Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 72MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
topor.png 85 1KB 20.10.14
tarcza6.png 88 39KB 20.10.14
tarcza5.png 83 50KB 20.10.14
tarcza4.png 87 60KB 20.10.14
tarcza3.png 82 51KB 20.10.14
tarcza2.png 73 40KB 20.10.14
szotganxD.png 84 1KB 20.10.14
szkic.png 90 0KB 20.10.14
ss.png 88 6KB 20.10.14
sdaas.png 94 1KB 20.10.14
scre.png 85 48KB 20.10.14
rend2.jpg 96 210KB 20.10.14
pulpitxD.png 88 796KB 20.10.14
obrazek_0f3baf_2.png 90 459KB 20.10.14
obrazek_0c23ed_2.jpg 74 39KB 20.10.14
obrazek_0c23ed_1.jpg 91 39KB 20.10.14
m4render.png 80 47KB 20.10.14
m4.png 77 15KB 20.10.14
heh.jpg 87 25KB 20.10.14
haha.gif 93 21831KB 20.10.14
gmaker5_0__wraz_z_przyk_adami_na.rar 82 3705KB 20.10.14
gify_115.gif 79 14KB 20.10.14
fdc5ce22fd4fc7b12727fe2fb96dec31.gif 79 380KB 20.10.14
f2b810b364.png 90 1261KB 20.10.14
ddd.jpg 88 23KB 20.10.14
c.gif 94 40KB 20.10.14
bez_tytu_u.png 73 165KB 20.10.14
bez_tytu_u.jpg 78 43KB 20.10.14
akrend2popr.png 77 35KB 20.10.14
ak_47kblueprint.png 88 5KB 20.10.14
ak47vertexpaint.png 90 33KB 20.10.14
ak47kscr.png 93 44KB 20.10.14
ak41krend.png 90 40KB 20.10.14
ak2scrpopr.png 68 36KB 20.10.14
_adownie_modelu_do_gamemaker.rar 88 83KB 20.10.14
Psys.jpg 90 44KB 20.10.14
Obraz_1830.jpg 91 47KB 20.10.14
Obraz_1828.jpg 82 56KB 20.10.14
NowaByDarlix.jpg 84 14KB 20.10.14
IMG.jpg 94 2744KB 20.10.14
GTA_Example.gm6 59 231KB 20.10.14
FTv_0_2.rar 87 1267KB 20.10.14
Dla_sirluki_muzyka.rar 80 1KB 20.10.14
Deszcz3D.gmk 68 22KB 20.10.14
DSC01826.jpg 81 235KB 20.10.14
DSC01800.jpg 78 209KB 20.10.14
DSC01786.jpg 81 1513KB 20.10.14
DSC01752.jpg 77 1455KB 20.10.14
DSC01719.jpg 85 1518KB 20.10.14
DSC01706.jpg 83 1512KB 20.10.14
DSC01660.jpg 78 1411KB 20.10.14
DSC01606.jpg 70 176KB 20.10.14
DSC01328_1_.jpg 76 1412KB 20.10.14
DSC00039.jpg 87 1477KB 20.10.14
DSC00032.jpg 75 836KB 20.10.14
1c6c361de7.png 90 260KB 20.10.14
14341256.jpg 79 25KB 20.10.14
1.gif 84 7KB 20.10.14
0001d.png 79 82KB 20.10.14
0001.png 88 37KB 20.10.14
twoje__ycie.png 129 82KB 1.01.70
ts_120.jpg 130 1KB 1.01.70
ts_119.jpg 138 1KB 1.01.70
ts_113.jpg 128 1KB 1.01.70
true.gif 137 149KB 1.01.70
topor2.png 122 1KB 1.01.70
tarcza1.png 120 60KB 1.01.70
sygna.png 130 14KB 1.01.70
shotarmata.gif 126 256KB 1.01.70
sffffff.png 128 4KB 1.01.70
sd.png 132 17KB 1.01.70
screen2.png 122 296KB 1.01.70
screen001.png 141 541KB 1.01.70
screen.png 127 471KB 1.01.70
sciana.png 129 3KB 1.01.70
ringer.png 123 150KB 1.01.70
rend22.jpg 130 192KB 1.01.70
program_do_grafiki3D.zip 116 671KB 1.01.70
pegasus.rar 145 1113KB 1.01.70
otrzeBydarlix2.png 136 26KB 1.01.70
mieczyk2.png 135 3KB 1.01.70
miecz.png 137 2KB 1.01.70
miaczyk.png 122 3KB 1.01.70
lukrefleksyjnyszkic.png 124 1KB 1.01.70
lukrefleksyjnypocieniowany.png 128 1KB 1.01.70
lol.png 132 73KB 1.01.70
kulka.gmk 90 24KB 1.01.70
gotowy.png 133 1KB 1.01.70
drzewa.png 135 22KB 1.01.70
dach7.png 128 2KB 1.01.70
dach5.png 121 2KB 1.01.70
dach.png 136 1KB 1.01.70
cpp.pdf 344 389KB 1.01.70
br.png 135 1KB 1.01.70
UHX_Interactive.rar 138 1383KB 1.01.70
Truez.gif 123 25KB 1.01.70
Okno.png 126 1KB 1.01.70
Obraz_1831.jpg 134 57KB 1.01.70
Obraz_1829.jpg 127 50KB 1.01.70
Obraz_1827.jpg 129 50KB 1.01.70
Model_Creator.rar 140 1578KB 1.01.70
Miotacz_Przyk_ad.gm6 110 29KB 1.01.70
Menu.gm6 92 27KB 1.01.70
Mendu.gmk 110 50KB 1.01.70
Medium.rar 140 1846KB 1.01.70
J_zyk_GML.doc 94 60KB 1.01.70
Flame_Thrower_v_0_1WersjaTestowa.rar 153 2027KB 1.01.70
Explosion_strip17.png 125 7KB 1.01.70
Dla_sirluki2.rar 145 19KB 1.01.70
Dla_Mucco.zip 115 58KB 1.01.70
Deszcz3D.rar 164 14KB 1.01.70
Death_of_Desert.rar 129 3175KB 1.01.70
DSC01384_1_.jpg 125 1494KB 1.01.70
DSC01382_1_.jpg 123 1445KB 1.01.70
DSC01374_1_.jpg 126 1490KB 1.01.70
DSC01372_1_.jpg 132 1463KB 1.01.70
DSC01264_1_.jpg 130 1387KB 1.01.70
DRX___Brak_nazwy_.mp3 406 4270KB 1.01.70
Armagedon.png 125 775KB 1.01.70
Armagedon.jpg 115 91KB 1.01.70
Armageddon.zip 145 10KB 1.01.70
3D_Engine.gmk 103 51KB 1.01.70
0668_floor.jpg 108 8KB 1.01.70
0340_wallpaper.jpg 102 16KB 1.01.70
0327_wallpaper.jpg 116 15KB 1.01.70
0110_metal.jpg 106 15KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
78 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 74, userów: 4, ukrytych: 0
ANtY, PatrykPlayingPOLSKA, Ignatus, ♔ Adriann ♔

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
Chell (23:09, 22.01.17):
te gmclanowe przyplywy i odplywy
Saus (20:35, 22.01.17):
Nie, kopelat*
Saus (20:35, 22.01.17):
100 lat!
Nikas (15:16, 21.01.17):
ayyy ;///
exp (13:54, 21.01.17):
to nie byłem ja
Wojo (13:23, 21.01.17):
tylko przy referenie
Wojo (13:22, 21.01.17):
tatu - robot
Nikas (13:01, 21.01.17):
A ja nie wiem już, pamiętam tylko, że pytałeś się przy jakim traczku ją przelecieć. xDDD
exp (11:37, 21.01.17):
o jakiej lasce ja ci pisałem kiedyś?
Nikas (0:15, 21.01.17):
spk a u ciebie exp? stuknąłeś w końcu tą laskę co mi o niej pisałeś kiedyś? xD
Chell (0:02, 21.01.17):
przywolalem po nieobecnosci od wrzesnia, nie ma za co
exp (23:47, 20.01.17):
jak tam żyjecie
Nikas (23:39, 20.01.17):
XDDDD
MaxGaming (22:52, 20.01.17):
YXE bo jak mówiłeś trzeba być miłym dla niepełnosprawnych
Nikas (22:41, 20.01.17):
Jezu w ogóle olać kwestię bana czy ostrzeżenia. xD Przeciez jak ja teraz dostaję warna to nie wiem co o tym mysleć. xD
ΨΧΞ (22:34, 20.01.17):
to dlaczego nie mam?
MaxGaming (22:15, 20.01.17):
No ale jak już YXE sam wszedł w ten temat to gdyby Nikas obraził jego matkę(w dodatku sugerując że jest lekkich obyczajów) miałby bana na pewno...
Wojo (22:13, 20.01.17):
powinieneś dostać na odmułę ale układy, układziki
MaxGaming (22:11, 20.01.17):
Masz na myśli że ja teraz zasugerowałem że złamałeś regulamin? Nie, nie zasugerowałem
ΨΧΞ (22:09, 20.01.17):
iksde xD zastanawiam sie, skoro rzekomo złamałem regulamin, dlaczego nie mam jeszcze bana?
MaxGaming (21:08, 20.01.17):
Pod tytułem "Czy jeżeli 27 latek obraża matki innych userów ci zareagują inaczej niż na gimba?" XDD
ΨΧΞ (17:50, 20.01.17):
durnyś xD
Ranmus (17:43, 20.01.17):
O wy durni, ale się daliście wciągnąć. Przecież to kolejny test socjologiczny. Nie widzicie tego?
ANtY (7:27, 20.01.17):
>długa dyskusja przed snem, że po prześwietleniu historii postów patryka jego DZIEWCZYNA (ONA MA DZIEWCZYNE, NIE ZAPOMNIJCIE!!! była zawiedziona poziomem jego wypowiedzi, po czym nastąpiły długie przeprosiny i obietnica poprawy hmm
Wojzax (2:47, 20.01.17):
YXE co to za pedalski slang i gdzie jest obiecana gra w niszczenie wieżowców?
ΨΧΞ (22:48, 19.01.17):
nudzi mi się, odpisz coś
ΨΧΞ (22:25, 19.01.17):
pamiętasz, co pisałem o mojej obietnicy grzecznego i miłego odzywania się do niepełnosprawnych? nom, to pardon, ale albo załapiesz, albo ta dyskusja nie ma sensu :*
MaxGaming (21:41, 19.01.17):
Patrząc na ilość buziaczków i czułych zwrotów to chyba Twoja dziewczyna jest bardziej męska od Ciebie?
Adriann (20:28, 19.01.17):
Nie mit, nie chodzi tam o samą ilość a nie radzenie sobie organizmu z czymśtam..;d
Ignatus (20:11, 19.01.17):
Nie wiem czy z tym testosteronem i łysieniem to nie jakiś mit.W końcu najwyższy poziom testy jest w okresie dojrzewania-kiedy każdy ma burze loków, a po 30 zaczyna gwałtownie spadać,kiedy właśnie u większości zaczyna się łysienie...
ΨΧΞ (19:56, 19.01.17):
xD oj pysiu głuptaśny, a w mikołaja też wierzysz? nie przejmuj się, każdy ma prawo nie wiedzieć - pozwól, iż przedstawię Cię łysinie androgenowej. dokształcon? nie dziękuj :*
MaxGaming (19:00, 19.01.17):
No zazwyczaj stres o tym mówię, tylko że YXE twierdzi że nie ma uczuć i się niczym nie przejmuje absolutnie xd
Adriann (18:55, 19.01.17):
Eee nie ma co się przejmować, sam mam bardzo mało włosów i wiem że niebawem będę miał kolano na głowie ale to nie oznaka stresu a zbyt dużej ilości testosteronu, możesz nie mieć włosów a dalej być takim seksualnym tyranozaurem jak ja
MaxGaming (18:48, 19.01.17):
A czy łysienie w tym wieku to nie jest głównie oznaka stresu? Czy stres nie oznacza że jednak masz emocję i dosyć bardzo się przejmujesz? xd Zrozum że udając kogoś kim nie jesteś zawsze wcześniej czy później narazisz się na śmieszność. Masz ogromną wiedzę i ogółem swoimi dobrymi stronami powinieneś się legitymować a nie udawać coś w wieku 27 lat...
Wojo (17:10, 19.01.17):
nawet moja składnia
Wojo (17:10, 19.01.17):
nie wiesz wcale, że jego nic nie rusza ?
Wojo (17:10, 19.01.17):
ah ty pysiaczku głupaśny
ΨΧΞ (16:59, 19.01.17):
nie, no jasne iż nie mam. to mój najczulszy punkt, przezeń płaczę po nocach
Ranmus (16:41, 19.01.17):
Patryk spokojnie. Nie musisz tak szczegóło tłumaczyć, że masz dystans do siebie w kwestii łysienia... masz?
ANtY (16:09, 19.01.17):
zawsze kisne xD
ANtY (16:08, 19.01.17):
>ludzie często pytają mnie [..]
ΨΧΞ (15:29, 19.01.17):
przeto to logiczne: chociażby dlatego, że noszę kapelusz i mówię dlaczego, gdy ktoś mnie pyta, nawet tu się to przewijało myślałeś, że noszę go bo chcę być fajny i mędrkuję? xD kaman, łysina jest nieestetyczna D: musiałbym się ogolić cały, a do 30-stki nie zrobie tego.
Ranmus (14:39, 19.01.17):
Patryk, przecież o tym wiem i nie neguję. Zresztą skąd miałbym wiedzieć, że łysiejesz skoro cały czas nosisz czapkę?
Wojo (14:20, 19.01.17):
brrr xD
ΨΧΞ (13:40, 19.01.17):
znikas, dzięki - ląduje w kolekcji memów :*
ΨΧΞ (13:39, 19.01.17):
Pysiaczku głuptaśny, przeto ja mówiłem, "[...] bo łysieję" - nie było tam nigdzie "nie". ale to cudowne, że się starasz pamiętać :*
Ranmus (13:31, 19.01.17):
Zmień "bo mam klasę i chłód" na "bo mam klasę i wcalę nie łysieję Xd". Będzie legitniej.
Nikas (13:23, 19.01.17):
also psichix fajne meme znalazłem podobne tylko z innym kolesiem hehe gmclan.org/uplo...wiek_top_bk.png
Nikas (13:18, 19.01.17):
>mów komuś o tym, żeby nauczył się dobrych pocisków >sam dowal jakiś gimbopocisk po matce xDDDD boże jak to możliwe mając tyle lat
Ankieta
» Czy jesteś szczery odpowiadając w ankietach w Internecie?
Tak
Nie

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.00578 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev