Zrobione: - regenerujemy HP do pelna. - strzelanie(gracz). - szybkosc ataku bedzie teraz zalezna od tego w co jestesmy uzbrojeni, nozem bedziemy atakowac o wiele szybciej niz ciezkim mlotem. - zbroja bedzie miala wplyw na to jak szybko chodzimy. - usuniecie dotychczasowych typow ataku i obrony(physical, fire, energy itd.) - calkiem nowy battle system - calkiem nowy system wypadania przedmiotow z potworkow - nowa baza danych przedmiotow. - system skilli podobny do tego z Ultimy Online. - zwiekszamy umiejetnosc uzywajac jej skille: swordmanship- 100%(uzywanie i zdobywanie poziomow). mace fighting- 100% axe fighting- 100% archery- 100% wrestling- 100% Do zrobienia: - jedzenie bedzie potrzebne do regeneracji(trzeba cos zjesc aby moc sie regenerowac), leczyc beda tylko miksturki- jeszcze zastanawiam sie nad ta opcja. - pas z miksturkami(miksturki nie beda nam zapychaly plecaka)- moze zajac wiecej czasu, pojawienie sie umiejetnosci alchemia sprawilo ze w grze pojawi sie wiecej mikturek niz 3. - strzelanie(potworki) - nowe typy przedmiotow- amulety i pierscienie. - odpornosci na rozne czynniki zewnetrzne(energy, fire, cold, poison)- gotowe ale jeszcze do niczego nie sluza. - czynniki ktore na nas wplywaja(chodzenie po ogniu, zatrucie) - zapelnienie bazy przedmiotow przedmiotami ;-) skille: (nie wiem ile z nich pojawi sie w demku, oby jak najwiecej) magery- 0% spell resistance- 0% healing- 0% descry- 0% blacksmithing- 0% bowcrafting- 0% alchemy- 0% mining- 0% lumberjacking- 0% enchanting- 0% - no i nowa mapa do nowej wersji ofc :-) - tworzenie i umagicznianie przedmiotow- nie planowane na najblizesze demko - czary i magia - nie planowane na najblizsze demko