Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 91MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
ryvcffvvvvb2.gif 28 762KB 9.05.17
c_c.png 41 16KB 15.02.17
cvcvv.png 41 21KB 5.02.17
vbb.png 44 7KB 30.01.17
ca1676f99.png 42 9KB 17.01.17
ca16.png 43 3KB 4.01.17
chinczyk1.png 55 373KB 26.09.16
plakat558e96.png 56 268KB 17.08.16
soldier1ce8d8.png 48 184KB 9.08.16
soldier1.png 63 198KB 9.08.16
motor2.png 84 881KB 3.07.16
loga1c7446.png 57 123KB 2.07.16
motor1.png 75 872KB 29.06.16
loga1a8e72.png 59 1179KB 19.06.16
loga1.png 62 286KB 15.06.16
ryvc90125.gif 55 1424KB 10.06.16
ryvc.gif 54 533KB 9.06.16
1123123.png 59 1194KB 6.06.16
plakat5.png 61 10194KB 31.05.16
kontestacje_plakat.png 57 691KB 30.05.16
game2.gif 84 5033KB 12.03.16
game1.gif 78 166KB 12.03.16
ca2015.png 81 1302KB 17.01.16
3e.png 70 420KB 27.12.15
2e.png 75 356KB 27.12.15
SnowMountain.rar 146 3070KB 27.12.15
game1f5853.gif 83 3279KB 4.11.15
11111.png 78 792KB 30.10.15
gametopdown.gmk 93 65KB 28.09.15
weg1.png 103 32KB 18.09.15
lololo.rar 97 12KB 18.09.15
animation_test.rar 90 1111KB 18.09.15
a1.rar 87 1031KB 18.09.15
Dave.rar 91 4054KB 18.09.15
wziuuum.mp3 81 122KB 1.01.70
warfog_tune.mp3 87 293KB 1.01.70
user_1.png 89 297KB 1.01.70
template_animations.rar 79 1035KB 1.01.70
rze_nia.rar 92 7284KB 1.01.70
pokeds.rar 84 6996KB 1.01.70
plakat122.png 87 1093KB 1.01.70
park.rar 94 8602KB 1.01.70
nagrody498df.png 105 1954KB 1.01.70
nagrody.png 87 2230KB 1.01.70
mo.gif 76 3559KB 1.01.70
gif_screen_1.png 88 524KB 1.01.70
game_1.png 77 354KB 1.01.70
ffddf.png 77 1455KB 1.01.70
engine_1.png 77 280KB 1.01.70
dswq.png 83 15KB 1.01.70
demo_1.png 81 279KB 1.01.70
backside.mp3 119 670KB 1.01.70
asd.png 76 381KB 1.01.70
Wrds_Aint_Wrth_it.rar 72 5091KB 1.01.70
Wojzaxxx.rar 93 78KB 1.01.70
WarFog.rar 89 3500KB 1.01.70
WFG2.rar 84 1596KB 1.01.70
Run_Forrest.rar 83 1028KB 1.01.70
Nowy_folder.rar 76 20KB 1.01.70
NewIcon.rar 87 0KB 1.01.70
Long_Way_Out_Episode_1.rar 93 4216KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
2 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 1, ukrytych: 0
Nikas
Użytkownicy na czacie discord
Ignatus (11:32, 23.11.17):
Chyba jedyna opcja przy formacie kompa to wersja steam?
gnysek (11:07, 23.11.17):
O kurde, zlikwidowali to... no to nie wiem, pewnie przyznaje każdą którą znajdzie
gnysek (11:03, 23.11.17):
licencje wybierasz chyba na stronie YYG
hgter (23:35, 22.11.17):
gnysek: Ok, dzięki. Tylko to ma zastosowanie też do 1.4? Bo ja mam kilka licencji z różnymi podpiętymi modułami. Ciekawe jak wybiera odpowiednią. No nic w razie czego mam spis na maila. Dopóki nie wyłączą serwerów powinno być ok.
PsichiX (21:53, 22.11.17):
imprezy firmowe w srode to nie jest trzezwy pomysl xD
gnysek (9:50, 22.11.17):
a jak coś dokupisz, to musisz raz jeszcze wpisać login i hasło w menu help > upgrade i zrobić restart
gnysek (9:50, 22.11.17):
teraz chyba tylko mejla podajesz i hasło, nie ma kodów
hgter (16:47, 21.11.17):
W PRODUCTS da się przełączyć na 1.4, alr tam jest spis wszystkiego co kupiłem, ale bez kodów. Jak się dobrać do kodów? Kiedyś było chyba coś takiego jako Recovery i na maila słali, ale tego też nie mogę znaleźć.
hgter (16:36, 21.11.17):
Chciałem sprawdzić jak to było z tym linuxe i zalogowałem się na moje konto w yoyo. Gdzie teraz są tam numery licencji? Bo szukam i szukam i nigdzie nie ma podsumowania ze spisem posiadanych modułów wraz z kodami. Kiedyś była ładna tabelka.
TO_mek (14:20, 21.11.17):
GMS 1.4 ma eksport do linuxa?
gnysek (12:38, 21.11.17):
W sumie powinienem napisać że słaba.
gnysek (10:51, 21.11.17):
Pełną + moduł. Dlatego napisałem, że oferta średnia.
hgter (0:56, 21.11.17):
Odnosząc się do ogłoszenie gnyska o subscypcji za $39: Tylko jak w tej wersji w "subskrypcji" można rozwiązać moduł na androida? Da się coś taniej? Muszę kupić moduł za 1450 zł? Czy też w tej wersji nie da się z niego skorzystać i muszę kupić pełną+moduł czyli dać 1800 zł?
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.0079 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]