Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Kategorie bazy plików
Pliki -> Game Maker -> Przykłady
Informacje o pliku: Massively Multiplayer Online Game ( z użyciem mplay )
Prosty przykład jak można wykonać grę typu MMO - w tym przypadku MMORPG.
rozmiar: 17 KB | autor: Tymon
pobrań: 10972 | głosów: 52 | ocena: 8.35 oceń zasób
data dodania: 21.07.07 | dodał: Tymon
Komentarze
stron: 312

3


av

pablo1517 (18:41, 24.07.2007)

bo to standard GMa na standardzie poprostu nie da się normalnie grać .

av

Konrad-GM (21:20, 24.07.2007)

Jak katowali Tymona to mają xD

av

Boro Casso (9:33, 25.07.2007)

Nim się obejżymy zaraz w dzale nasze produkcje będą gry pod tytułem
Zelda : Kill all grass adventure online

av

Lord Marcelot (10:11, 26.07.2007)

tiaaa

av

Sylwester (6:34, 27.07.2007)

@borocasso,a co z twoją super extra zaje2bistą grą?

av

pablo1517 (10:42, 27.07.2007)

lul

av

Boro Casso (21:38, 27.07.2007)

@Proxx dobrze przed wczoraj zaczełem robić wszystko od nowa po raz trzeci tym razem na 39dll

av

Tymon (8:01, 30.08.2007)

Bue. Czepiasz się Pablo. Po co mam coś pisać w sposób beznadziejnie banalny i obniżać poziom na GMclanie skoro mogę naskrobać coś super wypasionego i podwyższyć poziom?
Po za tym, po co wałkować takie pierdoły jak opis protokołów czy na jakiej zasadzie działa wysyłanie wiadomości - przecież to oczywiste.

av

Lord Vayaa (9:49, 2.09.2007)

Wogule działa ten przykład?

av

Konrad-GM (15:46, 24.09.2007)

Działa, działa... działa

av

EmoboyPL (7:04, 6.10.2008)

Jak dla mnie przykład bomba ale coś mi obrazem telepie ;(

av

paintowiec (12:03, 9.11.2008)

Bardzo dobry przykład

av

dzelo3 (18:56, 15.12.2009)

e ludzie sluchajcie i pomózcie :
otwieram to i pokazuje sie okienko czy chce utworzyc - klikam tak
pokazuje sie drugie okienko jaka ma byc nazwa - wpisuje nazwe
i wyskakuje "error messages" i co wtedy ???

av

Roki (20:22, 15.12.2009)

Opisz to dokładniej, nie kumam, daj log erroru...

av

dzelo3 (19:28, 4.02.2010)

cos takiego jest w tym okienku :
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Create Event
for object Overmind:

Error in code at line 20:
if( mplay_init_tcpip( '127.0.0.1' ) )

at position 14: This function is only available in the Pro Edition.

av

ZeroXbot (19:31, 4.02.2010)

Nie masz wersji pro...

av

donway (13:20, 5.02.2010)

trzeba kupić! : O

av

pablo1517 (15:48, 29.11.2010)

Wracam tu po 3 latach i nadal uważam, że przykład jako tako bezużyteczny . Może tylko dla ciekawskich, ale tako to GMowy mplay tak muli, że chyba tylko turówki idzie tym obsłużyć xD.

av

Tymon (19:55, 29.11.2010)

I co, mam zrobić na 39dll?... sam zrób.

av

Roki (19:59, 29.11.2010)

Ja mam silnik gotowy w 39DLL Może wywalę moje funkcje i wam dam ) Ale póki co, nie liczcie na to xD

stron: 312

3



Dodaj komentarz:
Treść:
W bazie mamy plików: 215
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
1 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 0, userów: 1, ukrytych: 0
PatrykPlayingPOLSKA

5 użytkownik(ów) na gmczacie discord.com
Shoutbox
Uzjel (21:15, 22.08.17):
Oj tak. I może jeszcze język na jakąś cyrylicę!
gnysek (17:47, 22.08.17):
muszę chyba na moskwę ustawić czas
gnysek (17:47, 22.08.17):
tak, ale to na całej stronie się ta psuje chyba
Chell (15:42, 22.08.17):
to proste, wystarczy przesunac 2 godziny do przodu
Chell (15:42, 22.08.17):
17:42
gnysek (15:04, 22.08.17):
kurde, coś źle z tymi strefami czasowymi jest faktycznie, ale nie mogę trafić co
exp (9:40, 22.08.17):
co tu sie porobiło wgl
gnysek (7:36, 22.08.17):
@asdfMaciej - od 15 lat forum i główna miały dwie osobne skórki...
Wojo (6:58, 22.08.17):
Dolicz sobie to ze jako programista nie przeznaczasz calego czasu na klepanie kodu tylko robisz sobie co jakiś czas przerwę, podczas gdy w fabrykach na przerwy odbijasz się kartą
Wojo (6:57, 22.08.17):
No ja np teraz siedze w robocie przed kompem a na magazynie bardziej się meczylem
asdfMaciej (0:54, 22.08.17):
Shoutbox w UTC, mógłby być w lokalnym
asdfMaciej (0:53, 22.08.17):
Ale to teraz dziwnie wygląda że forum i strona główna dwie osobne skórki
Chell (22:26, 21.08.17):
dosc powiedziec ze w tym roku wrocilem do magazynowania
Chell (22:26, 21.08.17):
kodu moze i nie klepalem, ale siedzialem przed kompem na sluchawce
Sutikku (22:09, 21.08.17):
od miesiąca chodze codziennie po 10h do fizycznej pracy, czy 10h przed komputerem klepania kodu jest jeszcze bardziej męczące? Bo jak tak to chyba się zastanowie nad swoją przyszłością
gnysek (20:21, 21.08.17):
bez sensu - teraz masz shoutbox, status, discorda, forum i jeszcze kluby - nie da się "wszystkiego" eksponować.
Wojo (18:14, 21.08.17):
Spoko, że słuchacie nareszcie userów.Mam nadzieje że to tylko rozwiązanie chwilowe bo te mikroblogi powinny być bardziej eksponowane imo
gnysek (5:57, 21.08.17):
aaaa, chodziło o mikroblog
Uzjel (19:35, 20.08.17):
Hej, statusy na razie dodałem do sekcji Aktywność forum.gmclan.or...x.php?/discover
I am Lord (15:34, 20.08.17):
Chyba że będzie to na stronie głównej zintegorowane to by było nawet lepiej
I am Lord (15:33, 20.08.17):
No mi też się to podobało
Wojo (15:14, 20.08.17):
Gmclan ma możliwość dodawania tweetów bezpośrednio na forum. Tylko, że teraz nie widać ostatnich wpisów na stronie forum, a szkoda bo to była bardzo ciekawa funkcja
Uzjel (20:54, 19.08.17):
To Twitter nie ma GMClanu!
gnysek (17:19, 19.08.17):
gmclan nie ma twittera
Threef (13:53, 19.08.17):
Nie, ty było okropne
Wojo (13:36, 19.08.17):
Oddajcie po prawej gmclanowe tweety
Chell (13:14, 19.08.17):
a symulator familiady kazdy bedzie miec w autostarcie
Korodzik (11:44, 19.08.17):
Za 5 lat obciachem w środowisku gamedevu będzie nie mieć konta na gmclanie, a jeśli ktoś nie będzie umiał wymienić z pamięci wszystkich dzieł dyzmka i rozpoznać powiedzonek bigsharka, nikt się nie będzie z nim liczył.
Korodzik (11:41, 19.08.17):
O, tak. To początek wielkiego revivalu GMClanu. Wchodzimy w nową złotą erę.
Pootkov (21:01, 18.08.17):
Czyli mam rozumieć, że akurat wchodzę w wielkie zmiany i 15 lat GMClanu?
gnysek (6:14, 18.08.17):
Stary stary? Nie. Ten sprzed 2-3 dni? tak, w stopce forum
Pootkov (21:57, 17.08.17):
wygląd forum
Pootkov (21:56, 17.08.17):
Da się jakoś zmienić wygląd na stary? Ten nowy razi w oczy
I am Lord (21:52, 17.08.17):
Ale nie działa system ligi więc będzie to w temacie tylko
I am Lord (21:52, 17.08.17):
Właściwie ligę moge zrobić
Pootkov (21:31, 17.08.17):
dawno tutaj nie byłem. Jak się tu wysyła PW, czy są jeszcze Ligi Weekendowe?
I am Lord (16:41, 17.08.17):
Powiadomienia powinny być jakoś zintegrowane ze stroną główną
Penguin (8:59, 17.08.17):
emot_poo.gif
I am Lord (19:22, 16.08.17):
Chell (16:19, 16.08.17):
Patryk, w shoutboxie jest inny zestaw emotek niz na forum
Chell (16:19, 16.08.17):
no nie, a juz sie nastawilem na okragly avatar
PatrykPlayingPOLSKA (15:17, 16.08.17):
:gnysek:
gnysek (14:25, 16.08.17):
emotki wróciły. No, sukces
gnysek (14:00, 16.08.17):
naprawiłem kodowanie forum kurde, a sie bawiłem już w wyświetlanie hexów
I am Lord (13:03, 15.08.17):
można w nim zrobić taki model i potem wyexportować warstwy spritów
I am Lord (13:03, 15.08.17):
Dobre do tej techniki są takie programy do trójwymiarowego pixel artu, zrobione ma potrzeby minecrafta
I am Lord (13:02, 15.08.17):
nakładanych na siebie ale przesuniętych w osi Y każda nowa warstwa
I am Lord (13:02, 15.08.17):
Takie udawane 3D modele składające się z warstw spritów
I am Lord (13:02, 15.08.17):
O kiedyś coś takiego robiłem
Ignatus (12:08, 15.08.17):
Jak sobie pomyśle że to jest zrobione w GM www.youtube.com...h?v=_BztMPC5Kk4 i porównam ze swoimi możliwościami to chce się płakać
Ankieta
» Jakiej wersji GameMakera głównie Używasz?
GameMaker: Studio 2
GameMaker: Studio
GameMaker 8.1 i starsze
Żadnej

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2017. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!
© 2002-2017 Ranmus, © 2017 {=|=} fable_inside();

[ Czas generowania strony: 0.01185 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 14 ]