Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Kategorie bazy plików
Pliki -> Game Maker -> Dodatki
Informacje o pliku: Kompresja binarna
Prosty system kompresji z użyciem słownika pozwalający upychać kilka bajtów w jednym.
rozmiar: 2.88KB | autor: Tymon
pobrań: 7736 | głosów: 22 | ocena: 8.22 oceń zasób
data dodania: 4.01.08 | dodał: Tymon
Komentarze
stron: 1

1


av

Pentalinio (12:06, 5.01.2008)

Ble.. nie lubię operatorów binarnych ;/ . Całkiem dobre !

av

Pentalinio (12:08, 5.01.2008)

bitowych*

av

Tymon (12:16, 5.01.2008)

Binarnych.

av

Tymon (12:18, 5.01.2008)

W sumie to obojętnie jak. I tak i tak jest dobrze.

av

Pentalinio (13:41, 5.01.2008)

O czym my w ogóle mówimy ? Ja mówię o bitowym przesunięciu w prawo .

av

gnysek (14:51, 5.01.2008)

przyda się jako sposób na zapis gry tak w sumie, ew. po lekkiej modyfikacji

av

Solmis (20:14, 5.01.2008)

Fajne... xD
Może się przydać do jakichś progsów... :F

av

Cekol (15:02, 6.01.2008)

Dobre to! moze mieć zastosowanie do gier po netó

av

Modnar23 (22:26, 6.01.2008)

Nie całkiem. Nie da się zdekompresować ciągu jednakowych znaków np: aaaaaaaaaaaaaaa.

av

Tymon (9:23, 7.01.2008)

Mój błąd. W BincCompress i BincDecompress trzeba zmienić wartość początkową _chars_binsize na 1 a nie 0.

av

Cekol (17:55, 8.01.2008)

A czy tym sposobem można kompresować grafikę? :>

av

Pentalinio (18:20, 8.01.2008)

Rotfl, grafiki w GM to liczby, a funkcja przyjmuje stringi .

av

Tymon (21:48, 8.01.2008)

Rotfl, string to też liczby.
Oczywiście, że można. Jednak mam do grafiki coś lepszego.

av

Cekol (23:45, 8.01.2008)

Tymon! A możesz połączyć ten przykład, z "paczkami" twojego autorstwa?
Będę musiał popróbować coś z tym przykładem, bo zastosowanie to ono ma wielkie xD

av

Matthew (11:55, 9.01.2008)

Najlepiej jest dać przy wciśnięciu jakiegoś klawisza kod, w którym tworzy się zmienna save (string) i do której doczepia się jakieś tam dane przez save += "Gracz.x = " + string(Gracz.x) Można też zrobić specjalny skrypt, który będzie pobierał wszystkie dane z roomu + zmienne globalne i zapisywał w postaci string.

av

pablo1517 (23:56, 6.02.2009)

Fajne, można taki ciąg znaków wysłać np 39dllem i potem zdekompresować? Dane w necie nie ulegną jakiemuś zniekształceniu? Można sporo bajtów zaoszczędzić

stron: 1

1



Dodaj komentarz:
Treść:
W bazie mamy plików: 215
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
5 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 4, ukrytych: 0
jestemnadal, Uzjel, Gibki Kaktus, I am vader
Użytkownicy na czacie discord
Wojo (11:51, 20.06.18):
jest tak samo koło dupy jak polska koło grecji
gnysek (11:43, 20.06.18):
a udziec to nie jest jakoś koło dupy ?
Penguin (9:00, 20.06.18):
XD
Wojo (22:39, 19.06.18):
jak ból dupy może być pyszny? co najwyżej dupa może być pyszna ale zakładam, że taka nie jest
I am vader (21:55, 19.06.18):
Pysnzy jest bol dupy tych wszystkich cebulaczkow i sebixow ktorych obchodzi pilka nozna.
gnysek (20:23, 19.06.18):
to nie udawaj wielkiego fana, udawaj małego fana
Wojo (19:13, 19.06.18):
Mi to wszystko jedno bo i tak nie lubię piłki nożnej, po co udawać wielkiego fana bo Polska gra w piłke nożną?
MaxGaming (19:11, 19.06.18):
Jak mogliśmy to przegrać
Wojo (14:40, 19.06.18):
na necie można znaleźć ciekawe sekrety o nim ale ja nic nie wiem
Wojo (14:39, 19.06.18):
mnie bardzo ciekawi ten jego coaching. Gdybym miał pieniędzy bez końca to za te pieniądze zapewniłbym sobie niezłą rozrywkę
ANtY (13:36, 19.06.18):
www.pangrodzki....sklep/mars-2488 niech ktoś to kupi i powie mi czy jacek uporał sie z bałaganem
ANtY (13:24, 19.06.18):
www.pangrodzki....-damsko-meskich rozgalezil sie na wszystkie rynku
Chell (12:12, 19.06.18):
75% z teorii e13, już się niczego nie boję
MaxGaming (22:48, 18.06.18):
"to moja ulubiona stronka zaraz po gmclanie"
Wojo (22:48, 18.06.18):
w ogole skoncz typie spam w shoutboxie robic i pisac jakies bzdury zamiast wejsc na gmczat i siedziec w ciszy razem z 16 użytkownikami....
Wojo (22:47, 18.06.18):
nie wole bo tam nie wchodze takie zarty - serio
MaxGaming (22:46, 18.06.18):
Wolisz gmclan? Na prawdę jest on przed tą stronką?
Wojo (22:44, 18.06.18):
a to moja ulubiona stronka zaraz po gmclanie
MaxGaming (22:44, 18.06.18):
position_meeting - co zrobić żeby wykrywał mi maski także tych obiektów które są rysowane w gui? da się to zrobić?
Wojo (22:44, 18.06.18):
15 bez czytania
MaxGaming (22:42, 18.06.18):
nie no mordo żartuje oczywiście żeby nie bylo że jakiś złośliwy jestem
MaxGaming (22:42, 18.06.18):
15 z wliczona przerwą na czytanie komentarzy? xd
Wojo (22:42, 18.06.18):
no i czytam tylko komentarze i nikt sie tam niczym nie przejmuje
Wojo (22:41, 18.06.18):
pudło bo 15
MaxGaming (22:41, 18.06.18):
Wojo nie oszukjmy się, twoja przygoda na phubie pewnie trwa 30 sekund XDD
Wojo (22:40, 18.06.18):
i tak kilka ostatnich kartkowek poprawilem czytajac streszczenia bo bym nie zdał
MaxGaming (22:40, 18.06.18):
To jest raczej propozycja dla tych którzy lubią pracę nad sobą i ogólnie cieżką pracę a nie leniwienie się xd tacy to tylko do szkoły
Wojo (22:40, 18.06.18):
zamiast czytać małego księcia to teraz spędzam czas na robieniu tego co lubię czyli oglądaniu phuba
MaxGaming (22:38, 18.06.18):
Możesz przeczytać je samemu. Ja sam czytam lektury których nie przeczytałem w szkole jak mam wolny czas
Wojo (22:37, 18.06.18):
ale co mi po kasie jakbym nie znał przygód tomka sojera
MaxGaming (22:37, 18.06.18):
Nie rozumiem jak działa to draw_gui. Jak po prostu wstawię w room_editorze jakiś obiekt i dam mu w draw gui draw_self() to rysuje się jako gui, ale nie jest wykrywany w tym miejscu w którym jest ale w tym w którym go postawiłem na start(jakby maska się z nim nie przemieszcza) podczas użycia position_meeting
Wojo (22:37, 18.06.18):
ja gdybym 2 i 3 klasę liceum przesiedział w pracy to mialbym fajny pieniadz na rozruch
MaxGaming (21:55, 18.06.18):
kto po takiej szkole jest gotowy do pracy? Ja osobiście czuję się oszukany i czuję że zmarnowałem te 4 lata. CHociaż moze nie zmarnowałem bo mam już doświadczenie
MaxGaming (21:55, 18.06.18):
nikt nigdy nie wspomniał nawet słowem o jquery a co mówić dalej w szkole
MaxGaming (21:55, 18.06.18):
Uważam że jeśli ktoś nie wie do końca czego chce, albo ma bardzo słabe pojęcie o IT to spoko jest technikum. Jeśli ktoś zna się już na tym czym chce trochę to lepiej usiąść w domu i pouczyć się samemu z książek/kursów/tutoriali
MaxGaming (21:54, 18.06.18):
Robisz technika 4 lata i nikt praktycznie nie bierze go pod uwagę
MaxGaming (21:53, 18.06.18):
jak kończyłem czwartą jeden już jeździł w audi za 150 tyś a drugi w mercedesie za 80tyś nie mówiąc o reszcie hajsu
MaxGaming (21:52, 18.06.18):
Moich dwóch znajomych rzucili technikum na pierwszym roku, posiedzieli 2 lata w domu ucząć się różnych technlogii front-end i back-endowych i założyli firmę kiedy ja byłem w trzeciej klasie
MaxGaming (21:49, 18.06.18):
Ale jak uczyli ich pisać wszystko z pamięci to nie dziwne...
MaxGaming (21:49, 18.06.18):
no kurde kto tak pisze strony internetowe? czego to ma nauczyć? I ciągle uczenei na pamięć. Nikt ode mnie z klasy nie umiał w jakikolwiek sposób debugować kodu. Jak zapomnieli wstawić średnika to wszystko pisali od nowa albo płacz proszę panią nie działa
MaxGaming (21:48, 18.06.18):
Albo na kartce papieru kazali nam pisać stronki całe
MaxGaming (21:46, 18.06.18):
Lub program/stronę dla klienta
MaxGaming (21:45, 18.06.18):
dostawaliśmy pracę na 4h to robiłem ją w godzinę a przez 3h na przykład robiłem kurs C# z jakiś stronek
MaxGaming (21:45, 18.06.18):
A co robiłem na lekcjach? Siedziałem i uczyłem się na własną rekę zupełnie innych rzeczy. Ale przeszkadzało mi to ze muszę tam siedzieć i jeszcze czasami tracić czas na jakieś durne zadania na zaliczenie podczas gdy ja w tym czasie uczyłem się zupełnie czego innego już
MaxGaming (21:44, 18.06.18):
Więc to wcale nie było tak że rozdawali te szóstki
MaxGaming (21:44, 18.06.18):
ostatnio jakąkolwiek szóstkę z zawowdowych w tej szkole miał ktoś 4 lata przede mna
MaxGaming (21:44, 18.06.18):
I były to jedyne 6tki z zawodowych w ciągu ostatnich 4 lat historii tej szkoły
MaxGaming (21:43, 18.06.18):
Ja z zawodowych miałem same 6tki na koniec
MaxGaming (21:43, 18.06.18):
Ale szkoła w Polsce w ogóle nie ma uczyć. Program nauczania E12/E13/E14 sprawia że człowiek wie o każdej z tych dziedziń tylko kompletne podstawy i nie nadaje się nawet zaliczając na 100% wszystkie egzaminy do pracy w jakimkolwiek zawodzie jeśli sam się nie douczy
Wojo (21:42, 18.06.18):
w szkole niskie oceny miałem za zbędną teorię. Sprawdzian z lektury itp. A z wypracowań miałem piąteczki ale co z tego skoro o kant uja mozna to rostrzasc
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
[ Polityka prywatności ]
Copyright © 2002-2018. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017-2018 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.02289 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 14 ]