Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 74MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
untitled.png 72 10KB 1.01.70
tlo_nowe.png 72 32KB 1.01.70
teksttlo.png 70 35KB 1.01.70
strona.png 69 1818KB 1.01.70
statek.png 75 12KB 1.01.70
stare.png 69 244KB 1.01.70
siatka.rar 77 3KB 1.01.70
screenshot135.png 70 41KB 1.01.70
screen.rar 66 876KB 1.01.70
screen.png 62 900KB 1.01.70
sam_zobacz.gm6 88 6KB 1.01.70
s_pak40.wav 242 50KB 1.01.70
rpg_items_example.gm6 71 21KB 1.01.70
rain.gm6 64 202KB 1.01.70
przyklad_flara.gm6 60 8KB 1.01.70
przyklad.gm6 131 6KB 1.01.70
panel.png 68 7KB 1.01.70
okladka1.png 69 1505KB 1.01.70
obj_save.txt 80 2KB 1.01.70
nowe.png 64 242KB 1.01.70
noc.gm6 68 8KB 1.01.70
next_room.gm6 65 5KB 1.01.70
mp5.wav 116 2KB 1.01.70
mmogame2.rar 70 1002KB 1.01.70
mina.gm6 86 1412KB 1.01.70
menu.png 65 241KB 1.01.70
lista.rar 81 10KB 1.01.70
legenda.png 66 2004KB 1.01.70
kostka.gm6 79 7KB 1.01.70
jk.png 80 6KB 1.01.70
jhklfj.gif 67 803KB 1.01.70
issue_1.png 68 145KB 1.01.70
fhd.png 69 10KB 1.01.70
f8370c2b8d0b82e77de210b882661b4c.jpg 62 15KB 1.01.70
f3dd19fc37.rar 67 1061KB 1.01.70
eded299cd3.gm6 81 8KB 1.01.70
ec4b0bb8d3.rar 66 10KB 1.01.70
dom.png 67 60KB 1.01.70
dokoncz.png 65 7KB 1.01.70
db96d19fa8.png 59 804KB 1.01.70
cos.gm6 71 6KB 1.01.70
colors.rar 97 1103KB 1.01.70
colors.gm6 82 124KB 1.01.70
clip0002.rar 68 18385KB 1.01.70
blad2.png 67 351KB 1.01.70
blad.png 75 912KB 1.01.70
beztytuuvc8.png 63 238KB 1.01.70
bez_tytu_u.png 58 91KB 1.01.70
background.png 70 42KB 1.01.70
andrzejki.rar 83 183KB 1.01.70
ak47.wav 104 4KB 1.01.70
_7E2A29447077083F.png 65 115KB 1.01.70
Zolniez.gif 69 2759KB 1.01.70
Znajdowanie_drogi_2_0.gm6 80 23KB 1.01.70
Watermark_maker_nowy.rar 67 1701KB 1.01.70
Watermark_maker.rar 68 1246KB 1.01.70
Samolot_przyk_ad.gm6 105 10KB 1.01.70
SST.rar 109 13KB 1.01.70
Ruch.rar 64 971KB 1.01.70
Ruch.gm6 57 5KB 1.01.70
Rapidshare_monitor.gm6 59 31KB 1.01.70
Rapid.gm6 61 11KB 1.01.70
RPG.rar 85 1046KB 1.01.70
RGB.png 66 2092KB 1.01.70
Pulpit.rar 63 9KB 1.01.70
Przyklad_podazania_poprawiony.gm6 62 17KB 1.01.70
Przyklad_podazania.gm6 69 16KB 1.01.70
PrzykladChodzeniaAlaAlmoraPsichi.gm6 55 28KB 1.01.70
Przyklad.gm6 65 5KB 1.01.70
Przyk_ad_krajobrazu.rar 63 2639KB 1.01.70
Przyk_ad_3.gm6 99 7KB 1.01.70
Przyk_ad_2.gm6 53 6KB 1.01.70
Przyk_ad.rar 55 2033KB 1.01.70
Przyk_ad.gm6 62 13KB 1.01.70
Przechwytywanie.png 62 73KB 1.01.70
Project1.rar 62 2KB 1.01.70
Prezentacja.rar 67 1161KB 1.01.70
Particle.rar 58 1100KB 1.01.70
Obrazek2.png 65 86KB 1.01.70
Obrazek1.png 68 67KB 1.01.70
Obraz.rar 77 964KB 1.01.70
New_site.rar 112 201KB 1.01.70
MPlay.rar 77 985KB 1.01.70
Logo.rar 67 1053KB 1.01.70
Logo.png 66 12KB 1.01.70
Logo.gif 73 64KB 1.01.70
Kopia_rejestr.gm6 60 6KB 1.01.70
Kopia_lista.png 65 440KB 1.01.70
Kopia_legenda.png 65 1143KB 1.01.70
Komunikator2.rar 61 970KB 1.01.70
Intro.rar 74 1066KB 1.01.70
Intro.png 72 91KB 1.01.70
Image2.png 68 106KB 1.01.70
IMG_1163.jpg 61 749KB 1.01.70
Grafika.rar 54 1336KB 1.01.70
GTA.rar 67 1531KB 1.01.70
Farea.png 72 8KB 1.01.70
Data.rar 65 1KB 1.01.70
Crazy_race_.rar 81 1917KB 1.01.70
Copy_of_IMAGE_8C5808C18179BC5.jpg 60 20KB 1.01.70
Cars.rar 87 1083KB 1.01.70
Bomba.wav 445 138KB 1.01.70
Background.png 54 31KB 1.01.70
Autorzy_2.gif 61 6KB 1.01.70
73fffb1668.png 69 3077KB 1.01.70
6a58a5090e.gm6 129 6KB 1.01.70
4e98accf81.gm6 77 6KB 1.01.70
2ff23c6b8a.rar 72 75KB 1.01.70
2de95703b1.rar 65 985KB 1.01.70
291b4d2b61.rar 66 83KB 1.01.70
2162544d2f.rar 60 1065KB 1.01.70
2.rar 77 213KB 1.01.70
1b5acc0070.rar 66 971KB 1.01.70
1.png 68 1565KB 1.01.70
1.gif 81 105KB 1.01.70
0d5a672fd5.rar 63 1108KB 1.01.70
0b3cd0f3db.gm6 103 6KB 1.01.70
06_12_31_oddzielne_paski__ycia.gm6 69 11KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
153 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 152, userów: 1, ukrytych: 0
aewlabudihid

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
MaxGaming (0:24, 28.07.17):
A najlepiej żeby nawet gdy wpiszę http ręcznie to przechodziło na https?
MaxGaming (0:23, 28.07.17):
Co zrobić żeby moja stronka domyślnie odpalała się przez https a nie http?
Chell (23:01, 27.07.17):
teamwork is important
I am vader (17:37, 27.07.17):
Whew, to było ciężkie, ale wspólnymi siłami się udało! Wielki dzięki! Jestem mocno zaskoczony tym jak dużą pomoc od Was otrzymałem!
Threef (22:31, 26.07.17):
c:\android było po to aby pełna ścieżka do folderów + argumenty kompilacji były krótsze niż 255 znaków
hgter (21:19, 26.07.17):
Rzeczywiście, masz rację. Czyli powinno dać się gdziekolwiek.
I am vader (21:15, 26.07.17):
proponowali c:\android zeby nie bylo spacji
hgter (21:12, 26.07.17):
Przy 1.4 "silnie rekomendowali" c:\android bo mogły być problemy z aktualizacją - może się zmieniło. Co do rozmiaru u mnie udało się zejść do 5gb (trzeba ręcznie obrazy wywalać)
Ignatus (21:09, 26.07.17):
Nie musi byc na C , ja mam na D i dziala elegancko, choc zajmuje mi to chyba z 20-30gb
I am vader (21:05, 26.07.17):
Na C nie mammeijsca
hgter (20:57, 26.07.17):
Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś było, że to ma być C. W dodatko najlepiej C:\Android (i tu dwa katalogi z ndk i sdk)
hgter (20:55, 26.07.17):
Napiszę Ci więcej w wątku, który dodałeś (tym o błędach bo tu niezbyt wygodnie)
I am vader (20:55, 26.07.17):
To ścierwo android studio mi pobiera na C zamiast na F mimo bycia zainstalowany na F, co do K***&%^*&^*%*(
hgter (20:54, 26.07.17):
W tym artykule o gm2 jest też jak zainstalować ndk i sdk ręcznie. I cały ten artykuł w 90% powinien być zgodny z gm1.4.
I am vader (20:52, 26.07.17):
Wszystko wskazuje na to ze tamten sdk manager odszedl w zapomnienie i go usuneli. Z nowego nie wiem jak skorzystac aby pobrac pewne stare wersje ktorych 1.4 wymaga
I am vader (20:50, 26.07.17):
Artykul dotyczacy game makera 2 mowi jak to zrobic uzywajac nowego managera ktory jest wbudowany w android studio, a o to mi nie chodzi. Linki juz wczesniej sprawdzalem i nic mi z tego nie wyszlo.
hgter (20:40, 26.07.17):
Tam jest wszystko: co wybrać przy instalacji i jak potem konfigorować Gm2.
hgter (20:39, 26.07.17):
O tu masz dużo o tym: help.yoyogames....-Up-For-Android
hgter (20:36, 26.07.17):
doświadczeń z dotykaniem czegokolwiek odnośnie Androida w GM - zawsze się wysypie a potem schodzą godziny na naprawę.
hgter (20:35, 26.07.17):
Z tego co wynika ze strony googla powinno być chyba zawarte w android studio: developer.andro...tml#sdk-manager Ale kurde mam wrażanie, że jak ja to konfigurowałem, spory czas temu, to trzeba było ściągnąć ndk oraz sdk i zainstalować bez samego Studio. Natomiast wydaje mi się, że na dole strony: developer.andro...ddingComponents jest możliwość ściągnięcia gołego sdk. Ale nie sprawdzę tego u siebie - ma za dużo koszmarnych doświadcze
I am vader (20:09, 26.07.17):
Wie ktos jak pobrac SDK Managera? Nic w sieci nie mowi jak to pobrac/aktywowac a w instalce Android Studio tego nie bylo
Chell (17:34, 26.07.17):
zartowalem, ale dobra robota xD
I am vader (17:08, 26.07.17):
Smutne troche ze taka propozycja w ogole byla wzieta pod uwage. Trzeba zapraszac uzytkownikow a nie ich wypedzac.
Uzjel (14:55, 26.07.17):
Done
Uzjel (14:52, 26.07.17):
Can do, chyba i tak już zmniejszałem to kiedyś
Chell (12:30, 26.07.17):
proponuję zmienić żeby ikona tematu zmieniała się na hot topic po 2 odpowiedziach
Chell (12:29, 26.07.17):
akurat Shill by się śmiała
nowy_user (10:36, 26.07.17):
Nie mówie już o tym, że wielu nowych userów może odnieść wrażenie , że korzystanie z GMa źle wpływa na męską sprawność.
nowy_user (10:34, 26.07.17):
Hej, czy moglibyśmy zrobić coś z tymi botami? Reklamy specyfików na pobudzenie nie wzburzają mnie jakoś szczególnie( choć prywatnie ich nie stosuję), ale pomyślmy o tym że na nasze forum zaglądają też kobiety i dzieci. Pomyślcie sobie, co musi czuć np. Shill, gdy przypadkiem wejdzie na temat promujący takie specyfiki. Pomyśli sobie że jesteśmy męskimi szownistycznymi osłami.
I am vader (0:50, 26.07.17):
Nie zajmuje sie GM'em 8.0, w zyciu go nie tknalem, a 7.0 i starszych juz nie pamietam. Sam widziales ile problemow bylo przy poprzednim temacie, pomysl ile bedzie przy tym.
LolikZabijaka (0:18, 26.07.17):
A czytałeś drugi post ?
I am vader (23:54, 25.07.17):
Da, ale jeżeli chodzi o Twoj problem to nie dam rady pomoc.
LolikZabijaka (23:49, 25.07.17):
Jest tutaj ktoś ?
Chell (21:15, 25.07.17):
patrze na te wszystkie viagra boty i mysle jak gmclan jest otagowany
ANtY (8:51, 25.07.17):
bodajze 1500 pln
Ignatus (21:53, 24.07.17):
orientuje sie ktos jaki jest koszt mini stoiska indie na PGA?
Chell (21:19, 24.07.17):
zbilbym fortune na tym twoim jednorekim bandycie
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
i jak nieznosze JSa, tak uwazam, ze niestety bedzie on przyszloscia gier i apek mobilnych :<
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
a ja pochwale sie zrobieniem przykladowej gry w jednorekiego bandyte w 3 dni w JavaScriptcie od zera - silnik powstal wraz z gra github.com/Psic...slots-in-3-days
tramur (12:28, 24.07.17):
Powiedziałem z niską barierą wejścia, bo stworzenie shoot em upa jest troszke trudniejsze niż w GM'ie na kodach, a co do optymalizacji to nie wiem co masz na myśli.
tramur (12:26, 24.07.17):
;P powiedzoałem
Threef (6:02, 24.07.17):
Nie ma niskiego poziomu wejścia. I wymaga masy optymalizacji
tramur (21:33, 23.07.17):
Ja bym optował za czymś zgoła odwrotnym: PICO-8. Ciekawy koncept mitycznej retro konsolki z niską barierą wejścia, ale jak najbardziej z programowaniem.
Ignatus (17:13, 23.07.17):
Raczej nie
exp (16:21, 23.07.17):
a klocki w game makerze traktujecie jako programowanie?
Fervi  (11:29, 23.07.17):
Jasne, że najlepiej jest nauczyć się ich języka itd. Natomiast coś na kształt uproszczonego Dooma (powiedzmy - w skrócie) można zrobić (teoretycznie) bez żadnej linijki kodu dodatkowej. Bardziej to nie tyle Game Maker typowy co edytor map z językiem programowania
Danielus (10:37, 23.07.17):
Prawda ale chodzi raczej o coś innego. Chodzi o prostotę, im coś prościej zrobić tym łatwiej estymować pracę i tym łatwiej to potem utrzymać. Dlatego firmy ciągnie do języków takie jak C# czy Java. Pamiętaj że to tylko narzędzia i zawsze trzeba wybierać odpowiednie narzędzia jeśli możesz zrobić coś w rok w c# to wybierasz c# niż 5 lat w C nawet kosztem 50% spadku wydajności. Chyba że wydajność jest punktem krytycznym projektu.
Wojo (10:22, 23.07.17):
Aż mnie krew zalewa ale to jest nowe pokolenie programistów - idiotów
Wojo (10:22, 23.07.17):
Czytałem blog jakiegoś barana, który pisał, że C# pomimo, że jest mało wydajny to i tak warto się go uczyć bo teraz RAM bez problemu można dokupić
Wojo (10:21, 23.07.17):
No mniej więcej o to mi chodziło. O uproszczenie, co wiąże się z tym, że ludzie nawet nie myślą o optymalizacji
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.0173 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev