Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Akademia GMCLANu
Kategorie bazy plików
Pliki -> Game Maker -> Dodatki
Informacje o pliku: XeAudiere
Jest to wrapper do silnika dźwiękowego Audiere (darmowy, zarówno do użytku komercyjnego) na xenonowym frameworku, wiec postarałem się z optymalizacją i bezpieczeństwem używania.

Umożliwia odtwarzanie takich formatów jak: Uncompressed WAV, Uncompressed AIFF, Ogg Vorbis, FLAC, MP3, MOD, S3M, IT, XM.

Silnik może przechowywać dźwiek w jednym z dwóch rodzajów elementow:
* Music (utwór; odtwarzany strumieniowo; przechowuje w pamięci jedynie potrzebną porcje pliku)
* Sound (dzwięk; odtwarzany normalnie; przechowuje w pamięci cały plik).

22.02.2010 - UPDATE:
Dodana obsługa pitch, czyli zmiana tonacji/prędkości utworu/dźwięku (biblioteka umożliwia ustawienie maksymalnie 2 razy szybszej, a minimalnie 2 razy wolniejszej prędkości).

02.01.2010 - UPDATE:
Dodano czytanie tagów ID3v1 oraz naprawiono błąd przez który gra mogła się niespodziewanie zawieszać.

06.04.2009 - UPDATE:
Dodano: Ustalanie pozycji; zapętlenia; pobieranie wartości: volume, pan, rozmiar muzyki (ilość ramek); czyszczenie całych kontenerów.
rozmiar: 6 MB | autor: PsichiX
pobrań: 6492 | głosów: 26 | ocena: 8.19 oceń zasób
data dodania: 19.04.09 | dodał: PsichiX
Komentarze
stron: 1

1


av

Roki (16:11, 19.04.2009)

O.o fajne, naprawde fajne i odtwarza OGG, pierwszy

av

Makary155 (13:02, 27.04.2009)

Dodaj jeszcze czytanie tagów i bitrate, pomocne będą przy tworzeniu odtwarzacza.

av

Roki (8:17, 16.05.2009)

Super, tylko jak mówię poradnik by sie przydał
Jakieś logo do credits no i może... super system obsługi playlist.

av

PsichiX (21:34, 16.05.2009)

Spokojnie, na dniach powinna pojawić się nowa wersja PlayGate, a w nim już wbudowany XeAudiere i tutek dla odtwarzacza do niego

av

Roki (9:07, 17.05.2009)

Jak fajnie
Bardzo się przyda.

av

PsichiX (22:48, 2.01.2010)

Aktualizacja 02.01.2010:

Dodano czytanie tagów ID3v1 oraz naprawiono błąd przez który gra mogła się niespodziewanie zawieszać.

av

Makary155 (8:08, 3.01.2010)

id3v2 i będzie kuul

av

PsichiX (12:35, 22.02.2010)

Aktualizacja do wersji 1.7!
W niej dodana obsługa pitch, czyli zmianę prędkości i tonacji muzyki/dźwięku.
W przykładzie po wciśnięciu klawiszy Shift lub Control.

av

Grela (19:02, 22.02.2010)

No i odtwarza trackery! 10 pkt

av

Japanstache (19:41, 22.02.2010)

Ten wrapper wyczyścił mi cały kontener! 10pkt!

stron: 1

1



Dodaj komentarz:
Treść:
W bazie mamy plików: 215
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 1, userów: 0, ukrytych: 0
Użytkownicy na czacie discord
hgter (23:35, 22.11.17):
gnysek: Ok, dzięki. Tylko to ma zastosowanie też do 1.4? Bo ja mam kilka licencji z różnymi podpiętymi modułami. Ciekawe jak wybiera odpowiednią. No nic w razie czego mam spis na maila. Dopóki nie wyłączą serwerów powinno być ok.
PsichiX (21:53, 22.11.17):
imprezy firmowe w srode to nie jest trzezwy pomysl xD
gnysek (9:50, 22.11.17):
a jak coś dokupisz, to musisz raz jeszcze wpisać login i hasło w menu help > upgrade i zrobić restart
gnysek (9:50, 22.11.17):
teraz chyba tylko mejla podajesz i hasło, nie ma kodów
hgter (16:47, 21.11.17):
W PRODUCTS da się przełączyć na 1.4, alr tam jest spis wszystkiego co kupiłem, ale bez kodów. Jak się dobrać do kodów? Kiedyś było chyba coś takiego jako Recovery i na maila słali, ale tego też nie mogę znaleźć.
hgter (16:36, 21.11.17):
Chciałem sprawdzić jak to było z tym linuxe i zalogowałem się na moje konto w yoyo. Gdzie teraz są tam numery licencji? Bo szukam i szukam i nigdzie nie ma podsumowania ze spisem posiadanych modułów wraz z kodami. Kiedyś była ładna tabelka.
TO_mek (14:20, 21.11.17):
GMS 1.4 ma eksport do linuxa?
gnysek (12:38, 21.11.17):
W sumie powinienem napisać że słaba.
gnysek (10:51, 21.11.17):
Pełną + moduł. Dlatego napisałem, że oferta średnia.
hgter (0:56, 21.11.17):
Odnosząc się do ogłoszenie gnyska o subscypcji za $39: Tylko jak w tej wersji w "subskrypcji" można rozwiązać moduł na androida? Da się coś taniej? Muszę kupić moduł za 1450 zł? Czy też w tej wersji nie da się z niego skorzystać i muszę kupić pełną+moduł czyli dać 1800 zł?
PsichiX (17:42, 20.11.17):
mieli DLC pod tytulem "kompilacja do kodu natywnego", a biedaki cebulaki meczyc sie z powolnym gmlem xD
Wojo (16:09, 20.11.17):
może jeszcze dlc przyspieszające ładowanie gier?
Wojo (16:08, 20.11.17):
hahaha ten news o nowym gmie pokazuje jak jego poziom upadł na ryj
gnysek (9:37, 20.11.17):
Po prostu każdy sterownik inaczej interpretuje polecenia rysowania linii z directx i ogólnie nikt tego już nie używa w profesjonalnych grach.
gnysek (9:36, 20.11.17):
To nie wina gma tylko kart graficznych. I chyba nawet w dokumentacji jest to opisane czemu tak działa i że własnie lepiej rysować sprite.
hgter (21:40, 19.11.17):
Miałem napisać długi post o skopaniu draw_line w Gm. Ale to nie ma sensu (cyrki jakie w tym wychodzą są nieziemskie). Draw_line nie działa w Gm (działało nawet kurde qbasicu pod dosem) a już pod androidem to co się wyprawia to jakaś paranoja. Jak musisz mieć linię w swoim projekcie to narysuj ją sobie jako sprite.
Adriann (19:29, 19.11.17):
Hi hi
Saus (14:15, 18.11.17):
Siema śmieszki
hgter (10:42, 17.11.17):
Pozmieniałem wszystko na pliki i mam nadzieję, że będzie ok
hgter (10:41, 17.11.17):
Coś chyba nie jest do końca tak z dodawaniem grafik do postów. Wczoraj w nocy dodawałem screeny z gry przez linkowanie (zmieniałem ich wielkość przy pomocy narzędzi edycji w poście). Było wszystko ok, ale teraz jak zajrzałem to screeny wyparowały i tylko linki zostały. Natomiast jeden screen dodany jako plik był ok.
I am Lord (20:02, 16.11.17):
scroll byłby pokrętłem, może to wyglądać spoko
I am Lord (20:01, 16.11.17):
A zobacz w sumie bo nie sprawdzałem w jaki sposób są zrobione scrolle od myszek, tam też na pewno jest enkoder
I am Lord (20:01, 16.11.17):
ale no enkoder jednak fajniejsza sprawa bo nie ma ograniczenia obrotu
I am Lord (20:00, 16.11.17):
A na potencjometrach nie możesz?
Chell (19:13, 16.11.17):
knuje jakiś sprytny zegarek na rpi zero i tak mi zaswitalo ze takie pokrętło byłoby wygodnym inputem
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A co konstruujesz?
I am Lord (19:08, 16.11.17):
A jak byś potrzebował liniowe enkodery to takie są np w drukarkach i skanerach
Chell (19:03, 16.11.17):
zawsze coś
I am Lord (18:59, 16.11.17):
w dodatku inkrementalne są tak jak chcesz ale wiesz jaka ich precyzja była
Chell (18:59, 16.11.17):
oo, super myśl, dzięki
I am Lord (18:58, 16.11.17):
skołuj sobie myszkę kulkową, tam są 2 takie enkodery obrotowe.
Chell (18:57, 16.11.17):
coś takiego ze starych komórek kojarzę, że jak normalny rotary encoder jest pionowy i nie da się go obracac jednym palcem tak mi chodzi o taki który jest płaski, wystaje z obudowy urządzenia tylko trochę z boku i można podkręcić
I am Lord (18:57, 16.11.17):
tzn budowa może być z tarczą wewnątrz enkodera a może być tak jak w starych kulkowych myszkach gdzie była tarcza na zewnątrz enkodera
Chell (18:55, 16.11.17):
jednak nie rysuje, lapek padl
I am Lord (18:54, 16.11.17):
no nie czaję o co ci chodzi z zatapianiem
Chell (18:54, 16.11.17):
już rysuje o co mi chodzi
I am Lord (18:53, 16.11.17):
ale to nadal liniowy tylko że się zwija
I am Lord (18:52, 16.11.17):
No to nie wiem, są jeszcze takie zwijane
Chell (18:51, 16.11.17):
bez max i min wartości w sensie
Chell (18:50, 16.11.17):
ale nie, bo wciąż zależy mi na samej czynności kręcenia, i żeby nie określał absolutnej wartości tylko inkrementowal i dekrementowal
Chell (18:50, 16.11.17):
masz refleks xD
I am Lord (18:48, 16.11.17):
encoder liniowy?
Chell (18:48, 16.11.17):
taki żeby można go było zatopić w sprzęcie od boku
Chell (18:47, 16.11.17):
ej, jak się nazywa taki rotary encoder, ale płaski i szeroki?
I am Lord (18:47, 16.11.17):
Uzjel no ale jak to? Przecież instancja może zmieniać sobie sprite_index no to jak wtedy image_speed się dostosować ma?
ANtY (15:41, 16.11.17):
elo co tam
exp (23:18, 15.11.17):
w sumie fajna rzecz dla nowych użytkowników, mimo, że starzy muszą zmieniać nawyki
Uzjel (16:03, 15.11.17):
(GMS2)
PsichiX (15:56, 15.11.17):
wat D:
Uzjel (15:51, 15.11.17):
Prędkość podglądu w Sprite Editorze ma wpływ na prędkość animacji w grze. Moje życie straciło sens
Ankieta
» Jakie kursy najchętniej widziałbyś na stronie ?
GM Studio
GM Studio 2
Godot
Construct

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus (ranmus.pl), © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.02181 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 14 ]