Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 72MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
topor.png 106 1KB 20.10.14
tarcza6.png 107 39KB 20.10.14
tarcza5.png 104 50KB 20.10.14
tarcza4.png 107 60KB 20.10.14
tarcza3.png 101 51KB 20.10.14
tarcza2.png 94 40KB 20.10.14
szotganxD.png 105 1KB 20.10.14
szkic.png 110 0KB 20.10.14
ss.png 109 6KB 20.10.14
sdaas.png 115 1KB 20.10.14
scre.png 107 48KB 20.10.14
rend2.jpg 117 210KB 20.10.14
pulpitxD.png 108 796KB 20.10.14
obrazek_0f3baf_2.png 110 459KB 20.10.14
obrazek_0c23ed_2.jpg 92 39KB 20.10.14
obrazek_0c23ed_1.jpg 108 39KB 20.10.14
m4render.png 99 47KB 20.10.14
m4.png 100 15KB 20.10.14
heh.jpg 107 25KB 20.10.14
haha.gif 114 21831KB 20.10.14
gmaker5_0__wraz_z_przyk_adami_na.rar 102 3705KB 20.10.14
gify_115.gif 99 14KB 20.10.14
fdc5ce22fd4fc7b12727fe2fb96dec31.gif 99 380KB 20.10.14
f2b810b364.png 110 1261KB 20.10.14
ddd.jpg 113 23KB 20.10.14
c.gif 115 40KB 20.10.14
bez_tytu_u.png 96 165KB 20.10.14
bez_tytu_u.jpg 97 43KB 20.10.14
akrend2popr.png 98 35KB 20.10.14
ak_47kblueprint.png 108 5KB 20.10.14
ak47vertexpaint.png 112 33KB 20.10.14
ak47kscr.png 113 44KB 20.10.14
ak41krend.png 110 40KB 20.10.14
ak2scrpopr.png 87 36KB 20.10.14
_adownie_modelu_do_gamemaker.rar 109 83KB 20.10.14
Psys.jpg 110 44KB 20.10.14
Obraz_1830.jpg 113 47KB 20.10.14
Obraz_1828.jpg 103 56KB 20.10.14
NowaByDarlix.jpg 106 14KB 20.10.14
IMG.jpg 114 2744KB 20.10.14
GTA_Example.gm6 79 231KB 20.10.14
FTv_0_2.rar 109 1267KB 20.10.14
Dla_sirluki_muzyka.rar 99 1KB 20.10.14
Deszcz3D.gmk 88 22KB 20.10.14
DSC01826.jpg 103 235KB 20.10.14
DSC01800.jpg 99 209KB 20.10.14
DSC01786.jpg 103 1513KB 20.10.14
DSC01752.jpg 97 1455KB 20.10.14
DSC01719.jpg 114 1518KB 20.10.14
DSC01706.jpg 106 1512KB 20.10.14
DSC01660.jpg 100 1411KB 20.10.14
DSC01606.jpg 91 176KB 20.10.14
DSC01328_1_.jpg 97 1412KB 20.10.14
DSC00039.jpg 111 1477KB 20.10.14
DSC00032.jpg 97 836KB 20.10.14
1c6c361de7.png 109 260KB 20.10.14
14341256.jpg 102 25KB 20.10.14
1.gif 105 7KB 20.10.14
0001d.png 99 82KB 20.10.14
0001.png 112 37KB 20.10.14
twoje__ycie.png 151 82KB 1.01.70
ts_120.jpg 150 1KB 1.01.70
ts_119.jpg 159 1KB 1.01.70
ts_113.jpg 150 1KB 1.01.70
true.gif 161 149KB 1.01.70
topor2.png 140 1KB 1.01.70
tarcza1.png 142 60KB 1.01.70
sygna.png 152 14KB 1.01.70
shotarmata.gif 147 256KB 1.01.70
sffffff.png 148 4KB 1.01.70
sd.png 153 17KB 1.01.70
screen2.png 145 296KB 1.01.70
screen001.png 163 541KB 1.01.70
screen.png 147 471KB 1.01.70
sciana.png 148 3KB 1.01.70
ringer.png 142 150KB 1.01.70
rend22.jpg 150 192KB 1.01.70
program_do_grafiki3D.zip 137 671KB 1.01.70
pegasus.rar 165 1113KB 1.01.70
otrzeBydarlix2.png 155 26KB 1.01.70
mieczyk2.png 157 3KB 1.01.70
miecz.png 157 2KB 1.01.70
miaczyk.png 143 3KB 1.01.70
lukrefleksyjnyszkic.png 143 1KB 1.01.70
lukrefleksyjnypocieniowany.png 151 1KB 1.01.70
lol.png 150 73KB 1.01.70
kulka.gmk 112 24KB 1.01.70
gotowy.png 155 1KB 1.01.70
drzewa.png 155 22KB 1.01.70
dach7.png 146 2KB 1.01.70
dach5.png 145 2KB 1.01.70
dach.png 156 1KB 1.01.70
cpp.pdf 397 389KB 1.01.70
br.png 152 1KB 1.01.70
UHX_Interactive.rar 156 1383KB 1.01.70
Truez.gif 144 25KB 1.01.70
Okno.png 145 1KB 1.01.70
Obraz_1831.jpg 155 57KB 1.01.70
Obraz_1829.jpg 148 50KB 1.01.70
Obraz_1827.jpg 149 50KB 1.01.70
Model_Creator.rar 158 1578KB 1.01.70
Miotacz_Przyk_ad.gm6 130 29KB 1.01.70
Menu.gm6 112 27KB 1.01.70
Mendu.gmk 132 50KB 1.01.70
Medium.rar 160 1846KB 1.01.70
J_zyk_GML.doc 115 60KB 1.01.70
Flame_Thrower_v_0_1WersjaTestowa.rar 179 2027KB 1.01.70
Explosion_strip17.png 145 7KB 1.01.70
Dla_sirluki2.rar 166 19KB 1.01.70
Dla_Mucco.zip 133 58KB 1.01.70
Deszcz3D.rar 183 14KB 1.01.70
Death_of_Desert.rar 151 3175KB 1.01.70
DSC01384_1_.jpg 148 1494KB 1.01.70
DSC01382_1_.jpg 143 1445KB 1.01.70
DSC01374_1_.jpg 146 1490KB 1.01.70
DSC01372_1_.jpg 152 1463KB 1.01.70
DSC01264_1_.jpg 149 1387KB 1.01.70
DRX___Brak_nazwy_.mp3 428 4270KB 1.01.70
Armagedon.png 147 775KB 1.01.70
Armagedon.jpg 135 91KB 1.01.70
Armageddon.zip 165 10KB 1.01.70
3D_Engine.gmk 124 51KB 1.01.70
0668_floor.jpg 126 8KB 1.01.70
0340_wallpaper.jpg 121 16KB 1.01.70
0327_wallpaper.jpg 136 15KB 1.01.70
0110_metal.jpg 127 15KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
157 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 156, userów: 1, ukrytych: 0
aewlabudihid

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
MaxGaming (0:24, 28.07.17):
A najlepiej żeby nawet gdy wpiszę http ręcznie to przechodziło na https?
MaxGaming (0:23, 28.07.17):
Co zrobić żeby moja stronka domyślnie odpalała się przez https a nie http?
Chell (23:01, 27.07.17):
teamwork is important
I am vader (17:37, 27.07.17):
Whew, to było ciężkie, ale wspólnymi siłami się udało! Wielki dzięki! Jestem mocno zaskoczony tym jak dużą pomoc od Was otrzymałem!
Threef (22:31, 26.07.17):
c:\android było po to aby pełna ścieżka do folderów + argumenty kompilacji były krótsze niż 255 znaków
hgter (21:19, 26.07.17):
Rzeczywiście, masz rację. Czyli powinno dać się gdziekolwiek.
I am vader (21:15, 26.07.17):
proponowali c:\android zeby nie bylo spacji
hgter (21:12, 26.07.17):
Przy 1.4 "silnie rekomendowali" c:\android bo mogły być problemy z aktualizacją - może się zmieniło. Co do rozmiaru u mnie udało się zejść do 5gb (trzeba ręcznie obrazy wywalać)
Ignatus (21:09, 26.07.17):
Nie musi byc na C , ja mam na D i dziala elegancko, choc zajmuje mi to chyba z 20-30gb
I am vader (21:05, 26.07.17):
Na C nie mammeijsca
hgter (20:57, 26.07.17):
Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś było, że to ma być C. W dodatko najlepiej C:\Android (i tu dwa katalogi z ndk i sdk)
hgter (20:55, 26.07.17):
Napiszę Ci więcej w wątku, który dodałeś (tym o błędach bo tu niezbyt wygodnie)
I am vader (20:55, 26.07.17):
To ścierwo android studio mi pobiera na C zamiast na F mimo bycia zainstalowany na F, co do K***&%^*&^*%*(
hgter (20:54, 26.07.17):
W tym artykule o gm2 jest też jak zainstalować ndk i sdk ręcznie. I cały ten artykuł w 90% powinien być zgodny z gm1.4.
I am vader (20:52, 26.07.17):
Wszystko wskazuje na to ze tamten sdk manager odszedl w zapomnienie i go usuneli. Z nowego nie wiem jak skorzystac aby pobrac pewne stare wersje ktorych 1.4 wymaga
I am vader (20:50, 26.07.17):
Artykul dotyczacy game makera 2 mowi jak to zrobic uzywajac nowego managera ktory jest wbudowany w android studio, a o to mi nie chodzi. Linki juz wczesniej sprawdzalem i nic mi z tego nie wyszlo.
hgter (20:40, 26.07.17):
Tam jest wszystko: co wybrać przy instalacji i jak potem konfigorować Gm2.
hgter (20:39, 26.07.17):
O tu masz dużo o tym: help.yoyogames....-Up-For-Android
hgter (20:36, 26.07.17):
doświadczeń z dotykaniem czegokolwiek odnośnie Androida w GM - zawsze się wysypie a potem schodzą godziny na naprawę.
hgter (20:35, 26.07.17):
Z tego co wynika ze strony googla powinno być chyba zawarte w android studio: developer.andro...tml#sdk-manager Ale kurde mam wrażanie, że jak ja to konfigurowałem, spory czas temu, to trzeba było ściągnąć ndk oraz sdk i zainstalować bez samego Studio. Natomiast wydaje mi się, że na dole strony: developer.andro...ddingComponents jest możliwość ściągnięcia gołego sdk. Ale nie sprawdzę tego u siebie - ma za dużo koszmarnych doświadcze
I am vader (20:09, 26.07.17):
Wie ktos jak pobrac SDK Managera? Nic w sieci nie mowi jak to pobrac/aktywowac a w instalce Android Studio tego nie bylo
Chell (17:34, 26.07.17):
zartowalem, ale dobra robota xD
I am vader (17:08, 26.07.17):
Smutne troche ze taka propozycja w ogole byla wzieta pod uwage. Trzeba zapraszac uzytkownikow a nie ich wypedzac.
Uzjel (14:55, 26.07.17):
Done
Uzjel (14:52, 26.07.17):
Can do, chyba i tak już zmniejszałem to kiedyś
Chell (12:30, 26.07.17):
proponuję zmienić żeby ikona tematu zmieniała się na hot topic po 2 odpowiedziach
Chell (12:29, 26.07.17):
akurat Shill by się śmiała
nowy_user (10:36, 26.07.17):
Nie mówie już o tym, że wielu nowych userów może odnieść wrażenie , że korzystanie z GMa źle wpływa na męską sprawność.
nowy_user (10:34, 26.07.17):
Hej, czy moglibyśmy zrobić coś z tymi botami? Reklamy specyfików na pobudzenie nie wzburzają mnie jakoś szczególnie( choć prywatnie ich nie stosuję), ale pomyślmy o tym że na nasze forum zaglądają też kobiety i dzieci. Pomyślcie sobie, co musi czuć np. Shill, gdy przypadkiem wejdzie na temat promujący takie specyfiki. Pomyśli sobie że jesteśmy męskimi szownistycznymi osłami.
I am vader (0:50, 26.07.17):
Nie zajmuje sie GM'em 8.0, w zyciu go nie tknalem, a 7.0 i starszych juz nie pamietam. Sam widziales ile problemow bylo przy poprzednim temacie, pomysl ile bedzie przy tym.
LolikZabijaka (0:18, 26.07.17):
A czytałeś drugi post ?
I am vader (23:54, 25.07.17):
Da, ale jeżeli chodzi o Twoj problem to nie dam rady pomoc.
LolikZabijaka (23:49, 25.07.17):
Jest tutaj ktoś ?
Chell (21:15, 25.07.17):
patrze na te wszystkie viagra boty i mysle jak gmclan jest otagowany
ANtY (8:51, 25.07.17):
bodajze 1500 pln
Ignatus (21:53, 24.07.17):
orientuje sie ktos jaki jest koszt mini stoiska indie na PGA?
Chell (21:19, 24.07.17):
zbilbym fortune na tym twoim jednorekim bandycie
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
i jak nieznosze JSa, tak uwazam, ze niestety bedzie on przyszloscia gier i apek mobilnych :<
ΨΧΞ (20:56, 24.07.17):
a ja pochwale sie zrobieniem przykladowej gry w jednorekiego bandyte w 3 dni w JavaScriptcie od zera - silnik powstal wraz z gra github.com/Psic...slots-in-3-days
tramur (12:28, 24.07.17):
Powiedziałem z niską barierą wejścia, bo stworzenie shoot em upa jest troszke trudniejsze niż w GM'ie na kodach, a co do optymalizacji to nie wiem co masz na myśli.
tramur (12:26, 24.07.17):
;P powiedzoałem
Threef (6:02, 24.07.17):
Nie ma niskiego poziomu wejścia. I wymaga masy optymalizacji
tramur (21:33, 23.07.17):
Ja bym optował za czymś zgoła odwrotnym: PICO-8. Ciekawy koncept mitycznej retro konsolki z niską barierą wejścia, ale jak najbardziej z programowaniem.
Ignatus (17:13, 23.07.17):
Raczej nie
exp (16:21, 23.07.17):
a klocki w game makerze traktujecie jako programowanie?
Fervi  (11:29, 23.07.17):
Jasne, że najlepiej jest nauczyć się ich języka itd. Natomiast coś na kształt uproszczonego Dooma (powiedzmy - w skrócie) można zrobić (teoretycznie) bez żadnej linijki kodu dodatkowej. Bardziej to nie tyle Game Maker typowy co edytor map z językiem programowania
Danielus (10:37, 23.07.17):
Prawda ale chodzi raczej o coś innego. Chodzi o prostotę, im coś prościej zrobić tym łatwiej estymować pracę i tym łatwiej to potem utrzymać. Dlatego firmy ciągnie do języków takie jak C# czy Java. Pamiętaj że to tylko narzędzia i zawsze trzeba wybierać odpowiednie narzędzia jeśli możesz zrobić coś w rok w c# to wybierasz c# niż 5 lat w C nawet kosztem 50% spadku wydajności. Chyba że wydajność jest punktem krytycznym projektu.
Wojo (10:22, 23.07.17):
Aż mnie krew zalewa ale to jest nowe pokolenie programistów - idiotów
Wojo (10:22, 23.07.17):
Czytałem blog jakiegoś barana, który pisał, że C# pomimo, że jest mało wydajny to i tak warto się go uczyć bo teraz RAM bez problemu można dokupić
Wojo (10:21, 23.07.17):
No mniej więcej o to mi chodziło. O uproszczenie, co wiąże się z tym, że ludzie nawet nie myślą o optymalizacji
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.0078 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 6 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev