Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 73MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
zolniez_copy.png 78 101KB 1.01.70
xdddd.jpg 80 230KB 1.01.70
wywerna.png 85 8KB 1.01.70
wowowoow.jpg 85 206KB 1.01.70
working.jpg 76 22KB 1.01.70
wooden_shield.png 82 0KB 1.01.70
wilczy_jezdziec.png 83 7KB 1.01.70
wielki_paj_k.png 86 8KB 1.01.70
tileright.png 89 1KB 1.01.70
tilemiddle2.png 79 0KB 1.01.70
tileleft.png 87 1KB 1.01.70
szaman_copy.png 84 82KB 1.01.70
sword.png 81 0KB 1.01.70
strona.jpg 78 85KB 1.01.70
stick.png 87 0KB 1.01.70
sling___atck.gif 87 7KB 1.01.70
signature.png 83 52KB 1.01.70
showoff2.png 85 1435KB 1.01.70
short_sword.png 76 0KB 1.01.70
screen_4.png 81 35KB 1.01.70
screen_2.png 82 55KB 1.01.70
screen_1.png 105 34KB 1.01.70
screen9.png 82 185KB 1.01.70
screen8.png 85 197KB 1.01.70
screen7.png 93 198KB 1.01.70
screen6.png 80 198KB 1.01.70
screen5.png 86 40KB 1.01.70
screen3.png 86 76KB 1.01.70
screen2.png 94 59KB 1.01.70
screen10.png 83 182KB 1.01.70
screen1.png 88 58KB 1.01.70
screen.jpg 80 136KB 1.01.70
projekty2.png 88 42KB 1.01.70
projekty1.png 82 36KB 1.01.70
pojazd_design.jpg 72 43KB 1.01.70
pixel.png 75 1KB 1.01.70
ork_szaman_2.png 75 7KB 1.01.70
ork_szaman.png 78 7KB 1.01.70
ork_berserker.png 91 7KB 1.01.70
morgenstern.png 82 0KB 1.01.70
moon_sword.png 79 0KB 1.01.70
mag_copy.png 82 88KB 1.01.70
long_sword.png 82 0KB 1.01.70
logoutdod_150h.png 86 65KB 1.01.70
logoutdod2_150h.png 78 74KB 1.01.70
logo22.png 75 585KB 1.01.70
logo.jpg 82 230KB 1.01.70
korbacz_english_pl0x_.png 80 0KB 1.01.70
kabel.png 78 0KB 1.01.70
jeden.png 86 46KB 1.01.70
impstrzelec.png 87 6KB 1.01.70
imprycerz.png 84 7KB 1.01.70
impmag.png 81 6KB 1.01.70
herodsa.gif 84 3KB 1.01.70
gui.jpg 83 113KB 1.01.70
gryfi_jezdziec.png 88 7KB 1.01.70
goblin_wojownik_copy.png 82 100KB 1.01.70
goblin.png 86 6KB 1.01.70
gloriouslogo.png 81 57KB 1.01.70
fcfe29c872.png 84 125KB 1.01.70
explosion0.png 75 56KB 1.01.70
elfi_druid.png 84 6KB 1.01.70
e4d824698c.jpg 79 721KB 1.01.70
dwa.png 88 36KB 1.01.70
driada.png 88 5KB 1.01.70
dagger.png 72 0KB 1.01.70
d5e31434b7.png 81 183KB 1.01.70
clube.png 78 0KB 1.01.70
chochlik.png 85 5KB 1.01.70
c89df45d34.png 85 82KB 1.01.70
c16a4f6ffd.png 85 158KB 1.01.70
botmniestyral_.jpg 81 85KB 1.01.70
battle_axe.png 78 0KB 1.01.70
bae955e8a6.rar 132 8004KB 1.01.70
axe.png 82 0KB 1.01.70
attachment.jpg 79 20KB 1.01.70
arcik.png 95 53KB 1.01.70
all_winter.png 83 1KB 1.01.70
all.png 83 1KB 1.01.70
alienwip___Kopia.png 77 120KB 1.01.70
abf666f8b7.png 82 0KB 1.01.70
Zagadkowe_wiadomo_ci_v1_1.rar 126 3501KB 1.01.70
Untitled_1.jpg 79 164KB 1.01.70
Untitled.gif 88 1013KB 1.01.70
Trzy_przyciski_do_zrzucenia_ich_.rar 159 2501KB 1.01.70
Przechwytywanie4.png 86 17KB 1.01.70
Przechwytywanie3.png 83 27KB 1.01.70
Przechwytywanie1.png 84 5KB 1.01.70
Przechwytywanie.png 81 12KB 1.01.70
PixelButton.png 78 0KB 1.01.70
PT_OpenBeta_0_3_0.rar 109 12281KB 1.01.70
LOL.jpg 83 48KB 1.01.70
LOGO_GLORIOUS_copy_copy.jpg 88 92KB 1.01.70
LOGO_GLORIOUS_copy.png 85 448KB 1.01.70
Illeyan_Poemicv0_6_5.pdf 70 1150KB 1.01.70
Dogs_of_War_v_0_0_2.rar 105 17440KB 1.01.70
Dogs_of_War_v_0_0_1.rar 107 17425KB 1.01.70
DSC01348.jpg 82 24KB 1.01.70
COMBO.png 82 1KB 1.01.70
Bez_tytu_u.jpg 79 109KB 1.01.70
Backtothekitchen.jpg 84 85KB 1.01.70
8aduCUI2Hn1bDj56HGC0Dc9gL.gif 77 1319KB 1.01.70
796f1458de.png 80 116KB 1.01.70
784be83d63.jpg 83 164KB 1.01.70
6ee8197d5b.jpg 79 82KB 1.01.70
6ba6c3f108.png 79 142KB 1.01.70
2e96d3aa15.jpg 74 230KB 1.01.70
20ec3d588f.png 76 43KB 1.01.70
2.png 92 27KB 1.01.70
1c4a194f34.jpg 84 113KB 1.01.70
10c587deb6.png 85 1391KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 0, ukrytych: 0
Użytkownicy na czacie discord
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Uzjel (16:03, 15.11.17):
(GMS2)
PsichiX (15:56, 15.11.17):
wat D:
Uzjel (15:51, 15.11.17):
Prędkość podglądu w Sprite Editorze ma wpływ na prędkość animacji w grze. Moje życie straciło sens
hgter (2:15, 15.11.17):
Jak rzekłem tak zrobiłem. Obejście problemu wrzuciłem w: forum.gmclan.or...nowości-z-forum
hgter (0:30, 15.11.17):
Cóż rzec. Też sam nigdy o tym nie pamiętam - i potem mam jak Ty. Już nawet myślałem żeby jakiś skrypt napisać czy coś.
Sutikku (0:02, 15.11.17):
ta ale to trzeba pamiętać, a ja wejdę, naklikam ostatnie pięć nowości, a potem kappa
hgter (23:03, 14.11.17):
Można też dać f5 zaraz po wejściu. Wtedy kółeczko działa "od razu"
SimianVirus7 (22:18, 14.11.17):
ale wystarczy taki tip zrobić raz i później kółeczkiem elegancko możesz otwierać nowe karty
Sutikku (22:13, 14.11.17):
mam zwyczaj klikania kółeczkiem od myszki żeby przerzuciło na nową kartę, a teraz muszę zmieniać nawyki ;/
SimianVirus7 (21:41, 14.11.17):
cofnąć stronę i kliknąć jeszcze raz w ten sam link
Sutikku (21:06, 14.11.17):
boze co zrobic jak czesto klikam na nowosci z forum, a mi wchodzi na ogłoszenia?
exp (20:45, 14.11.17):
ruch i tak chyba jest większy niż na quake live
Threef (20:36, 14.11.17):
Nie masz z kim grać
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.00876 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]