Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 92MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
zasadyy.png 45 0KB 1.01.70
zasady.txt 47 0KB 1.01.70
zasady.png 47 0KB 1.01.70
zad_14.zip 37 0KB 1.01.70
zad_14.rar 33 0KB 1.01.70
w7yva7rfv4a8fvuervf6tvf794g.png 50 0KB 1.01.70
tarcza_niekdok_.png 33 0KB 1.01.70
tarcza_czerwono_czarna.png 27 0KB 1.01.70
tarcza_5.jpg 33 0KB 1.01.70
tapeta.png 42 0KB 1.01.70
sygnaturka.png 41 0KB 1.01.70
sygnatura2.png 46 0KB 1.01.70
sygna_2.png 43 0KB 1.01.70
space_flight.zip 40 0KB 1.01.70
screenshot109.png 40 0KB 1.01.70
screenshot107.png 39 0KB 1.01.70
screenshot106.png 43 0KB 1.01.70
screenshot105.png 51 0KB 1.01.70
screenshot104.png 37 0KB 1.01.70
screenshot103.png 41 0KB 1.01.70
screenshot102.png 39 0KB 1.01.70
screenshot101.png 29 0KB 1.01.70
screenshot100.png 47 0KB 1.01.70
przyk_ad.png 36 0KB 1.01.70
pryzk_1.png 38 0KB 1.01.70
praca_na_lekcji.zip 45 0KB 1.01.70
pocisk.gif 44 0KB 1.01.70
pergamin.png 46 0KB 1.01.70
ogien.gif 37 0KB 1.01.70
o.zip 46 0KB 1.01.70
minecraft_0_2_exe.zip 44 0KB 1.01.70
minecraft_0_1_exe.zip 25 0KB 1.01.70
miksturka_leczenia.png 42 0KB 1.01.70
menu_bez_myszki.gmk 30 0KB 1.01.70
logo_tysu_3.gif 41 0KB 1.01.70
logo_anim_1.gif 23 0KB 1.01.70
logo_SHe9081.png 30 0KB 1.01.70
logo_SHc8521.png 35 0KB 1.01.70
logo_SHc6b90.png 30 0KB 1.01.70
logo_SH8f33c.png 35 0KB 1.01.70
logo_SH7d57c.png 31 0KB 1.01.70
logo_SH6dbf1.png 30 0KB 1.01.70
logo_SH34873.png 29 0KB 1.01.70
logo_SH28218.png 33 0KB 1.01.70
logo_SH151ac.png 40 0KB 1.01.70
logo_SH10f04.png 21 0KB 1.01.70
logo_SH09890.png 30 0KB 1.01.70
logo_SH.png 32 0KB 1.01.70
loading.gif 53 0KB 1.01.70
lekarz.png 39 0KB 1.01.70
kz.png 31 0KB 1.01.70
kurwa.png 45 0KB 1.01.70
kulki__2_.zip 50 0KB 1.01.70
kulki.zip 47 0KB 1.01.70
krzy_e_czerwone.png 28 0KB 1.01.70
krzy__czerwony.png 32 0KB 1.01.70
komputer_scrn.jpg 45 0KB 1.01.70
ja6.jpg 25 0KB 1.01.70
ihuvg3qvt7vfb3bgbqebg.gif 24 0KB 1.01.70
f5c005b3dd.png 25 0KB 1.01.70
eb208e47ba.png 27 0KB 1.01.70
e1ecccc9e9.png 50 0KB 1.01.70
drzwi.png 28 0KB 1.01.70
domek.png 49 0KB 1.01.70
debe21a53c.png 25 0KB 1.01.70
cs.png 41 0KB 1.01.70
c5_gB8ac_gH.gmk 37 0KB 1.01.70
bug.png 27 0KB 1.01.70
bergsburg_300dpi_color.jpg 31 0KB 1.01.70
bblog.txt 18 0KB 1.01.70
animacja_1.gif 26 0KB 1.01.70
anim_x.gif 37 0KB 1.01.70
anim_4_d.gif 23 0KB 1.01.70
anim.gif 33 0KB 1.01.70
algebra_1_9.zip 44 0KB 1.01.70
acd8222af1.png 43 0KB 1.01.70
a3.gif 45 0KB 1.01.70
a216ff71fd.zip 35 0KB 1.01.70
a2.gif 42 0KB 1.01.70
a1.gif 25 0KB 1.01.70
Tarcza_1.jpg 32 0KB 1.01.70
Scan.png 46 0KB 1.01.70
SZATAN.png 24 0KB 1.01.70
Logicznosc.rar 49 0KB 1.01.70
Kosmiczne_zuo.zip 58 0KB 1.01.70
HL2_zombie_no_torso_TwistedKille.png 45 0KB 1.01.70
Glowing_Ore_Veins_300_2_00_193_1.rar 32 0KB 1.01.70
Fancy_Man_CONCEPT_1.gif 43 0KB 1.01.70
Desktopac336.zip 49 0KB 1.01.70
Desktop.zip 29 0KB 1.01.70
DSC00011.jpg 44 0KB 1.01.70
Afryka.png 46 0KB 1.01.70
841bfc5c1d.png 28 0KB 1.01.70
7.png 30 0KB 1.01.70
6e596bf395.gif 27 0KB 1.01.70
6.png 51 0KB 1.01.70
55gdidnabdug_u543gber9gb5e.png 42 0KB 1.01.70
559880_3719748439400_1446465820_.jpg 25 0KB 1.01.70
52e75b3c54.png 18 0KB 1.01.70
430720_318759731510998_180889498.jpg 44 0KB 1.01.70
4.png 54 0KB 1.01.70
4.gif 30 0KB 1.01.70
3ad6163d4e.png 48 0KB 1.01.70
3.png 24 0KB 1.01.70
3.jpg 43 0KB 1.01.70
2_logo.png 45 0KB 1.01.70
23c7c556fa.png 22 0KB 1.01.70
2011_12_18_17_17_57.png 35 0KB 1.01.70
2.png 26 0KB 1.01.70
2.gif 45 0KB 1.01.70
1_logo_png.png 43 0KB 1.01.70
1_11_2.png 45 0KB 1.01.70
1.png 22 0KB 1.01.70
1.jpg 43 0KB 1.01.70
1.gmk 47 0KB 1.01.70
0fba799e69.png 32 0KB 1.01.70
05ce7d227d.gif 22 0KB 1.01.70
002.jpg 34 0KB 1.01.70
001.jpg 34 0KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
151 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 150, userów: 1, ukrytych: 0
aewlabudihid

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
MaxGaming (0:24, 28.07.17):
A najlepiej żeby nawet gdy wpiszę http ręcznie to przechodziło na https?
MaxGaming (0:23, 28.07.17):
Co zrobić żeby moja stronka domyślnie odpalała się przez https a nie http?
Chell (23:01, 27.07.17):
teamwork is important
I am vader (17:37, 27.07.17):
Whew, to było ciężkie, ale wspólnymi siłami się udało! Wielki dzięki! Jestem mocno zaskoczony tym jak dużą pomoc od Was otrzymałem!
Threef (22:31, 26.07.17):
c:\android było po to aby pełna ścieżka do folderów + argumenty kompilacji były krótsze niż 255 znaków
hgter (21:19, 26.07.17):
Rzeczywiście, masz rację. Czyli powinno dać się gdziekolwiek.
I am vader (21:15, 26.07.17):
proponowali c:\android zeby nie bylo spacji
hgter (21:12, 26.07.17):
Przy 1.4 "silnie rekomendowali" c:\android bo mogły być problemy z aktualizacją - może się zmieniło. Co do rozmiaru u mnie udało się zejść do 5gb (trzeba ręcznie obrazy wywalać)
Ignatus (21:09, 26.07.17):
Nie musi byc na C , ja mam na D i dziala elegancko, choc zajmuje mi to chyba z 20-30gb
I am vader (21:05, 26.07.17):
Na C nie mammeijsca
hgter (20:57, 26.07.17):
Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś było, że to ma być C. W dodatko najlepiej C:\Android (i tu dwa katalogi z ndk i sdk)
hgter (20:55, 26.07.17):
Napiszę Ci więcej w wątku, który dodałeś (tym o błędach bo tu niezbyt wygodnie)
I am vader (20:55, 26.07.17):
To ścierwo android studio mi pobiera na C zamiast na F mimo bycia zainstalowany na F, co do K***&%^*&^*%*(
hgter (20:54, 26.07.17):
W tym artykule o gm2 jest też jak zainstalować ndk i sdk ręcznie. I cały ten artykuł w 90% powinien być zgodny z gm1.4.
I am vader (20:52, 26.07.17):
Wszystko wskazuje na to ze tamten sdk manager odszedl w zapomnienie i go usuneli. Z nowego nie wiem jak skorzystac aby pobrac pewne stare wersje ktorych 1.4 wymaga
I am vader (20:50, 26.07.17):
Artykul dotyczacy game makera 2 mowi jak to zrobic uzywajac nowego managera ktory jest wbudowany w android studio, a o to mi nie chodzi. Linki juz wczesniej sprawdzalem i nic mi z tego nie wyszlo.
hgter (20:40, 26.07.17):
Tam jest wszystko: co wybrać przy instalacji i jak potem konfigorować Gm2.
hgter (20:39, 26.07.17):
O tu masz dużo o tym: help.yoyogames....-Up-For-Android
hgter (20:36, 26.07.17):
doświadczeń z dotykaniem czegokolwiek odnośnie Androida w GM - zawsze się wysypie a potem schodzą godziny na naprawę.
hgter (20:35, 26.07.17):
Z tego co wynika ze strony googla powinno być chyba zawarte w android studio: developer.andro...tml#sdk-manager Ale kurde mam wrażanie, że jak ja to konfigurowałem, spory czas temu, to trzeba było ściągnąć ndk oraz sdk i zainstalować bez samego Studio. Natomiast wydaje mi się, że na dole strony: developer.andro...ddingComponents jest możliwość ściągnięcia gołego sdk. Ale nie sprawdzę tego u siebie - ma za dużo koszmarnych doświadcze
I am vader (20:09, 26.07.17):
Wie ktos jak pobrac SDK Managera? Nic w sieci nie mowi jak to pobrac/aktywowac a w instalce Android Studio tego nie bylo
Chell (17:34, 26.07.17):
zartowalem, ale dobra robota xD
I am vader (17:08, 26.07.17):
Smutne troche ze taka propozycja w ogole byla wzieta pod uwage. Trzeba zapraszac uzytkownikow a nie ich wypedzac.
Uzjel (14:55, 26.07.17):
Done
Uzjel (14:52, 26.07.17):
Can do, chyba i tak już zmniejszałem to kiedyś
Chell (12:30, 26.07.17):
proponuję zmienić żeby ikona tematu zmieniała się na hot topic po 2 odpowiedziach
Chell (12:29, 26.07.17):
akurat Shill by się śmiała
nowy_user (10:36, 26.07.17):
Nie mówie już o tym, że wielu nowych userów może odnieść wrażenie , że korzystanie z GMa źle wpływa na męską sprawność.
nowy_user (10:34, 26.07.17):
Hej, czy moglibyśmy zrobić coś z tymi botami? Reklamy specyfików na pobudzenie nie wzburzają mnie jakoś szczególnie( choć prywatnie ich nie stosuję), ale pomyślmy o tym że na nasze forum zaglądają też kobiety i dzieci. Pomyślcie sobie, co musi czuć np. Shill, gdy przypadkiem wejdzie na temat promujący takie specyfiki. Pomyśli sobie że jesteśmy męskimi szownistycznymi osłami.
I am vader (0:50, 26.07.17):
Nie zajmuje sie GM'em 8.0, w zyciu go nie tknalem, a 7.0 i starszych juz nie pamietam. Sam widziales ile problemow bylo przy poprzednim temacie, pomysl ile bedzie przy tym.
LolikZabijaka (0:18, 26.07.17):
A czytałeś drugi post ?
I am vader (23:54, 25.07.17):
Da, ale jeżeli chodzi o Twoj problem to nie dam rady pomoc.
LolikZabijaka (23:49, 25.07.17):
Jest tutaj ktoś ?
Chell (21:15, 25.07.17):
patrze na te wszystkie viagra boty i mysle jak gmclan jest otagowany
ANtY (8:51, 25.07.17):
bodajze 1500 pln
Ignatus (21:53, 24.07.17):
orientuje sie ktos jaki jest koszt mini stoiska indie na PGA?
Chell (21:19, 24.07.17):
zbilbym fortune na tym twoim jednorekim bandycie
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
i jak nieznosze JSa, tak uwazam, ze niestety bedzie on przyszloscia gier i apek mobilnych :<
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
a ja pochwale sie zrobieniem przykladowej gry w jednorekiego bandyte w 3 dni w JavaScriptcie od zera - silnik powstal wraz z gra github.com/Psic...slots-in-3-days
tramur (12:28, 24.07.17):
Powiedziałem z niską barierą wejścia, bo stworzenie shoot em upa jest troszke trudniejsze niż w GM'ie na kodach, a co do optymalizacji to nie wiem co masz na myśli.
tramur (12:26, 24.07.17):
;P powiedzoałem
Threef (6:02, 24.07.17):
Nie ma niskiego poziomu wejścia. I wymaga masy optymalizacji
tramur (21:33, 23.07.17):
Ja bym optował za czymś zgoła odwrotnym: PICO-8. Ciekawy koncept mitycznej retro konsolki z niską barierą wejścia, ale jak najbardziej z programowaniem.
Ignatus (17:13, 23.07.17):
Raczej nie
exp (16:21, 23.07.17):
a klocki w game makerze traktujecie jako programowanie?
Fervi  (11:29, 23.07.17):
Jasne, że najlepiej jest nauczyć się ich języka itd. Natomiast coś na kształt uproszczonego Dooma (powiedzmy - w skrócie) można zrobić (teoretycznie) bez żadnej linijki kodu dodatkowej. Bardziej to nie tyle Game Maker typowy co edytor map z językiem programowania
Danielus (10:37, 23.07.17):
Prawda ale chodzi raczej o coś innego. Chodzi o prostotę, im coś prościej zrobić tym łatwiej estymować pracę i tym łatwiej to potem utrzymać. Dlatego firmy ciągnie do języków takie jak C# czy Java. Pamiętaj że to tylko narzędzia i zawsze trzeba wybierać odpowiednie narzędzia jeśli możesz zrobić coś w rok w c# to wybierasz c# niż 5 lat w C nawet kosztem 50% spadku wydajności. Chyba że wydajność jest punktem krytycznym projektu.
Wojo (10:22, 23.07.17):
Aż mnie krew zalewa ale to jest nowe pokolenie programistów - idiotów
Wojo (10:22, 23.07.17):
Czytałem blog jakiegoś barana, który pisał, że C# pomimo, że jest mało wydajny to i tak warto się go uczyć bo teraz RAM bez problemu można dokupić
Wojo (10:21, 23.07.17):
No mniej więcej o to mi chodziło. O uproszczenie, co wiąże się z tym, że ludzie nawet nie myślą o optymalizacji
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.00727 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev