//w takich wpisałem ci ewentualne pomoce, żebyś mógł lepiej zrozumieć tekst. 1. Red Cliffs to biom pojawiający się na powierzchni, inspirowany pustynią Colorado (zdjęcia 1 i 2, linki poniżej) . Normalna pustynia składa się z zółtego piasku i kaktusów . Kojarzymy ten obszar z Saharą, piramidami i mumiami. Tutaj natomiast mamy obszar który będziemy kojarzyli bardziej z sępami, Indianami i osamotnionymi krowimi czaszkami. 1. 2. Normalna pustynia to forma wydmy a jej piasek jest sypki . Tutaj mieli byśmy do czynienia z twardymi blokami tworzącymi skalisty wysuszony obszar. Powierzchnia nie była by płynna , zamiast tego tworzyła by bardziej kanciaste (prostokatne) struktury. Roślinność występowała by tu w niewielkich kępkach (w kolorze jak na zdjęciu nr. 3, link poniżej). Bardzo szczególnym elementem tego środowiska, wyróżniającym go względem pozostałych obszarów jest drugie piętro które starałem się jak najlepiej zobrazować na rysunku poniżej. Składały by się z background wall w naturalnym stylu lokalnych skał i tworzyła szereg klifów i urwisk których szczytem była by platforma z czerwonej skały takiej samej jak na powierzchni. (do zaznaczenia ściany użyłem żółtego koloru, ponieważ w dość wyraźny sposób obrazuje mój pomysł, w grze byłby to... czerwony/pomarańczowy) 2. Normal Desert is a form of sand dunes and the sand is powdery. Here, we have to deal with hard blocks forming rocky dried area. The surface was not wavy and winding, instead created by more rectangular structure. 3. W przypadku obecnej wielkości mały świat mógłby mieć szanse pojawienia się tego środowiska zamiast pustyni. Natomiast w przypadku dużego światu najlepiej gdyby pojawiał się po przeciwległej stronie niż normalna pustynia. Tak aby biomy względnie podobne do siebie nie graniczyły ze sobą, lub przynajmniej nie były blisko siebie. 3. 4. Na koniec mogę jeszcze wspomnieć dodatkowych elementach. Obszar byłby pokryty duża ilością pomniejszych skałek i rzadziej występujących krowich czaszek, należących do Ambient Object (term from terraria wiki). Do tego na górnych powierzchniach czasem można by znaleźć namioty tipi, a przy nich zgaszone ognisko z którego jeszcze unosił by się w niewielkiej ilości dym (4-7 bricks above). //teraz trudniej (tekst mieszany): //nazwy itemów i ich opisy 5. Red Rock and Red Rock Wall - Bricks native to biome. Possible Red Rock Brick, and Red Rock Wall Brick - Mogły by tworzyć bardziej "rough" version od Stone Brick. Bighorn Wool - It's item drop from Bighorn Sheep i razem z drewnem jest materiałem do stworzenia namiotu tipi. Tipi Tent - Indiański namiot. 15 wood, 50 Bighorn Wool, 2 Red, 2 Green and 2 Blue Paint. Smokethorn - The plant that could be use in crafting. Smoky campfire - 10 stone, 5 wood, 5 torch and 10 Smokethorn to create that campfire who don't płonie, zamiast tego produkuje niewielką ilosc dymu. Big Smoky campfire - 10 stone, 5 wood, 5 torch and 40 Smokethorn, ist like previes verssion but create a lot more of smoke. Tomahawk - Fast Melee Weapon. Throwing Axe - new variant for the Consumable Weapons. W sumie to mogły by mieć właściwość jak strzały i po nie trafieniu w cel miały by szanse na nie zepsucie się. Totem - Brick with few random variants, która ustawiona jedna na drugiej tworzy indiański totem. Indian Paint - Crafting item. Dream Catcher - week staff, who is use by Comanche, and is attacking by throwing small orange birds ? Spirits Catcher - It's Hardmode staff that can be combined from Dream Cather and all low chance drops from Indians (Father, Amulet, Arrowhead and Mask Fragment). It's sumoner weapon who summon glowling one collored spirits of animals. In sequence Black Wolf, Cyan Eagle, Yellow Coyote, and Green Buffalo. (I don't know how mouch minions summoner could have in future patch in one time)? //NPC i potwory //NPC 6. Indian Man - It's an Indian themed NPC who arrive randomly when we destroy three to fiver evil totems. He can sell Totem Brick, Indian Paint, Throwing Axe, Tomahawk, and Dream Catcher.? //Monsters 7. -Normal enemies: Black Vulture - Taki sam jak normalny, ale z czarnymi skrzydłami i białą grzywą. Bobcat - Kot mniejszy od gracza, dość szybki, przeskakujący trudne obszary i naskakujący na gracza podczas ataku. Bighorn Sheep - Potrafiła by przeskakiwać trudny teren i szarżowała by w gracza kontynuując szarże jeszcze chwile po trafieniu. Przeszarżowany gracz byłby podrzucany lekko w górę (3-4 kostki w górę i 3 w stronę w którą został by zszarżowany). Pit Viper (critter) - zwinięty i poruszający ogonem. ? -Hardomde enemies: (all have their own unique look, or colour of clothes detail) Iroquois - Are useing tomahawk and have very small chance to drop Father From War Bonnet. Sioux - Are useing throwing axes and have very small chance to drop Indian Amulet. Apache - Are useing bow and have very small chance to drop Indian Arrowhead. Comanche - Are useing Dream Cather (staff throwing small orange birds) and have very small chance to drop Fragment of Shamans Mask. 8. Pomysł można by jescze znacznie modyfikować i poprawiać, więc jestem otwarty na wasze pomysły i obiekcje.