssa wiele rzeczy zrobiłym zupełnie inaczej bo skupisko absurdów obecnie
MaxGaming (20:28, 16.01.18):
Ten mój css jest jakiś bardziej wadliwy niż myślałem. Jest ktoś chętny żebym mu wysłał na pw protą stronkę i mi powiedział co robię źle?
Chell (13:51, 15.01.18):
konkurentów masz dwóch
Wojo (11:50, 15.01.18):
Nie daję żadnego kurde
gnysek (10:43, 15.01.18):
Kurde, w temacie na przykład roku nie mogę głosować, bo albo na siebie albo na jedynego konkurenta...
gnysek (10:43, 15.01.18):
Ja nie widzę czegoś takiego, aleeeeee może masz niekompletny profil usera
Chell (22:46, 14.01.18):
oczywiście to był żart, nic nie ustawiałem, zachęcam do głosowania
Chell (21:22, 14.01.18):
oddałem swoje głosy i ustawiłem przekierowanie, w tym roku to ja rozdaje karty
Ignatus (21:18, 14.01.18):
Ciekawe Nie można wejść na żaden z tematów [głosowanie] bo ładuje się zawsze strona o treści "Następny krok: Optional Profile Information" i nic więcej...
ANtY (13:59, 14.01.18):
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Uzjel (19:23, 13.01.18):
To MaxGaming, fake konto Paqa.
Uzjel (15:51, 13.01.18):
Moduł Androida za darmo do testów do końca miesiąca (GMS2)
Wojo (12:21, 13.01.18):
Odszedłeś bezpowrotnie z twoją muzyką.
Wojo (12:20, 13.01.18):
lil peep czemu to zrobiłeś ja pierole
Chell (8:21, 13.01.18):
no dobra, nie przemyślałem tego
gnysek (8:49, 12.01.18):
Ale to jest własnie własciwość focusu, ze jest na jednym elemencie. Inaczej to juz nie focus
ANtY (22:02, 11.01.18):
Fullscreen Windowed
Chell (20:08, 11.01.18):
w sensie zebym mial sobie gierke na full screenie na glownym, powiedzmy walkthrough na drugim i zebym mogl sie przelaczac miedzy tymi dwoma tak, zeby gra nie gubila focusu
Chell (20:08, 11.01.18):
jest jakis soft pozwalajacy na osobny focus na kazdym monitorze?
I am Lord (19:26, 11.01.18):
Sahara w krakowie?
Uzjel (21:11, 10.01.18):
Ahhh... Obejrzałem właśnie walki robotów. Fajnie było
gnysek (10:53, 10.01.18):
problemy z monetyzacją - wszyscy wrzucali darmowe rzeczy, a nikt nie płacił za miejsce - woleli cwaniakować i kilka kont zakładać.
I am Lord (21:56, 9.01.18):
A co się stało z tymi serwisami?
Morro (14:28, 9.01.18):
nie polecam nikomu ;d
Morro (14:28, 9.01.18):
wjeżdzą na banię, dopiero dzisiaj od piątku przespałem koło 8 godzin ciągiem
gnysek (7:51, 8.01.18):
chociaz pb to chyba tylko żąda kasy i zdjęć nie skasował, ale imageshack chyba po prostu wywalił serwery przez okno
gnysek (7:50, 8.01.18):
wrzuta, fotka, wiele serwisów. Najgorsze że imageshack i photobucket też, sporo contentu w sieci straciło treść bezpowrotnie.
Korodzik (1:02, 8.01.18):
huh, ja wrzutę pamiętam głównie jako magazyn pirackich muzyczek, bodajże w czasach zanim na youtube można było znaleźć dowolny utwór świata
Chell (20:38, 7.01.18):
wlasnie zauwazylem ze wrzuta.pl zniknela, a wraz z nia masa dobrej polskiej muzyki :/
I am vader (20:29, 7.01.18):
Informatycznie led.feen.us/fp8ox1id.png
Chell (18:15, 7.01.18):
w ogóle tak mi się teraz przypomniało jak byłem małym 4tk i na gmclanie funkcjonowały acziki. jeden z nich był za "wypicie pół litra sam na sam z shoutboxem", i jak wiedziałem co to pół litra, tak nie miałem pojęcia jak można je wypić z shoutboxem. dobre, beztroskie czasy
Nikas (14:55, 7.01.18):
Też raz w gimbazie widziałem. Byłem z rodzicami nad jeziorem i jakieś młode łebki się najebały i ukradły rowerek wodny w nocy. Jeden typ jakoś wypadł do wody i się nie wynurzył. Nurkowie go wyciągnęli jakieś 2 dni później. Mało przyjemny widok to był.
I am vader (14:43, 7.01.18):
Czy tylko ja trupa tutaj nie widzialem?
ANtY (14:03, 7.01.18):
nie wiem czy to taki lol
Wojo (9:40, 7.01.18):
lol xD
Chell (23:39, 6.01.18):
i no pilem do tego ze tez wtedy pol nocy nie spalem bo mi zle z tym bylo strasznie
Chell (23:39, 6.01.18):
pierwszy podbieglem, ale troche mnie zamurowalo jak zobaczylem pusty wzrok i struzke z glowy, tak se stalem i myslalem czy wskakiwac po niego czy nie, bo mam nowe buty, dopiero po jakichs 5 sekundach kumpel mnie zawolal
Chell (23:37, 6.01.18):
kiedys ok. polnocy przechodzilem obok fontanny wolnosci w Poznaniu (9 metrow wysokosci), koles spadl ze szczytu, w polowie zahaczyl o metalowy stelaz fontanny, obrocil sie glowa w dol, wyjebal w deski i zsunal sie do wody
Chell (23:35, 6.01.18):
also Morro przykro mi, takie rzeczy dziwnie wjezdzaja na banie
Chell (23:13, 6.01.18):
caly dzien wisi temat z nominacjami i nikt sie nie zainteresowal, juz nawet nie ma co umierac na tym forum
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2018. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.01021 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]