Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Uploader
Aby móc uploadować pliki, musisz zalogować się na stronie.

pojemność: 52MB / 100MB
Nazwa Ściągnięć Wielkość Data modyfikacji X
..
Clipping_mask_fix.zip 69 45KB 13.02.16
clippingmask.jpg 59 70KB 13.02.16
TropicalTransit.zip 81 6289KB 25.08.14
mlotek_numer1.pdf 85 5410KB 17.07.14
zomg.jpg 86 8KB 17.07.14
waypointy.gm6 79 17KB 17.07.14
trygonometria.gmk 81 20KB 17.07.14
spadanie_bloczkow.gmk 97 12KB 17.07.14
pulpithd2.jpg 76 660KB 17.07.14
przyklad.zip 90 1031KB 17.07.14
football.gm6 85 12KB 17.07.14
fontall.jpg 98 16KB 17.07.14
ff9cb68e59.jpg 92 158KB 17.07.14
drawdefence.png 92 39KB 17.07.14
dlatymcia.jpg 96 380KB 17.07.14
c9a98a1fab.jpg 67 2622KB 17.07.14
bigshark2.jpg 83 53KB 17.07.14
aukcja.png 99 27KB 17.07.14
audioscrobbler_button.png 98 0KB 17.07.14
WaterShader.rar 84 2105KB 17.07.14
Warn.jpg 89 26KB 17.07.14
Simple_Drawing_Studio_v_1_0.zip 76 978KB 17.07.14
PSO_html5.rar 79 257KB 17.07.14
P1000943.jpg 93 102KB 17.07.14
P1000941.jpg 88 111KB 17.07.14
Latarka.gmk 105 173KB 17.07.14
2b2d6802f4.jpg 77 2622KB 17.07.14
263468e53b.jpg 86 39KB 17.07.14
2012_03_26_43738.png 80 20KB 17.07.14
052ffd1d69.jpg 91 39KB 17.07.14
zooeysmall.jpg 87 142KB 1.01.70
zooeylarge.jpg 97 379KB 1.01.70
wtf.jpg 90 22KB 1.01.70
userbaruser1.gif 84 6KB 1.01.70
tura30.rar 114 1071KB 1.01.70
troolsterminator.png 89 7KB 1.01.70
tekst.gif 84 6KB 1.01.70
stupidpost.jpg 91 65KB 1.01.70
stickmanmaze_2.gif 81 22KB 1.01.70
southpark.png 93 36KB 1.01.70
skullavatar2.jpg 87 6KB 1.01.70
skullav.png 93 20KB 1.01.70
shadows.png 98 585KB 1.01.70
sdsscreenshot.jpg 80 2622KB 1.01.70
sdsscreen.jpg 90 2622KB 1.01.70
screen1.png 91 13KB 1.01.70
screen1.jpg 90 158KB 1.01.70
rzut.gif 89 1KB 1.01.70
resized.gif 96 321KB 1.01.70
radar.zip 115 4KB 1.01.70
puzzle2.png 102 86KB 1.01.70
puzzle.png 97 70KB 1.01.70
pulpit.png 97 1085KB 1.01.70
pubico.png 86 10KB 1.01.70
przyklad_bota.gm6 97 53KB 1.01.70
proceduralny_teren.png 87 148KB 1.01.70
poland.png 84 11KB 1.01.70
polacz_kulki_przyklad.gmk 125 68KB 1.01.70
platformshadows3.png 100 95KB 1.01.70
platformshadows2.png 106 87KB 1.01.70
platformshadows1.png 83 85KB 1.01.70
pedotux3.png 95 16KB 1.01.70
pastela.png 88 151KB 1.01.70
paqo.jpg 98 376KB 1.01.70
okladka2.png 86 90KB 1.01.70
o_x.jpg 87 5KB 1.01.70
nswpat80x15.gif 85 0KB 1.01.70
newerth.png 89 0KB 1.01.70
motivator9235468.jpg 82 54KB 1.01.70
mcscreen.gif 98 97KB 1.01.70
ludzik.gm6 70 4KB 1.01.70
losbagnos.png 90 131KB 1.01.70
lobby.png 89 21KB 1.01.70
linia.png 88 40KB 1.01.70
liga24.png 84 22KB 1.01.70
lengthdir.gm6 85 6KB 1.01.70
ld_28_scarf.gif 89 305KB 1.01.70
lbscr.gif 93 16KB 1.01.70
lastfm.png 84 0KB 1.01.70
lama001.jpg 89 2KB 1.01.70
kolarz.png 93 6KB 1.01.70
jwormsteren.png 78 9KB 1.01.70
imindespair.jpg 89 61KB 1.01.70
hs.png 87 1493KB 1.01.70
hideurself.png 106 262KB 1.01.70
guuun_.gif 81 46KB 1.01.70
gmq6.gif 88 4KB 1.01.70
ggangry.png 93 24KB 1.01.70
emotki.zip 94 7KB 1.01.70
efbe8be4eb.png 78 114KB 1.01.70
duck.gif 89 39KB 1.01.70
dom.gif 99 5KB 1.01.70
desk.png 99 2194KB 1.01.70
comics.gif 82 14KB 1.01.70
bug.jpg 82 134KB 1.01.70
blank.png 85 0KB 1.01.70
blackwolf.png 88 15KB 1.01.70
biurowiec2.gif 87 5KB 1.01.70
bilboard.gif 89 1KB 1.01.70
bf3c686429.png 83 86KB 1.01.70
axelogo.png 89 23KB 1.01.70
advancedshadows2.png 93 1406KB 1.01.70
advancedshadows.png 94 676KB 1.01.70
SnowballCarnage_done.gif 94 365KB 1.01.70
Roguelike.zip 87 288KB 1.01.70
P1000944.jpg 76 140KB 1.01.70
P1000942.jpg 81 114KB 1.01.70
P1000940.jpg 79 149KB 1.01.70
P1000939.jpg 82 194KB 1.01.70
P1000938.jpg 88 132KB 1.01.70
P1000937.jpg 89 180KB 1.01.70
P1000934.jpg 80 181KB 1.01.70
P1000932.jpg 79 131KB 1.01.70
Niszczenie_terenu_1_1a.rar 91 557KB 1.01.70
Niechmoc.jpg 77 22KB 1.01.70
MarmotLenon.png 91 340KB 1.01.70
JWorms_Demo.rar 87 8463KB 1.01.70
GameOfLifeShader.rar 91 210KB 1.01.70
Flood.jpg 79 32KB 1.01.70
Firemark.jpg 100 36KB 1.01.70
FileGuardError.png 92 7KB 1.01.70
ExtensionPackages.png 92 114KB 1.01.70
6a00b8ea06ece0dece00cdf3a2c85ccb.jpg 89 119KB 1.01.70
47d777fca7.png 74 96KB 1.01.70
2.gif 94 2KB 1.01.70
1.gif 88 4KB 1.01.70
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
2 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 1, ukrytych: 0
PatrykPlayingPOLSKA
Użytkownicy na czacie discord
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Uzjel (16:03, 15.11.17):
(GMS2)
PsichiX (15:56, 15.11.17):
wat D:
Uzjel (15:51, 15.11.17):
Prędkość podglądu w Sprite Editorze ma wpływ na prędkość animacji w grze. Moje życie straciło sens
hgter (2:15, 15.11.17):
Jak rzekłem tak zrobiłem. Obejście problemu wrzuciłem w: forum.gmclan.or...nowości-z-forum
hgter (0:30, 15.11.17):
Cóż rzec. Też sam nigdy o tym nie pamiętam - i potem mam jak Ty. Już nawet myślałem żeby jakiś skrypt napisać czy coś.
Sutikku (0:02, 15.11.17):
ta ale to trzeba pamiętać, a ja wejdę, naklikam ostatnie pięć nowości, a potem kappa
hgter (23:03, 14.11.17):
Można też dać f5 zaraz po wejściu. Wtedy kółeczko działa "od razu"
SimianVirus7 (22:18, 14.11.17):
ale wystarczy taki tip zrobić raz i później kółeczkiem elegancko możesz otwierać nowe karty
Sutikku (22:13, 14.11.17):
mam zwyczaj klikania kółeczkiem od myszki żeby przerzuciło na nową kartę, a teraz muszę zmieniać nawyki ;/
SimianVirus7 (21:41, 14.11.17):
cofnąć stronę i kliknąć jeszcze raz w ten sam link
Sutikku (21:06, 14.11.17):
boze co zrobic jak czesto klikam na nowosci z forum, a mi wchodzi na ogłoszenia?
exp (20:45, 14.11.17):
ruch i tak chyba jest większy niż na quake live
Threef (20:36, 14.11.17):
Nie masz z kim grać
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.00868 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 4 ]