‘еX˜ЖЎуmrb|D—з§П€ŠXџџџџџО Ј( @€ЯаРПпрАяЏ  я(№/№/я(я рŸ 0№/8џ0@џ0?џ/8№ 0я(р п?Gџ@PџOWџOXџOPџ?Hџ0@№/7я@Oџ_`џ`hџ_hџPXџ 0р(пP_џopџpxџowџ_gџ@O№/8я'п'р 7№pџ€џ‡џ`oџ?Gя/7р Я€0?№€ˆџ?Hя/8р`/пo?G№OX№@Hя0?р/аpOW№?Hр/8п 7яOPя?Gр/7п(Я РP0@яPX№@Oя0@п 0аO а@H№/Я@'а 0п0@р@P№0?п'Я_OP№@Hр(а 7п/7а'Р Пџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ^^^^^^^^^^џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ^^^^^^^^^^^^^^џџџџџџџџџџџџџџџџ^^TeeBBBBeTT^^^^^^џџџџџџџџџџџџџ^eBDJ33333JJDBeZ^^^^џџџџџџџџџџџTD33==#####==3JDBT^^^^џџџџџџџџџeJ=###=3DeZ^^TџџџџџџџB3# #=3JBZ^^Tџџџџџџ3#  #=JBT^^џџџџџJ# Sll #=JBZ^Tџџџџ# %,68??86,/@A*< ##џџџџ45('.6787-9%:;*<=#џџџџџ$+&,--.,/01)2 3џџџџџџ $%&&'%($!)* ##џџџџџџџ  !"#џџџџџџџџџ  џџџџџџџџџџџ  џџџџџџџџџџџџџ џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџРџџџќџј№?рРР€€€€РРр№?јќџџџџРџdŽЕчa9 у@s_liana Hxœsђ5cf3 жb(fd€H@х‘СTРаР€†ўу˜ŠqiСЅ—.’дЃЎ…xХ#‘žtˆ_2вёщ Ї Ъ background0@@ <xœэдMƒ рі=B—]Й&нїЮsДšжeўD№™gтЯ>Iкїgzн~Ч4ŸЯљ4ЫyП=ў/–їлУ ‚шB­gі“.[ЙЦJ^sЮ`y№[‹њ§ЮІfЅ?Ё\жoXЇЖНЅ П5C,>ЪяY"џЅЊњљжб~o­чСЂ=1;i-=1) { // tworzenie fragemntow liany, ostatni fragment jest "lapalny" if (i<10) { slot[i] = instance_create(x,y+i*16,LianaFragment); slot[i].parent = slot[i+1].id; slot[i].mparent = id; } else { /// tworzenie "lapalnego" fragmentu slot[i] = instance_create(x,y+i*16,LianaGettable); slot[i].parent = -1; slot[i].mparent = id; } } // nastepny fragment parent = slot[1];0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџИѕaction_draw_spriteџџџџ000-10000И[џџџџЋ// rysowanie liany, kazdy fragment rysuje dodatkowa czesc miedzy soba a nastepnym fragmentem mx = (x+parent.x)/2; my = (y+parent.y)/2; draw_sprite(s_liana,0,mx,my);0000000џџџџџџџџџџџџ LianaFragmentЎœџџџџџџџ И[џџџџmy_direction = 270;0000000џџџџџџџџџџџџИ[џџџџњ// pdirection - kierunek z glownej czesci liany do nastъpnego fragmentu // mdirection - kierunek z glownej czesci liany do tego fragmentu pdirection = point_direction(mparent.x,mparent.y,parent.x,parent.y); mdirection = point_direction(mparent.x,mparent.y,x,y); // jesli kat miedzy pdirection i mdirection jest za duzy to zmniejszamy predkosc obrotu i vice versa if (mdirection>pdirection) dirspeed -= abs(mdirection-pdirection)/20; if (mdirection270+45) my_direction = 270+45; if (my_direction<270-45) my_direction = 270-45; // obracanie katu liany i ustanawianie x i y na podstawie tego kata my_direction += dirspeed; my_distance = point_distance(mparent.x,mparent.y,x,y); x = mparent.x + lengthdir_x(my_distance,my_direction); y = mparent.y + lengthdir_y(my_distance,my_direction);0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџИѕaction_draw_spriteџџџџ000-10000И[џџџџS// latanie luk mozna zrobic na dwa sposoby //********SPOSOB I******** Dokladny, choc sztywny \\ // rysowanie liany, kazdy fragment rysuje DODATKOWE CZESCI miedzy soba a nastepnym fragmentem aby nie bylo luk dis = point_distance(x,y,parent.x,parent.y); dir = point_direction(x,y,parent.x,parent.y); for (i=1;i<1+dis div 8;i+=1) { disx = lengthdir_x(i*8, dir); disy = lengthdir_y(i*8, dir); draw_sprite(s_liana,0,x+disx,y+disy); } //END\\ //********SPOSOB II******** Niedokladny, ale luzny \\ // rysowanie liany, kazdy fragment rysuje DODATKOWA CZESC miedzy soba a nastepnym fragmentem aby nie bylo luk /*{ mx = (x+parent.x)/2; my = (y+parent.y)/2; draw_sprite(s_liana,0,mx,my); }*/ // jesli chcesz uzyc tego sposobu to skasuj symbole /* i */ oraz SPOSOB I //END\\0000000џџџџџџџџџџџџ LianaGettableЎœџџџџџџџ И[џџџџз// kasuj poczatek \\ // get - czy liana jest zlapana get = 0; // kasuj koniec \\ // poniewarz ta czesc nie ma po sobie zadnego fragmentu to jej standardowy kat to 270 mouse_direction = 270; my_direction = 270;0000000џџџџџџџџџџџџИ[џџџџэ// kasuj poczatek \\ // jesli trzymasz liane to idz dalej if (get) { // mouse_direction - kierunek z glownego fragmentu liany do strzalki (myszki) mouse_direction = point_direction(mparent.x,mparent.y,mouse_x,mouse_y); // ograniczenie katu if (mouse_direction>270+45) mouse_direction = 270+45; if (mouse_direction<270-45) mouse_direction = 270-45; // my_distance - dystans od GFL (glowny fragment liany) do tego fragmentu // ustawiamy na odpowiednim miejsu "lapalna" czesc liany my_distance = point_distance(mparent.x,mparent.y,x,y); x = mparent.x + lengthdir_x(my_distance,mouse_direction); y = mparent.y + lengthdir_y(my_distance,mouse_direction); } else { // jesli liana nie jest zlapana to zachowuje sie jak inne fragmenty // kasuj koniec \\ mdirection = point_direction(mparent.x,mparent.y,x,y); if (mdirection>270) dirspeed -= abs(mdirection-270)/50; if (mdirection<270) dirspeed += abs(mdirection-270)/50; // spowalnianie liany if (dirspeed > 0) dirspeed -= 0.04; if (dirspeed < 0) dirspeed += 0.04; my_direction += dirspeed; my_distance = point_distance(mparent.x,mparent.y,x,y); x = mparent.x + lengthdir_x(my_distance,my_direction); y = mparent.y + lengthdir_y(my_distance,my_direction); } // to tez skasuj0000000џџџџџџџџџџџџ8И[џџџџП// kasuj poczatek \\ // puszczamy liane. Musimy tez zapisac do zmiennej kat ktory zostal ustawiony przez myszke if (get) { get = 0; my_direction = mouse_direction; } // kasuj koniec \\0000000И[џџџџD// kasuj poczatek \\ // lapiemy liane get = 1; // kasuj koniec \\0000000џџџџџџџџџџџџџџџџџџџџЄroom0€рРРРџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ€р€р џџџџџџџџџџџџ@@Ђ†pаЃ†АЄ†№Ѕ†Ѕ†€–˜XgПGame InformationџџџџџџџџXƒ{\rtf1\ansi\ansicpg1250\deff0\deflang1045{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 Arial;}{\f1\fnil\fcharset238{\*\fname Arial;}Arial CE;}{\f2\fnil\fcharset238 Monotype Corsiva;}{\f3\fnil Arial;}} {\colortbl ;\red0\green255\blue128;\red0\green0\blue0;\red0\green128\blue64;\red0\green255\blue0;\red0\green128\blue0;} \viewkind4\uc1\pard\cf1\ul\b\fs24 P\f1 rzyk\'b3ad liany by Matthew\cf2\ulnone\b0 \par \par \cf3 Aby usun\'b9\'e6 \'b3apalno\'9c\'e6 z liany (aby nie mo\'bfna jej by\'b3o porusza\'e6 myszk\'b9) trzeba usun\'b9\'e6 fragment oznaczony\cf2 \par \cf4\f2 // kasuj poczatek/koniec \\\\ \par \cf2\f3 \par \cf5\f0 A\f1 by skorzysta\'e6 z przyk\'b3adu musisz doda\'e6 mnie do credits, napis\'f3w ko\'f1cowych, podzi\'eakowa\'f1 b\'b9d\'9f/i autor\'f3w gry. :P\cf2 \par \par \cf1\ul\b Wyja\'9cnienie objekt\'f3w \par \par \cf3\ulnone\i LianaCreator\b0\i0 - ustawiasz tylko ten obiekt w roomie. Tworzy on lian\'ea z\'b3o\'bfon\'b9 z 10 fragmentow (razem z tym). \par \par \b\i LianaFragment\b0\i0 - fragment liany. Porusza si\'ea po kole o promienu O (gdzie O to odleg\'b3o\'9c\'e6 od LianaCreatora, kt\'f3ry go stworzy\'b3). Jego szybko\'9c\'e6 zale\'bfy od pozycji nast\'eapnego fragmentu. \par \par \b\i LianaGettable\b0\i0 - \'b3apalna cz\'ea\'9c\'e6 liany. Aby go z\'b3apa\'e6 musisz klikn\'b9\'e6 na niego. Jak usun\'b9\'e6 \'b3apalno\'9c\'e6, napisa\'b3em wy\'bfej.\cf2\f3 \par } єnglobal.mg_mynumber = 0; global.mg_player_ws = 900000; global.mg_non_player_ws = 800000; global.mg_logs = 0;Spritess_lianaSounds Backgrounds background0PathsScripts Fonts Time LinesObjects LianaCreator LianaFragment LianaGettableRoomsroom0 Game Information Global Game Settings