Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 32MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
powodzie.rar 223 2252KB 11.09.10
avatar.jpg 139 48KB 11.09.10
plan.png 138 5KB 1.09.10
685bf22f8c.png 141 150KB 29.08.10
4f72e5ee26.png 133 43KB 29.08.10
63292d72a5.png 140 141KB 28.08.10
typek.jpg 141 6KB 28.08.10
abstarakcja.png 132 18KB 24.08.10
szkieletor.png 145 87KB 9.08.10
sofa.png 139 245KB 3.08.10
ko_.png 147 45KB 28.07.10
59b806ccae.png 132 211KB 26.07.10
cebe35d2e7.png 144 197KB 26.07.10
Wielki_Klocek_i_zloty_klop.rar 133 1978KB 21.07.10
mario.gmk 282 12KB 20.07.10
Iyoda.jpg 127 28KB 13.07.10
fb5da28e47.png 141 260KB 13.07.10
szkieletor1_1.rar 127 1217KB 6.07.10
szkieletor_test.rar 146 1220KB 6.07.10
przyklad.gmk 199 10KB 6.07.10
screen2.png 163 84KB 3.07.10
Mini_Star_wars12.zip 202 0KB 3.07.10
Mini_Star_wars1.rar 145 1045KB 2.07.10
Mini_Star_wars.zip 136 1251KB 2.07.10
kosmis_studio1.png 154 348KB 26.06.10
kosmis_studio.png 120 372KB 26.06.10
screen1.png 135 69KB 25.06.10
14.jpg 139 5KB 20.06.10
b945bf27a6.jpg 144 11KB 20.06.10
DSC00192.jpg 133 309KB 19.06.10
18062010.jpg 142 283KB 18.06.10
f_LogoLionHeam_561625d.png 126 371KB 18.06.10
6fad2fd470.png 146 256KB 18.06.10
TEKKEN_3.png 144 376KB 13.06.10
26052010.jpg 132 342KB 26.05.10
d7fe6da695.png 132 212KB 8.05.10
Kochaj_s_siada__LH_.png 135 38KB 21.03.10
wodny_krzy__.png 140 35KB 21.03.10
71e23aa687.png 132 210KB 10.03.10
20100213.jpg 118 98KB 21.02.10
DSC00144.jpg 141 158KB 21.02.10
DSC00143.jpg 139 258KB 21.02.10
DSC00142.jpg 136 155KB 21.02.10
DSC00141.jpg 126 208KB 21.02.10
DSC00140.jpg 131 256KB 21.02.10
herb2.png 134 8KB 11.02.10
herb.png 126 9KB 11.02.10
f25f25ea1a.png 122 217KB 1.02.10
Baby_Rap_New_Version.mp3 199 416KB 24.01.10
20100124.jpg 127 208KB 24.01.10
rangi.png 158 115KB 23.01.10
ruchoma_platforma.gm6 279 8KB 31.12.09
18f548a061.jpg 148 51KB 13.12.09
243422ea71.jpg 146 59KB 13.12.09
Rakieta.png 152 10KB 23.11.09
komiks.png 154 11KB 6.09.09
ok_adka.jpg 163 130KB 5.09.09
dfdfy_1.png 160 256KB 30.07.09
miniRPG_open_source.rar 149 2112KB 27.07.09
Hrabia_Drako.png 141 78KB 24.07.09
konik_wodny.png 159 63KB 24.07.09
pusta_karta_wody_szkieletor.png 152 24KB 24.07.09
konik_morski.png 161 65KB 24.07.09
1_potwur.png 152 2KB 23.07.09
logo2.png 139 41KB 23.07.09
logo.png 150 27KB 23.07.09
DSC00232.jpg 136 8KB 14.07.09
szkieletor_pierwsze_pruby.rar 141 2743KB 14.07.09
aerial_wars.gm6 127 233KB 12.07.09
lordadrianvsbartimus.png 152 65KB 7.07.09
twierdza_turniej1.png 145 154KB 6.07.09
strzelanie.gm6 120 14KB 25.06.09
f_AvatarKosmim_30d104c.png 166 16KB 10.06.09
8e3466a6d8.png 160 16KB 1.06.09
odbiornik.png 144 6KB 30.05.09
r__nica_3_najtrudniejsza.png 167 120KB 14.03.09
r__nica2.png 165 225KB 14.03.09
maciekkk.jpg 174 28KB 5.03.09
SDC10182.jpg 157 1803KB 26.02.09
SDC10178.jpg 150 1673KB 26.02.09
5.jpg 184 492KB 26.02.09
13.jpg 167 68KB 24.02.09
tunnel_10098_2_1.jpg 159 7KB 24.02.09
tunel.jpg 154 13KB 24.02.09
a15823.jpg 153 3KB 24.02.09
snack6275.jpg 164 6KB 24.02.09
maciek1.png 194 148KB 14.02.09
a31819d8d2.png 168 2KB 13.02.09
5513941.jpg 153 8KB 8.02.09
DSC00208.jpg 165 303KB 27.01.09
DSC00207.jpg 153 311KB 27.01.09
DSC00206.jpg 149 314KB 27.01.09
DSC00205.jpg 161 63KB 17.01.09
DSC00201.jpg 183 71KB 17.01.09
DSC00200.jpg 195 64KB 17.01.09
885a53abcc.png 176 22KB 3.01.09
screen.png 197 624KB 3.01.09
2yywavm.png 173 57KB 2.01.09
d7b62d3ff2.png 177 240KB 2.01.09
149935.png 170 66KB 1.01.09
d1830fec52.jpg 180 73KB 30.12.08
DSC00187.jpg 182 342KB 29.12.08
DSC00186.jpg 179 240KB 29.12.08
DSC00184.jpg 174 219KB 29.12.08
DSC00183.jpg 159 263KB 29.12.08
DSC00011.jpg 190 556KB 28.12.08
czo_g.png 171 2KB 21.12.08
plecakk.png 168 0KB 20.12.08
r__ne.png 187 1KB 19.12.08
np.png 172 5KB 19.12.08
DSC00109.jpg 160 369KB 1.12.08
DSC00107.jpg 176 265KB 1.12.08
DSC00106.jpg 167 278KB 1.12.08
DSC00104.jpg 148 334KB 1.12.08
DSC00103.jpg 175 198KB 1.12.08
twierdza_opat.png 182 790KB 21.11.08
szkieletor_screen_2.png 186 100KB 10.11.08
kosmitak2.png 183 1KB 9.11.08
rucerz2.png 196 4KB 8.11.08
rucerz.png 189 3KB 7.11.08
ro_linki.gm6 287 6KB 2.11.08
b2e01def7f.png 184 20KB 2.11.08
szkieletor_beta1.png 199 132KB 27.10.08
szkieletor_sygnatura.png 191 3KB 26.10.08
bez_tytu_u.png 191 5KB 18.10.08
szkieletor1.jpg 183 28KB 14.09.08
Obraz_023.jpg 188 58KB 9.09.08
Obraz_021.jpg 179 46KB 9.09.08
bez_tytu_u.jpg 187 40KB 9.09.08
gra.jpg 194 14KB 1.09.08
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
151 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 150, userów: 1, ukrytych: 0
aewlabudihid

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
MaxGaming (0:24, 28.07.17):
A najlepiej żeby nawet gdy wpiszę http ręcznie to przechodziło na https?
MaxGaming (0:23, 28.07.17):
Co zrobić żeby moja stronka domyślnie odpalała się przez https a nie http?
Chell (23:01, 27.07.17):
teamwork is important
I am vader (17:37, 27.07.17):
Whew, to było ciężkie, ale wspólnymi siłami się udało! Wielki dzięki! Jestem mocno zaskoczony tym jak dużą pomoc od Was otrzymałem!
Threef (22:31, 26.07.17):
c:\android było po to aby pełna ścieżka do folderów + argumenty kompilacji były krótsze niż 255 znaków
hgter (21:19, 26.07.17):
Rzeczywiście, masz rację. Czyli powinno dać się gdziekolwiek.
I am vader (21:15, 26.07.17):
proponowali c:\android zeby nie bylo spacji
hgter (21:12, 26.07.17):
Przy 1.4 "silnie rekomendowali" c:\android bo mogły być problemy z aktualizacją - może się zmieniło. Co do rozmiaru u mnie udało się zejść do 5gb (trzeba ręcznie obrazy wywalać)
Ignatus (21:09, 26.07.17):
Nie musi byc na C , ja mam na D i dziala elegancko, choc zajmuje mi to chyba z 20-30gb
I am vader (21:05, 26.07.17):
Na C nie mammeijsca
hgter (20:57, 26.07.17):
Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś było, że to ma być C. W dodatko najlepiej C:\Android (i tu dwa katalogi z ndk i sdk)
hgter (20:55, 26.07.17):
Napiszę Ci więcej w wątku, który dodałeś (tym o błędach bo tu niezbyt wygodnie)
I am vader (20:55, 26.07.17):
To ścierwo android studio mi pobiera na C zamiast na F mimo bycia zainstalowany na F, co do K***&%^*&^*%*(
hgter (20:54, 26.07.17):
W tym artykule o gm2 jest też jak zainstalować ndk i sdk ręcznie. I cały ten artykuł w 90% powinien być zgodny z gm1.4.
I am vader (20:52, 26.07.17):
Wszystko wskazuje na to ze tamten sdk manager odszedl w zapomnienie i go usuneli. Z nowego nie wiem jak skorzystac aby pobrac pewne stare wersje ktorych 1.4 wymaga
I am vader (20:50, 26.07.17):
Artykul dotyczacy game makera 2 mowi jak to zrobic uzywajac nowego managera ktory jest wbudowany w android studio, a o to mi nie chodzi. Linki juz wczesniej sprawdzalem i nic mi z tego nie wyszlo.
hgter (20:40, 26.07.17):
Tam jest wszystko: co wybrać przy instalacji i jak potem konfigorować Gm2.
hgter (20:39, 26.07.17):
O tu masz dużo o tym: help.yoyogames....-Up-For-Android
hgter (20:36, 26.07.17):
doświadczeń z dotykaniem czegokolwiek odnośnie Androida w GM - zawsze się wysypie a potem schodzą godziny na naprawę.
hgter (20:35, 26.07.17):
Z tego co wynika ze strony googla powinno być chyba zawarte w android studio: developer.andro...tml#sdk-manager Ale kurde mam wrażanie, że jak ja to konfigurowałem, spory czas temu, to trzeba było ściągnąć ndk oraz sdk i zainstalować bez samego Studio. Natomiast wydaje mi się, że na dole strony: developer.andro...ddingComponents jest możliwość ściągnięcia gołego sdk. Ale nie sprawdzę tego u siebie - ma za dużo koszmarnych doświadcze
I am vader (20:09, 26.07.17):
Wie ktos jak pobrac SDK Managera? Nic w sieci nie mowi jak to pobrac/aktywowac a w instalce Android Studio tego nie bylo
Chell (17:34, 26.07.17):
zartowalem, ale dobra robota xD
I am vader (17:08, 26.07.17):
Smutne troche ze taka propozycja w ogole byla wzieta pod uwage. Trzeba zapraszac uzytkownikow a nie ich wypedzac.
Uzjel (14:55, 26.07.17):
Done
Uzjel (14:52, 26.07.17):
Can do, chyba i tak już zmniejszałem to kiedyś
Chell (12:30, 26.07.17):
proponuję zmienić żeby ikona tematu zmieniała się na hot topic po 2 odpowiedziach
Chell (12:29, 26.07.17):
akurat Shill by się śmiała
nowy_user (10:36, 26.07.17):
Nie mówie już o tym, że wielu nowych userów może odnieść wrażenie , że korzystanie z GMa źle wpływa na męską sprawność.
nowy_user (10:34, 26.07.17):
Hej, czy moglibyśmy zrobić coś z tymi botami? Reklamy specyfików na pobudzenie nie wzburzają mnie jakoś szczególnie( choć prywatnie ich nie stosuję), ale pomyślmy o tym że na nasze forum zaglądają też kobiety i dzieci. Pomyślcie sobie, co musi czuć np. Shill, gdy przypadkiem wejdzie na temat promujący takie specyfiki. Pomyśli sobie że jesteśmy męskimi szownistycznymi osłami.
I am vader (0:50, 26.07.17):
Nie zajmuje sie GM'em 8.0, w zyciu go nie tknalem, a 7.0 i starszych juz nie pamietam. Sam widziales ile problemow bylo przy poprzednim temacie, pomysl ile bedzie przy tym.
LolikZabijaka (0:18, 26.07.17):
A czytałeś drugi post ?
I am vader (23:54, 25.07.17):
Da, ale jeżeli chodzi o Twoj problem to nie dam rady pomoc.
LolikZabijaka (23:49, 25.07.17):
Jest tutaj ktoś ?
Chell (21:15, 25.07.17):
patrze na te wszystkie viagra boty i mysle jak gmclan jest otagowany
ANtY (8:51, 25.07.17):
bodajze 1500 pln
Ignatus (21:53, 24.07.17):
orientuje sie ktos jaki jest koszt mini stoiska indie na PGA?
Chell (21:19, 24.07.17):
zbilbym fortune na tym twoim jednorekim bandycie
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
i jak nieznosze JSa, tak uwazam, ze niestety bedzie on przyszloscia gier i apek mobilnych :<
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
a ja pochwale sie zrobieniem przykladowej gry w jednorekiego bandyte w 3 dni w JavaScriptcie od zera - silnik powstal wraz z gra github.com/Psic...slots-in-3-days
tramur (12:28, 24.07.17):
Powiedziałem z niską barierą wejścia, bo stworzenie shoot em upa jest troszke trudniejsze niż w GM'ie na kodach, a co do optymalizacji to nie wiem co masz na myśli.
tramur (12:26, 24.07.17):
;P powiedzoałem
Threef (6:02, 24.07.17):
Nie ma niskiego poziomu wejścia. I wymaga masy optymalizacji
tramur (21:33, 23.07.17):
Ja bym optował za czymś zgoła odwrotnym: PICO-8. Ciekawy koncept mitycznej retro konsolki z niską barierą wejścia, ale jak najbardziej z programowaniem.
Ignatus (17:13, 23.07.17):
Raczej nie
exp (16:21, 23.07.17):
a klocki w game makerze traktujecie jako programowanie?
Fervi  (11:29, 23.07.17):
Jasne, że najlepiej jest nauczyć się ich języka itd. Natomiast coś na kształt uproszczonego Dooma (powiedzmy - w skrócie) można zrobić (teoretycznie) bez żadnej linijki kodu dodatkowej. Bardziej to nie tyle Game Maker typowy co edytor map z językiem programowania
Danielus (10:37, 23.07.17):
Prawda ale chodzi raczej o coś innego. Chodzi o prostotę, im coś prościej zrobić tym łatwiej estymować pracę i tym łatwiej to potem utrzymać. Dlatego firmy ciągnie do języków takie jak C# czy Java. Pamiętaj że to tylko narzędzia i zawsze trzeba wybierać odpowiednie narzędzia jeśli możesz zrobić coś w rok w c# to wybierasz c# niż 5 lat w C nawet kosztem 50% spadku wydajności. Chyba że wydajność jest punktem krytycznym projektu.
Wojo (10:22, 23.07.17):
Aż mnie krew zalewa ale to jest nowe pokolenie programistów - idiotów
Wojo (10:22, 23.07.17):
Czytałem blog jakiegoś barana, który pisał, że C# pomimo, że jest mało wydajny to i tak warto się go uczyć bo teraz RAM bez problemu można dokupić
Wojo (10:21, 23.07.17):
No mniej więcej o to mi chodziło. O uproszczenie, co wiąże się z tym, że ludzie nawet nie myślą o optymalizacji
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.00675 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev