Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Kategorie bazy plików
Pliki -> Pełne wersje -> Game Maker
Informacje o pliku: Goclone
Klon chińskiej gry logicznej "GO" wraz z kodem źródłowym oraz opisem w oddzielnym pliku *.doc
rozmiar: 719KB | autor: Choosen
pobrań: 8769 | głosów: 21 | ocena: 6.39 oceń zasób
data dodania: 21.06.04 | dodał: Choosen
Komentarze
stron: 21

2


av

Ranmus (19:52, 11.11.2004)

Zwiarz: To ja broniłem twojej wypowiedzi, a ty mnie jeszcze za to obrażasz? No ładnie. Sprawdziłem te graphical fonts i żadnych pornosów tam nie stwierdziłem. Strzelam: używasz Internet Explorera, tej wielkiej dziury? Przykłady nikomu nieprzydatne? Jak już wcześniej napisałem, większość powstała bo KOMUŚ BYŁY POTRZEBNE. Sonic engine? A wiesz ile to roboty? Nie mam zamiaru, nie chce mi się, nie będę robił całego engine'u by potem ktoś powstawiał parę przeszkód i podpisał się pod tak zrobioną grą. GM SHOWCASE jak bardzo ci się podoba, to tam sobie przesiaduj. GMCLAN to inna tematyka, zajmujemy się ogólnie gm'em i nietylko. GM SHOWCASE powstało tylko i wyłącznie do gier. Wiesz ile potrzeba miejsca na taki serwis? Darmowe konta nie wchodzą w grę, trzeba naprawdę sporo kasy na takie coś. A propos, na gamem.host.sk mam 150 MB, więc pomyślałem ostatnio żeby tam ładować duże pliki jak np. gry, a tutaj będzie strona główna i forum. Wreszcie będzie można dodać dużo fajnych gier zza g...

av

Ranmus (19:55, 11.11.2004)

...granicy itd. Ale nie wiem czy tego doczekasz zwiarz. Zastanowię się nad banem, choć nie lubię tego robić. Chyba, że reszta redakcji cie wybroni.

av

Marmot (20:47, 11.11.2004)

A ja strzelam inaczej: masz modem i dialera

~zwiarz (13:05, 19.11.2004)

Komu wulgaryzmów, komu?

~zwiarz (13:17, 19.11.2004)

Ranma_man - policz sobie, ile przykładów można wytszasnąć z jednego skomplikowanego (podkreślam) "editable game". Zajrzyj sobie także na forum oficjalnej strony Game Makera - tam masz dwa proste Sonic Engine. Ruchy sonica, licznik pierścionków i interface wystarczą. Co do banowania - banuj sobie. Ale ja się nie odczepię - będę zmieniał ksywy. Nie obrażaj programistów z Microsoftu - oni są programistą twojego systemu (jeśli masz Windows) . Internet explorer to żadna dziura. Nie musisz mnie bronić - sam się potrafię wybronić.

av

Ranmus (13:32, 19.11.2004)

No i co, ze stworzyli Windowsa? Dobrze, ze go stworzyli, ale niech sie tylko na nim skupia, a chca zagarnac caly rynek informatyczny, to zakrawa o megamonopol. Jakby sie skupili na jednej rzeczy a nie na wielu, to by nie robili tylu bledow, bo myslales, ze niby z jakiego powodu one sa? A jesli chodzi o internet explorera, to widze, ze nie znasz sie na sprawach sieci teleinformatycznych. A co do przykladow, to juz ci powiedzialem. Zrob sam i je nam przyslij. Ja nie robie ich dlatego, ze mie sie nie chce. W glownej mierze chodzi o to, ze nie mam czasu, bo mam co innego do roboty, rozumiesz?

av

Marmot (15:08, 19.11.2004)

operapl.net/NIE - wystarczające powody by odejść od wielkiej dziury IE

av

Choosen (20:03, 19.11.2004)

haha.. co za czlowiek :-) zwiarz : Naprawde tak Ci przeszkadza ze umiescilem ten przyklad własnie tutaj ? No więc wyjaśnię Ci motywy mojego postępowania... byćmoze kiedyś na łożu śmierci przebaczysz mi winy. GOclone powstało by pokazać jak zaimplementowac KOD do konkretnej gry logicznej. Dlatego jest to tylko przyklad. Czemu znalazl sie w pelnych wersjach ? Otoz przyklad stanowi wpelni playable gre wiec jest jednoczesnie pelną grą. Pozatym... tak dlugo jak JA a nie TY jestes tu redaktorem przyklad tu pozostanie

av

Choosen (20:09, 19.11.2004)

zwiarz : Czy ty naprawde myślisz cze caly sztab ludzi pracuje tu nad wygladem strony zeby dopasować sie w twoje wygórpwane gusta ? HA.. wybacz ale jestes smieszny i żałosny. Nie podoba sie serwis ? A ktoś Cie zatrzymuje ? P.S. Naprawde chcialbym zebys byl w redakcji.. no ale nie masz maila wiec chyba sie nie da *sic*

~zwiarz (13:27, 21.11.2004)

Dzięki, Choosen.

av

dziadekkleofas (21:12, 9.07.2005)

Bo jesteś za głupi żeby zrozumieć że to tylko przykład? ;p

av

Marmot (23:03, 1.08.2005)

Usunąłem koment GMLola który wyglądał tak:
~GM Lol:
{pfwhdfhvdfhhdfvhjdfhvdfjs fsfg 2/2

Pozatym IP GM Lola jest identyczne jak GM YaHi i tego drugiego z tamtych komentów.

stron: 21

2



Dodaj komentarz:
Treść:
W bazie mamy plików: 215
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
2 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 1, ukrytych: 0
Nikas
Użytkownicy na czacie discord
Ignatus (11:32, 23.11.17):
Chyba jedyna opcja przy formacie kompa to wersja steam?
gnysek (11:07, 23.11.17):
O kurde, zlikwidowali to... no to nie wiem, pewnie przyznaje każdą którą znajdzie
gnysek (11:03, 23.11.17):
licencje wybierasz chyba na stronie YYG
hgter (23:35, 22.11.17):
gnysek: Ok, dzięki. Tylko to ma zastosowanie też do 1.4? Bo ja mam kilka licencji z różnymi podpiętymi modułami. Ciekawe jak wybiera odpowiednią. No nic w razie czego mam spis na maila. Dopóki nie wyłączą serwerów powinno być ok.
PsichiX (21:53, 22.11.17):
imprezy firmowe w srode to nie jest trzezwy pomysl xD
gnysek (9:50, 22.11.17):
a jak coś dokupisz, to musisz raz jeszcze wpisać login i hasło w menu help > upgrade i zrobić restart
gnysek (9:50, 22.11.17):
teraz chyba tylko mejla podajesz i hasło, nie ma kodów
hgter (16:47, 21.11.17):
W PRODUCTS da się przełączyć na 1.4, alr tam jest spis wszystkiego co kupiłem, ale bez kodów. Jak się dobrać do kodów? Kiedyś było chyba coś takiego jako Recovery i na maila słali, ale tego też nie mogę znaleźć.
hgter (16:36, 21.11.17):
Chciałem sprawdzić jak to było z tym linuxe i zalogowałem się na moje konto w yoyo. Gdzie teraz są tam numery licencji? Bo szukam i szukam i nigdzie nie ma podsumowania ze spisem posiadanych modułów wraz z kodami. Kiedyś była ładna tabelka.
TO_mek (14:20, 21.11.17):
GMS 1.4 ma eksport do linuxa?
gnysek (12:38, 21.11.17):
W sumie powinienem napisać że słaba.
gnysek (10:51, 21.11.17):
Pełną + moduł. Dlatego napisałem, że oferta średnia.
hgter (0:56, 21.11.17):
Odnosząc się do ogłoszenie gnyska o subscypcji za $39: Tylko jak w tej wersji w "subskrypcji" można rozwiązać moduł na androida? Da się coś taniej? Muszę kupić moduł za 1450 zł? Czy też w tej wersji nie da się z niego skorzystać i muszę kupić pełną+moduł czyli dać 1800 zł?
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.01729 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 14 ]