Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 82MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
srl3.png 32 6KB 16.12.16
aa.png 33 246KB 16.12.16
Untitled14b14.png 32 2KB 16.12.16
Untitled.png 33 2KB 16.12.16
Przechwytywanie.png 30 48KB 16.12.16
MapShip01.png 38 0KB 16.12.16
Bez_tytu_ueb3a9.png 32 33KB 16.12.16
Bez_tytu_uc6914.png 32 5207KB 16.12.16
Bez_tytu_u8b49a.png 33 1070KB 16.12.16
Bez_tytu_u593e3.png 35 28KB 16.12.16
Bez_tytu_u4610a.png 35 13KB 16.12.16
Bez_tytu_u15672.png 31 613KB 16.12.16
2013_04_03_18_16_49_041.jpg 34 106KB 16.12.16
2012_09_04_13_27_05.jpg 30 1833KB 16.12.16
1373687271945.gif 36 463KB 16.12.16
12208454_926193990782396_3124870.jpg 32 32KB 16.12.16
wtf.png 71 215KB 1.01.70
uu.png 74 3KB 1.01.70
tree2.png 34 33KB 1.01.70
terrain.png 61 258KB 1.01.70
ssss.png 62 139KB 1.01.70
sss.png 68 5KB 1.01.70
ss.rar 73 2797KB 1.01.70
sedf.png 71 19KB 1.01.70
sdsd.jpg 68 16KB 1.01.70
scr807b2.png 42 28KB 1.01.70
scr1.png 42 9KB 1.01.70
scr.png 39 28KB 1.01.70
s.png 69 25KB 1.01.70
pobrane__1_.gif 38 2004KB 1.01.70
pobrane.png 43 496KB 1.01.70
pliki.zip 61 1255KB 1.01.70
pelmapowaga_Default_1_0_0_0.zip 58 2242KB 1.01.70
oram_pole_na_traktore.ogg 63 5789KB 1.01.70
michal_void_png.png 43 945KB 1.01.70
lulamoon_2d.rar 74 1642KB 1.01.70
kable2.gmk 64 4KB 1.01.70
kable.gmk 66 4KB 1.01.70
graj.png 60 1KB 1.01.70
gen.gm81 93 10KB 1.01.70
gapps_gb_20110828_signed.zip 62 6260KB 1.01.70
ffg.png 64 160KB 1.01.70
fff.gmk 64 16KB 1.01.70
ff.png 75 88KB 1.01.70
dwarfsf2dd3.rar 46 7KB 1.01.70
dwarfs.rar 38 7KB 1.01.70
dual_window.gmk 51 11KB 1.01.70
downloader.zip 71 27KB 1.01.70
ddddd.png 68 129KB 1.01.70
clue.gif 66 22KB 1.01.70
cba1b4a8fc.png 65 94KB 1.01.70
blog_en_5141156_7990742_tr_zwier.jpg 80 164KB 1.01.70
axGQQVW_700b.jpg 79 27KB 1.01.70
asd.png 45 18KB 1.01.70
asas.png 73 12KB 1.01.70
ads.gif 40 125KB 1.01.70
aaaaa.png 37 236KB 1.01.70
aaa8634a.png 38 198KB 1.01.70
WorldGenerator.rar 63 3KB 1.01.70
Wolna_Elekcja_beta2b6bb.gmk 69 11KB 1.01.70
Wolna_Elekcja_beta.gmk 59 10KB 1.01.70
Wik.png 69 3KB 1.01.70
Whiteness.gm81 58 10KB 1.01.70
TrollerGM81.gm81 82 12KB 1.01.70
Tory.gmk 65 10KB 1.01.70
Shadow02.png 77 1KB 1.01.70
Shadow01.png 40 1KB 1.01.70
ServerScripts.gm81 70 38KB 1.01.70
Screen02.png 63 5KB 1.01.70
Screen01.png 69 4KB 1.01.70
Screen.png 59 41KB 1.01.70
Robol.rar 71 1484KB 1.01.70
Prototype.png 35 0KB 1.01.70
Plecak2.rar 66 10KB 1.01.70
Plecak2.gm81 39 10KB 1.01.70
Plecak.gm81 70 10KB 1.01.70
Pack_de_Mods_1_6_2__ra_Do_Futuro.zip 69 16887KB 1.01.70
Okno.png 75 2KB 1.01.70
Nowy_WinRAR_archive.rar 49 2022KB 1.01.70
MDs.rar 75 2260KB 1.01.70
MDcaves.zip 74 4010KB 1.01.70
Kupa.txt 100 0KB 1.01.70
Kam.png 63 4KB 1.01.70
Hobbiton_11.jpg 59 35KB 1.01.70
HappyCraft.zip 65 945KB 1.01.70
Gra2.rar 66 3248KB 1.01.70
Gra.rar 70 1204KB 1.01.70
Generatorb5442.gmk 87 10KB 1.01.70
Generator.gmk 85 10KB 1.01.70
Enderman.png 67 1KB 1.01.70
EPIC.rar 86 3177KB 1.01.70
Desktopd0482.rar 80 549KB 1.01.70
Desktopa7d64.rar 83 549KB 1.01.70
Desktop.rar 67 79KB 1.01.70
Complete.png 60 4KB 1.01.70
ClientScripts.rar 62 1546KB 1.01.70
ClientScripts.gm81 62 39KB 1.01.70
Bez_tytu_uf6bce.png 42 87KB 1.01.70
Bez_tytu_uefdfb.png 40 127KB 1.01.70
Bez_tytu_uc44b1.png 56 95KB 1.01.70
Bez_tytu_uaf81f.png 55 2KB 1.01.70
Bez_tytu_uae51d.png 61 2718KB 1.01.70
Bez_tytu_uad900.png 71 130KB 1.01.70
Bez_tytu_u9ec40.png 39 615KB 1.01.70
Bez_tytu_u44ca1.png 33 345KB 1.01.70
Bez_tytu_u2913a.png 65 65KB 1.01.70
Bez_tytu_u27d0b.png 39 578KB 1.01.70
Bez_tytu_u1ed533.png 35 435KB 1.01.70
Bez_tytu_u1.png 77 549KB 1.01.70
Bez_tytu_u.png 64 2KB 1.01.70
Alt3dd28.png 49 2KB 1.01.70
Alt.png 63 2KB 1.01.70
AVENTURAfa787.rar 63 104KB 1.01.70
AVENTURA78c1e.rar 67 104KB 1.01.70
AVENTURA.rar 68 104KB 1.01.70
5d512a7915.zip 69 946KB 1.01.70
4e777a702b.png 68 1KB 1.01.70
3d.zip 88 3380KB 1.01.70
39dll.rar 81 17KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
2 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 1, ukrytych: 0
PatrykPlayingPOLSKA
Użytkownicy na czacie discord
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Uzjel (16:03, 15.11.17):
(GMS2)
PsichiX (15:56, 15.11.17):
wat D:
Uzjel (15:51, 15.11.17):
Prędkość podglądu w Sprite Editorze ma wpływ na prędkość animacji w grze. Moje życie straciło sens
hgter (2:15, 15.11.17):
Jak rzekłem tak zrobiłem. Obejście problemu wrzuciłem w: forum.gmclan.or...nowości-z-forum
hgter (0:30, 15.11.17):
Cóż rzec. Też sam nigdy o tym nie pamiętam - i potem mam jak Ty. Już nawet myślałem żeby jakiś skrypt napisać czy coś.
Sutikku (0:02, 15.11.17):
ta ale to trzeba pamiętać, a ja wejdę, naklikam ostatnie pięć nowości, a potem kappa
hgter (23:03, 14.11.17):
Można też dać f5 zaraz po wejściu. Wtedy kółeczko działa "od razu"
SimianVirus7 (22:18, 14.11.17):
ale wystarczy taki tip zrobić raz i później kółeczkiem elegancko możesz otwierać nowe karty
Sutikku (22:13, 14.11.17):
mam zwyczaj klikania kółeczkiem od myszki żeby przerzuciło na nową kartę, a teraz muszę zmieniać nawyki ;/
SimianVirus7 (21:41, 14.11.17):
cofnąć stronę i kliknąć jeszcze raz w ten sam link
Sutikku (21:06, 14.11.17):
boze co zrobic jak czesto klikam na nowosci z forum, a mi wchodzi na ogłoszenia?
exp (20:45, 14.11.17):
ruch i tak chyba jest większy niż na quake live
Threef (20:36, 14.11.17):
Nie masz z kim grać
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.00808 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]